Moi. Oon Cesilie, kutsumanimi on pelkkä C. Oon ysin viimeisellä viikolla. Mutta kukaan ei olisi osannut aavistaa mitä käy kun kaverini päättävät pitää hauskan illan kaveriporukalla. Olisin tämän viikon päästä vapaa. Vapaa nyt ja aina. Ei enää tarvitse tehdä kotitöitä eikä käydä koulussa. Mun parhaan kaverin nimi on Miranda. Mut kutsun sitä Miraksi. Miranda poikaystävän nimi on Alek. Mun toisen parhaan kaverin nimi on Hanna. Sillä on tyttöystävä. Hannan tyttöystävä on tosi mukava ja sen nimi on Alexandra. Mutta sitä kutsutaan nimellä Alex. Sekin on mun yks hyvä kaveri. Ja sitten päästäänkin vähän mun elämään. Mä en oo koskaan seurustellut paitsi pari kertaa sellasia lyhyitä parin päivän suhteita joskus seiskalla. Mulla on ihastus luokalla. Sen nimi on Erick. Erick on lihaksikas ja komee. Sil on ihanat hiukset ja ihana hymy. Okei mitä ajattelen? Mut musta tuntuu et Erick on kauhee fuckboy koska se auttaa kaikki tyttöi ja hymyilee kaikille. Tuntuu vaa et heti ku siihen tutustuu nii se jättää ja löytää jonku toisen. Tajuutteko mitä tarkotan? Mutta en tiedä mitä siitä tulisi jos vaikka olisin tuon tyttöystävä. Hän käy baareissa ja on sellainen koulun pahis. Just sellanen johon moni lankeaa. Kuten tässä tapauksessa minä. Mutta en välitä. En jää miettimään vanhoja.
Mitä mieltä ootte uudesta tarinasta? Tää on tällänen pikainen jota kirjoitan kun on tylsää. Moikka!!
~216 words~
-Mielipuolinen-
YOU ARE READING
The Love Triangle
RomanceMoi! Tää saattaa olla tylsä kirja mut toivon et saan jotain aikaan. Kirjoittelen tätä kun on tylsää:) toivottavasti pidätte😆😘