Part 11

676 62 8
                                    

"ဒီေန့..ညဏ္ညဏ္ မလာဘူးတဲ့.."

"အဲ့ဒါ..ဘာလို့ငါ့ကိုလာေျပာေနရတာလဲ.."

"မင္းမနက္ကတည္းက ညဏ္ညဏ္ကိုရွာေနလို့ ငါကေျပာျပတာေလ "

"ငါက?..ငါကဘယ္တုန္းက အဲ့ငတိကိုရွာေနလို့လဲ.."

"မင္းမနက္ကတည္းက ညဏ္ညဏ္ကိုရွာေနမွန္းငါသိပါတယ္ အခူေတာင္ကန့္တင္းမွာ မင္းညဏ္ညဏ္ကို လိုက္ရွာေနတာမလား.."

"မ..မဟုတ္ပါဘူး.."

သိသာေနရဲ့သားနဲ့ အတင္းျငင္းေနတဲ့ သူရိန္ကိုျကည့္ျပီး ဟိန္းထြဋ္ပိုင္ရယ္မိသည္..။

"ေအးပါကြာ..ဟုတ္ပါျပီ ငါေလမေန့က  မင္းဖုန္းဆက္ေျပာတုန္းကရယ္လိုက္ရတာ မင္းေခြးမ ဘိုမ က ညဏ္ညဏ္ရဲ့အခ်စ္ေတာ္ကို ရစရာမရွိေအာင္ ကိုက္လိုက္တယ္ဆိုတဲ့အေျကာင္းကို ဟားဟားဟား..ညဏ္ညဏ္ခမ်ာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ခံစားသြားရလို့ ဒီေန့ေက်ာင္းေတာင္မတက္နိုင္ရတာလဲ.."

"အဲ့ အရုပ္က  အဲ့ငတိအတြက္ ေတာ္ေတာ္အေရးပါလား.."

"အဲ့အရုပ္က သူ့အခ်စ္ေတာ္အရုပ္ေလ မင္းကသူ့ရဲ့တကယ့္ဟာမွ သြားထိလိုက္တာကိုး.."

"ငဟိန္း..အဲ့အရုပ္ကသူ့အတြက္ အေရးပၚမွန္းမင္းက ဘယ္လိုသိတာ.."

"ေရာ္..ဘာထူးဆန္းလို့လဲ ငၚတင္မဟုတ္ဘူး ညဏ္ညဏ္က သူ့idol ကို ဘယ္ေလာက္ရူးမွန္းတစ္ေက်ာင္းလံုးသိတယ္ အခုသူ့idol   ပံုစံ အရုပ္ေလးကိုမွ မင္းက  သြားထိလိုက္တာကို.."

"သူ့.. idol.? "

"စာဂ်ပိုး သူရိန္ေရ ညဏ္ညဏ္idol  ဆိုတာ ကိုရီးယားအဆိုေတာ္အဖြဲ့ EXO  ထဲက အိုဆယိဟြန္းဆိုတာ အဆိုေတာ္ေကာင္ေလးကိုေျပာတာ ညဏ္ညဏ္ ကအဲ့အဆိုေတာ္ကုိ အရမ္းျကိုက္တာ အဲ့အဆိုေတာ္နဲ့ပက္သက္တာမွန္သမ်ွ သူ့ဆီမွာရွိတယ္ အခုအရုပ္ကလဲ အဲ့အဆိုေတာ္ပံုစံက္ု အရုပ္ပံုစံေလးလုပ္ထားတာ အဲ့ဒၚကိုမင္းေခြး ဘိုမ ကသြားထိေတာ့ ညဏ္ညဏ္အတြက္က ကမာၻပ်က္သလိုျဖစ္သြားတာေပါ့.."

ဟိန္းထြဋ္ပိုင္ေျပာမွ မေန့က ထိုငတိအျဖစ္အပ်က္ကို စဥ္းစားမိသည္..။အဲ့ဒါမို့ဘိုမကိုက္လိုက္တဲ့ အရုပ္ကို  အိုဆယိ  အိုဆယ္  ဆိုျပီးေခၚျပီး ငိုေနတာကို..။

ခ်စ္ျခင္းမ်ားစြာျဖင့္Where stories live. Discover now