Αντί Προλόγου

369 18 16
                                    

* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και  Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.

Αγαπητέ αναγνώστη,

Θέλησα αυτή τη φορά να κάνω μια πρωτοτυπία!
Όπως θα παρατήρησες, ο τίτλος αυτού του βιβλίου είναι λίγο ιδιόμορφος!

Υπάρχει λόγος:

Ο τίτλος, λέγεται "Origin" και για όποιους δε γνωρίζουν τί σημαίνει, πρόκειται για την ιστορία του ήρωα από την αρχή. Στο συγκεκριμένο βιβλίο, σημαίνει ταξίδι στη γενέτειρά του.

Αντί για περίληψη του έργου, έδωσα έναν γρίφο. Τα σύμβολα που υπάρχουν στην εικόνα πάνω από τον τίτλο, αντιστοιχούν ακριβώς στις λέξεις ORigin. Aν βάλετε τα γράμματα πάνω στα σύμβολα, ταιριάζουν σχεδόν απόλυτα.
Τα σύμβολα δεν είναι τυχαία. Σας δίνω την αποκρυπτογράφηση:

Το πρώτο ↔O = History (γνωρίζετε το σύμβολο αυτό από το εικονίδιο που σημαίνει ιστορικό στον υπολογιστή.)

Το δεύτερο ↔ R = Turn back time
(Αυτό που συμβολίζει και η κλεψύδρα, ταξίδι στον χρόνο)

Το τρίτο ↔ i = Information(= πληροφορίες που θα πάρετε για τον ήρωα)

Το τέταρτο ↔g = ❓
(Το αναποδογυρισμένο ερωτηματικό μοιάζει λίγο στο γράμμα g)

Το πέμπτο ↔i = Music industry
(Η νότα μοιάζει με το i. Αυτό το βιβλίο θ' ασχοληθεί περισσότερο με τον χώρο της μουσικής.)

Το έκτο ↔n = Πίσω από το γράμμα "n", είναι σε γαλάζιο χρώμα, ο χάρτης μιας χώρας!

Αν συνδυάσετε σωστά όλα αυτά τα στοιχεία, θα σας δώσουν την πλοκή του βιβλίου.

Έχετε αγωνία; Ερωτήσεις;

Αν ναι, πάμε να βρούμε τις απαντήσεις...

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now