6. Bölüm
Atakan'dan
2 saatte gelirim deyip kapıyı çarpıp çıktım her zamanki gittiğim bara gittim hem içiyor hem düşünüyordum.
Kardeşim benim için herşeydi düşmanlarım kardeşime bir şey yapmasın diye onu her şeyden mahrum bırakmıştım , dışarıya çıkmasına arkadaşlarıyla bir yere gitmesine izin vermemiştim, gitse dans kursuna yada okula giderdi oda şöförle.Sırf düşmanlarım bir kardeşim olduğunu öğrenmesin diye onunla dışarı çıkıp vakit bile geçirmezdim birlikte dışarı çıksakta bu ayda yılda bir olurdu düşmanlarım yüzünden annem ve babamın emanetine doğru dürüst vakit ayırıp kardeşime sahip bile çıkamıyordum şimdi bir kardeşim olduğunu biliyordular onu koruyup kolamam lazımdı.
Yılar önce bir hata yapmıştım onun azabını haylāda çekiyordum sadece sevmiştim bu sevgi karşılıksız olduğunu bile bile sevmiştim bu sevgi bana çok günahlar işletmişti ama yinede sevmiştim.
Sibel sevdiğim kadın ama beni hiç bir zaman sevmeyen kadın.
Ona olan aşkım benim acı gerçeğimdi.
Ben ona aşıktım oda Oğuz itine aşıktı her zaman kalbimi acıtan kadın artık dayanamıyordum kalbimede bir türlü söz de geçiremiyordum ben o kadına çok zarar vermiştim hemde çok.
Kardeşime de bir zarar gelirse diye korkuyordum bardaktaki kalan içkimi kafaya dikip bardan çıktım.
Eğer şerefsiz kardeşime bir şey yaparsa onu gözümü kırpmadan öldürürdüm yarın Oğuz itinin icabına bakacaktım artık yetmişti kardeşimin etrafında gezmeyle benden intikam alacağını sanıyordu doğru da sanıyordu çünkü tek tutunacak dalım kardeşimdi.
Yıllar önce bir itlik yapmıştım ama it gibi pişman olmuştum pis işlerim var kabul ediyorum ama yıllar önce yaptığım pislikliği unutum sanıyordular ama hiç bir zaman unutmadım ölene kadar unutmuyacaktımda her zaman vicdan azabı çekecektim böyle bir pislikliği nasıl yaptım hala aklım bile almıyordu keşke dönüp bütün hatalarımı düzelte bilseydim ama olmuyordu geriye dönemiyordum benim tek suçum aşk denen ilete yakalanmamdı ama ben ne yapmıştım o aşkı kendi elerimle öldürmüştüm tek taraflı bir aşk olabilirdi ama bu benim yaptığım hiç bir şeyi değiştirmezdi.
Düşünceleri bir kenara bırakıp bardan çıktım arabaya binip eve doğru sürdüm. Eve girer, girmez Esin'in odasına girdim yorganın altına girmiş yatıyordu alnına küçük bir öpücük bırakıp uyanık olduğunu bilmeden . "Beni affet güzel kardeşim." Biliyordum ki bu olayların içinde en masum olan kişiydi onu hep koruyup kolamaya çalıştım onu herkesten saklamaya çalıştım ama şimdi o it bir kardeşim olduğunu biliyordu kardeşime bir şey yapmadan onu uyarmam lazımdı. Odadan çıkıp banyoya girip duş aldıktan sonra kendimi uykunun kolarına bıraktım.
Esin'den
Sabah erken saate kalkmıştım geceleyin abim yanıma gelip 'beni affet güzel kardeşim ' benim uyanık olduğumu bilmeden bunu demişti odadan gittikten sonra sabaha kadar bunu düşünmüştüm gerçekten bir şey anlamıyordum abimin yapmaya çalıştıkları aklımı almıyordu ilk önce telefonda konuştuklarını sonra dün gece gelip yanlış anlaşılma demesi sonra gelip beni affet demesi gerçekten bu olayları aklım almıyordu duşa girip duş aldıktan sonra bir siyah pantolon üstüne göbeğimi biraz açık bırakan kırmızı buluzumu giydikten sonra aşağı inip kahvaltı hazırladım bugün saat 8,de dersim vardı kahvaltımı etikten sonra dışarı çıkıp dışarda
beni bekleyen şoförün yanına gidip arabaya bindim.On dakika içinde okula gelmiştik arabadan inip sınıfıma girdim sınıfata yanına da bir grupla konuşan Bora denen çocuğu gördüm bu çocuğun benim sınıfımda ne işi vardı benim ona baktığımı hisetmiş gibi bana dönüp beni baştan aşağı süzdü bu çocuğun davranışları beni çok rahatsız ediyordu ona bakmayı kesip sırama doğru tam geçiyorken önüme gelip yeni sınıf arkadaşına merhaba demiyecekmisin dedi ne yani bu salak çocukla aynı sınıftamıydım nasıl bu olur diye düşündüm "ne işin var benim sınıfımda. " diye sert bir üslupla sordum."Sınıf arkadaşlarınla böyle kabacamı konuşuyorsun hiç böyle zarif bir kıza yakıştıramadım " bu salak çocuk benimle resmem alay ediyordu ben bu çocuğu adam akıllı tanımıyorken başıma bela olmuştu.
