12.Bolum: Yüzleşme

355 68 63
                                    

İntikam kelimesini çok saçma buluyordu. Ne intikamı neyin intikamını alır insan, diye düşünürdü her zaman, taki abisinin öldürüldüğüne kadar .

Intikam nedir? sorususun cevabını, insanın içine o duygu girmeyene kadar bilemiyordu, intikam çölde susuz kalıp, su bulamamak gibi , en büyük şeyide sabır eğer sabrın yoksa o intikam işine hiç girilmezdi .

Dört yıl beklemiş, ve en mantıklı adayı da bulmuştu, ve çok yılda bekliyecekti beliydi ama sabırla bekliyecekti.

Heyecanlıydı, hocasıyla konuşup ona kabul ettirmek için ellinden geleni yapacaktı. Bunu kabul etmezse Esin'in tüm planları suya düşebilirdi, cafede sandalyede oturmuş hocasını bekliyordu , ve birden cafeden içeri hocası girdi, her zaman ki gibi çok yakışıklıydı bütün kızların yüzü hocasına kaymıştı bile , ama hocasının yakışıklılığı umrunda değildi sadece umrunda olan içindeki intikam hırsıydı.

Karşısındaki sandalyeye oturup "Evet seni dinliyorum Esin bakalım senin derdin neymiş. "

Hocası böyle dediği için birden ne diyeceğini bilemedi.
"Ben anlatacağım, ama lütfen soru sormadan dinleyin sadece dinleyin, dinledikten sonra merak ettiğinizi sorarsınız " hocası kafasını olumlu anlamda salladığında, anlatmaya başladı
"Annem ve babam trafik kazası geçirerek öldü. Başka bir şekilde de ölmüş olabilirler benim bildiğim kadarıyla trafik kazasıyla. Onuda Allah bilir tabi .

Ben daha 12 yaşındayken annem ve babam öldü, abimde 18 yaşındaydı herşeyin başına babam ölünce abim geçti ve başarılı bir şiraket sahibi oldu.
Abimle altı yıllımız güzel ve sorunsuz geçti , yada ben öyle sanıyordum artık
18 yaşındaydım ve abimde, inanılmaz derecede çok korumacı davranıp sürekli düşmanımız var Esin diyordu.

O yüzden bende onu dinlemek zorunda kalıyordum.

Birgün bir kadın resmî gördüm kazaklarının içinde gidip sordum abi bu kim dediki Sibel ağlayarak bana o kadını anlatı ve ona olan aşkından bahseti onun ölmesinden bahsetti . O gün abimi ilk kez yıkılmış bir şekilde gördüm.

Abim aşık olmuş ve sevdiği kadın ölmüştü, kadında abimi hiç sevmediğini ve abime oyun, oynadığını söyledikten sonrada intihar etmiş.

Sonra bana en büyük düşmanı Oğuz Aksoy olduğunu ve ondan uzak durmamı istedi adamda yıllar önce konferans salonunda bize konuşma yapan kişi siz o zamanlar yoktunuz, ama adamın kim olduğunu bilmeden adamdan etkilendim. Benimle tanışmak istedi bana yakın davrandı.

Ama sonra değişti haraketleri. Ben dans kursuna giden biriydim, ve kardeşide o salonda dans ediyordu ve benim dans eşimdi onunla çok iyi anlaşıp arkadaş olmuştuk, onun yerine kendisi benimle dans etmeye geldi.

Çünkü kardeşinin işi varmış, birlikte dans etmeye başladık, dans tangoydu ve biraz yakın davranarak dans ettik ve birden bana hakaret etmeye başlayıp bana argo kelimeler sarf etti
Kardeşimi böylemi etkiledin dedi.

Ben sadece normal dans etmiştim, başka bir amacım yoktu sonra sinirlenip oradan çıktım, arabayla eve doğru eve gidiyordum şoförümle ama abimin arabasının hızlı bir şekilde evden çıkarken gördüm. Bende takip etmesi için takip etmesini söyledim. Takip etmeye başladık, sonra depo gibi bir yere geldik birden silah sesleri duydum.
İçeri girdiğimde abimi kanlar içinde yerde yatarken gördüm az daha aklımı kaçırıyordum, annem ve babamı kaybettikten sonra abimide kaybetmek çok zor olacaktı. Çünkü benim abim bana hem anne hem baba hemde abi gibi abi olmuştu.

Son nefesini verirken sadece dediği Oğuz Aksoydan intikamımızı al oldu.

Ve bende intikamım için herşeyi ince, ince planlamaya başladım bütün malımı mülkümü satmış, Amerika'ya gitmiş gibi kendimi gösterdim.

İNTİKAM DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin