10.bölüm: Ölümün ayak sesi

380 92 101
                                    

Çok aksiyonlu bir bölümle geldim haberiniz olsun inşallah beğenirsiniz bölümde biraz argo var ama bu bir mafya kitabı olması bence gayet normal rahatsız olanlar bu bölümü okumayabilir.

Hoca bugünkü dansı söylerken sözü yarıda kalmıştı çünkü içeriye giren bir adamdı, ve o kişide ünüversirede konuşma yapan, ve benimle tanışmak isteyen, mavi gözlü adamdı vede abimin uzak durmamı istediği,  adamdı

Bana doğru yürüyen adam gelip yanımda durup. Selim beyin, abisi olduğunu ve onun yerine geldiğini söylemişti.
Şok içinde kalmıştım Selim beyin abisimiydi ciden Selim beyle fazla benzemesede ikiside çok yakışıklıydı.

Dansı anlatmaya başlıyan, kızı ve hocayı bile adam akıllı dinliyemdmiştim.

En sevdiğim danstı tango, ve çok iyi biliyordum dans başladığında, Oğuz beyle beraber dans etmeye başladık.

Ayağımı ayağına  attım ve sürtüm ve bildiğin , yapışmış halde dans ediyorduk bu haraketi, ister, istemez yapmıştım ve gözlerimiz buluştuğunda bendede de olan şey yani arzu onun gözlerindede  vardı .

Tanımadığım bir adama sürtünüp bacağımı bacağına sürtmüştüm resmen,  bunu hangi cesaretle yaptığımı bende bilmiyordum, ve birden  bileğim kırılacak şekilde tutulmuş, ve canım çok yanmıştı

Neden bu kadar sert tutmuştu canım acımıştı hemde fazlasıyla dansta, bitmişti zaten, hocada dansı en güzel yapan çift olarak bizi açıklamıştı ve  o adamı  bir daha gelmesi için davet etmişti, evet dans ederken bana güzel uyum sağlamıştı ama sonra hayvan gibi bileğimi sıkmıştı bir daha gelmesini hiç istemezdim.

Hoca dağılabilirsiniz , dediğinde  arkasını dönüp hiç bir şey söylemden gidecekken,  hiç konuşmadığım için artık tepki verecektim.

"Derdiniz ne acaba ve benden ne istiyorsunuz, amacınız ne neden dans ederken bileğimimi kıracak gibi tutunuz, ve Selim beyin yerine neden siz geldiniz?" Gerçektende bu soruların cevabını merak ediyordum, helede bileğimi kırarcasına tutması beni fazla sinirlendirmişti ve bileğim ağrısı fazla olduğu için herhalde çok sinirlenmiştim. "

Bana doğru dönerek "Bu soruların cevabımı çokmu merak ediyorsunuz o zaman benimde size bir sorum var, neden bacağını bacağıma sürtüp, bana sürtündün sorabilir miyim? Bütün erkeklere bu haraketini yapıp etkilemeye çalışıyorsun? Bayan sürtük, kardeşime bu haraketlerinmi yaptın etkilemek için. "

Bu şerefsiz adam bana sürtükmü demişti, ne hakla bana bu adam sürtük derdi, ve bana yaptığı ithamlar iğrençti. "Sürtükmü;  asıl siz bir şerefsizsizsiniz?  ne hakla bana sürtük deyip bana yalan yanlış ithamlarda bulunursunuz,  sadece bir danstı ve asıl olması gereken haraketlerdi, normal bir iki haraketti, ne oldu herhalde sizi fazla etkiledim ki, bana hakaret edip duruyorsunuz, normal bir dansı böyle iğrenç bir şekild,  başka bir yere çekmek tamda sizin gibi şerefsizlere yakışır."

Bu adam gerçekten çok sinir bozucu bir herifti abimin onu sevmemesi gayet haklı ve normaldi böyle bir şerefsizi kim severdi?

"Küçük hanım orda biraz durun asıl şerefsiz olan ben değil senin ağabeyin. " deyip hiç bir cevap vermeme izin vermeyip gitmişti şeref yoksunu olan insan abime ne hakla şerefsiz derdi?
.....

Bu kız kendini ne zannediyordu birde bana gelip hesap soruyordu?

Ah şu an sinirden kuduruyordum telefonumun çalmasıyla telefonun çıkarıp açtım arayan adamlarımdan biriydi. "Ne var lan ne oldu ne istiyorsun ne halt vardı aradın beni? "

Sinirli olduğum için karşımdaki adama bağırarak konuşmuştum
Ve hiç ummadığım şeyi duydum siktir bu çok güzel bir  haberdi Arıkam şerefsizin  uyuşturu sakladığı yeri bulmuşlar  ve baskın yapalım mı diye sordu?

"Evet  bende hemen geliyorum " dedim çatışma çıkacağını bile bile evet dedim, çünkü o adamın daha fazla çocukları ve insanları o zehirle, öldürmesine izin vermiydcektim. Bir kere kurtulmuştu , bu sefer kurtulamazdı.