"Benden ne istiyorsun neden benim sınıfımdasın "sırıtarak.
"Bundan sonra aynı sınıftayız Üzgünüm " dedi şu an çok sinirliydim benle alay eder gibi konuşması beni çok sinirlendirmişti onu itip.
"Çekil önümden gereksiz şey "dedim bütün sorunlarım yetmemiş birde bu salak çıkmıştı başıma oflayıp sırama geçtim yarım saat sonra ders başlamıştı hoca bütün sınıfa tez ödevi vereceğini 2 dakikaya geleceğini söyleyip sınıfa elinde içi Kağıt dolu büyük bir fanusla girdi sınıfın yarısına bir kağıt seçtirdi kağıtları seçtikten sonra bize şöyle söyledi. " Elinizdeki kağıdı açın her kez kağıdında yazan kişiyle ödevi birlikte yapacak ve bu konular hep hayat üzerine ve yaşadıklarımız üzerine olacak çünkü dünkü gelip okulumuzda konuşan adamın söyledikleri hepinizin çok dikkatini çekti ben de böyle bir şey yapayım dedim ve bu olay benim de çok hoşuma gitti hep böyle olun her şeyi can kulağıyla dinleyin afferim dün beni gururlandırdınız şimdi ise ödeve geçelim" dedi .Sınıfın yarısına kağıt dağıtığı için bende kağıt yoktu kim beni seçerse onunla tez ödevini yapacaktım hoca listedeki herkese kim geldi diye sorup adları not almaya başladı .
"Bora Aksu kim geldi sana" dedi allahım inşallah ben değilirim diye içimden dualar etmeye başlamıştım ki bana bakıp pis, pis sırıtarak ayağa kalktı "Esin Arıkan hocam konumuz ise umut ve umutsuzluk "deyip yerine oturdu of ya ben bu salakla ödevmi yapacaktım şimdi allah beni gerçekten sınıyordu başımdaki olaylar yetmiyor birde bu salakla ödev yapmak çıkmıştı başıma ders bitiğinde yanıma gelip.
"Ödevi ne zaman başlayalım " diye sordu."Gerçekten seninle ödev yapacağımı mı sanıyorsun eğer öyle sanıyorsun yanılıyorsun."
"Öyle sanmıyorum bu ödevi ikimiz yapacağız eğer yapmak istemiyorsan hocaya söyleyebilirsin kapı orada gidip sor bakalım ne diyecek. "
" Tabikide gidip hocaya soracam seninle bu ödevi yapacağıma kendimi beşinci katan atarım daha iyi." Gülüp
" Bence çok emin konuşma" deyip çekip gitti allahımın cezası sınıftan çıkıp hocanın yanına gittim "Bir sorunmu var Esin " diye sorduğunda "evet var hocam ben ödevi başka biri ile yada tek yapsam olurmu " dediğimde. "Yapmak istemiyorsan yapmasın ama ödevini sıfır diye girerim şimdi başka bir sorun yoksa gidebilirsin. ""Yok hocam "deyip yanından ayrıldım adam beni resmen açık açık tehtid etmişti. Sınıfa girip sırasında rahat rahat oturan salağa baktım yanına gidip "Tamam lanet herif ödevi ne zaman ve nerde yapalım "diye sordum.
"Yarın öğleden sonra nerde istersen" dedi oflayıp sırama geçtim bir dersim kalmıştı dersim bitikten sonra arabaya bindim Eve geldiğimde salonda kanepede oturmuş beni bekleyen abimle karşılaştım.
"Konuşmamız lazım Esin! " Abim benimle şimdi ne konuşacaktı ki ?
Abisi esinle ne konuşacak sizce ?
Abisi nin yıllar önce yaptığı hata ne olabilir ?
Oğuz'la Atakan neden kavgalı ?
Sizce kitap güzel gidiyormu?
Yazım yanlışlarım varsa affola.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM DANSI
RomanceNefesini ensesine üfledi ve "seni bir yerden gördüğüme eminim, bu güzeliği her yerde görsem tanırım, kesinlikle tanışıyoruz ve, çok güzelsin, ama benden uzak durmalısın, canın yanar güzelim, senin canını yakmak istemem." Esin onu ne kadar pislik b...