Arabama binip bilinmedik bir yola gidiyordum ve buna mecburdum.

....
Sinirle şöförün  benim için açtığı arabaya bindim "hızlı sür bir an önce eve  gitmek istiyorum" dedim, eve doğru geldiğinizde abimin arabasının hıza  evden çıktığını gördüm hemen abimin arabasını takip et."

Bana bönbön bakan şoföre "hadi hemen sonra kaybedeceğiz arabayı"
arabayı takip etmeye başladığında .

Ama Esin hanım sizi görse çok kızacak," ah bu şoför beni gerçekten delirtiyordu. "Sanane dediğimi yap sadece " dedim.

Evet bazen bu adama karşı saygısızlık yapıyordum ama kesinlikte laftan anlamıyordu abimin arabası bir deponun önünde durdu, ve arabadan inip depoya doğru yürüdü buradan bile beliydi abim çok sinirliydi,  hatta fazlasıyla sinirliydi. Depoya girdiğinde bende arabadan inmeden önce.

"Sakın abime burda olduğumla ilgili haber verme anladınmı" Abime söylese ben hiç birsey göremezdim, o yüzden haber vermemeliydi.

"Anladım efendim"dedi. Ve bende depoya doğru yürümeye başladım silah sesleri verdi ve yürüdükçe bu silah sesleri daha çok artıyordu, ne oluyordu böyle bu silah sesleride neydi ve benim abimde o depodaydı ya abime bir
şey olsa? O can havliyle hemen depoya girdim tek gördüğüm şey yerde kanlar içinde yatan ağabeyimdi bu olamazdı olmamalıydı:
....
Atakandan
İşten erken gelmiştim odama çıkıp elimdeki dosyaları masaya tam bırakacakken telefonum çaldı. Ellimdeki, dosyayı masaya bırakıp, çalan telefona baktım.

"Efendim ne oldu bu silah sesleride ne böyle?
Ne, ne  diyordu bu adam uyuşturucu depoma baskın yapılmış birde silahlı çatışma çıkmş demişti.

Kim yapardı bunu hassiktir bir şeyimde yolunda  gitse dişimi kıracaktım evden sinirle çıktım arabaya binip uyuşturucu dolu depoma doğru sürtüm o uyuşturuya dünya kadar para dökmüştüm.

Kim buna cesaret edip  bunu yapardı. Arabadan inip depoya doğru hızlı hızlı yürüdüm silah  sesleri çok fazlaydı karşı tarafta çok kişiydi demek ki. Hemen depoya girdiğimde silah sesleride kesilmişti.

Ne oluyordu lan karşımda gördüğüm adamla donup kaldım tabikide bu şerefsizden başka kim olabilirdi?

"Merhaba Atakan Arıkan son duanı et ecelin geldi bak bütün adamların geberdi sıra sende" tabancamı tam ateş edeceken benden önce davranıp elindeki tabancayı bana ateş ederek tamda kalbimden vurmuştu, dizlerimin üstüne sonra yere sırt üstü devrildim.

"Bunu sana ödeteceğim Oğuz Aksoy ben ölsemdebir  sen göreceksin." dedim ve arka kapıdan adamlarıyla çıkıp gitti karşımda içeri giren Esinin o şaşkın ve üzgün halini görünce o adama bin kere daha lanet okudum  ağlayarak yanıma gelen Esine.

"Sakin ol sadece sakin ve beni dinle hesabımızda milyonlarca para şirketin başına birini geçir ve arsalarımız falan var artık hepsi Senin  oku güçlü bir kadın ol kimseyi kendini ezdirme ve o şetefsizden intikamımızı al, Oğuz Aksoy dan intikamımızı al beni bu hale düşüren adamdan  intikamımızı al."

Kardeşimin hüzün dolu yüzünü soluk halini gördükçe daha çok deliriyordum, durmadan deli gibi  hıçkıra, hıçkıra ağlıyordu ve bana sarıldı ağrımı umursamadan  bende ona sarıldım  saçının üstünü öptüm .
Benim güzeler güzeli tek ailem olan kardeşim şuan ölümümü görüyordu benim  yaşadıklarında onun yaşadıklarıda çok ağırdı evet çok pis işlerim vardı çok pis işlere girdim,  ama kardeşim o masumdu, onu herşeyden uzak tutarak büyütmüştüm, kanamam gitikça çoğalıyor ve ağrımda çoktu galiba kurtulamayacaktım, ölecektim. "Ambulansı aradım abi lütfen sabret sen ölmüyeceksin"

Belki erken diyorsunuz böyle bir bölüm için ama erken değil ve inşallah bölümümü beğenirsiniz bölümü çok zorlanarak yazdım hemde çok.
O yüzden yorum ve oy istiyorum ve oy vermiyen için bu bölümde hakımı helal etmiyorum, bu bölüme çok emek vererek yazdım ve bu benim hakkım
Allah ısmarladık.

İNTİKAM DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin