Sevgili Okuyucularım.
Hikaye oldukca konu dışına çıktı diye düşünüyorum ve birkaç olaylar ekliyorum. umarım hoşunuza gider.
"Merhaba Kızım"
dedi annem bana kocaman gülümsemesiyle bakarken.
"Merhaba"
dedim yatakta oturur pozisyonuna geçerek.
"Özür dilerim. Hastaneye gelemedim.Birkaç işim vardı"
İşlerin benden önemlimi demek istesemde ortamı bozmamak için yapmacık gülümseme yerleştirdim suratıma.
Cody bana gülümseyip hafif öksürük sesiyle anneme seslendi.
"Torunların burada!"
Annem oraya dönerek iki tane yan yana yatan bebeklere baktı sonrada bana. "Bunlar sana benziyor." Cody gülümseyip yanıma geldi. yanağımı sıkıp koltuğuna geçti. Annem cebinden küçük kutu çıkarıp bebeklerin yanına koydu.
"Kücük bir hediye." dedi gülümseyerk. derin nefes alıp tekrar konuşmasını sürdürdü. "Benim gitmem gerek. birkaç işim var"
"Peki" dedim. mutsuz günümde yanımda olmayan mutlu günümdede yanımda olmaması çok ilginçti.
"umarım sorun yoktur." diye tam kapıdan çıkarken ekledim. "Yok" dedi buruk sesiyle. emin olabilirimki bir problem var ve benim bundan haberim yok.
Annem evden çıkınca cody yanıma yaklaştı.
"Seni özledim." dedi boynuma öpücükler kondururken.
dudaklarıma yaklaştı küçük öpücükler konururken üzerime fazla yüklenmemeye çaba gösteriyordu.
saçlarımı geriye yatırıp belime ellerini koydu. Tam o sıra telefon çalmaya basladı.
"Cody telefon çalıyor"
"Boşver"
"Cody önemli olabilir"
Ayağa kalkıp telefona uzandı.
"Yabancı numara bu"
bende numaraya baktım. ve bana hiç tanıdık gelmiyordu.
"Açsana" dedim. Cody telefonu açtı ve karşı taraftakini dinlemeye basladi. Telefonu kapatıp donakaldı.
"Ne oldu" dedim heyecanla "önemli birşey yok ya?" diye ekledim.
"Ela."
"Efendim Aşkım?"
"Annem Aradı ve bana bir kardeşim olduğunu söyledi ardındanda yüzüme kapattı.Be-Ben ne yapacağımı bilmiyorum.."
"Cody eminmisin? belkide birisi bizi işletiyor olabilir. Yani böyle şeyler telefonda söylenilecek kadar basit değil."
"Ne yapacağız?"
"Numarayı tekrardan aramayı dene"
"ta-tamam"
Aceleyle telefonu tekrar eline aldı.
birkaç saniye kadar telefonda bekledi.
"Telefon kulubesinden aramış"
"Ne yapacağız?"
"Annemin yanına gitmem gerek ela."
"Ne? sen dalgamı geçiyorsun? Daha sütten kesilmemiş 2 günlük bebeğin varken bizi burdamı bırakacaksın?"
"Üzgünüm ela yapmam gerek"
"sen saçmalıyorsun. Uykusuzluktan ne dediğini farkında bile değilsin"
Cody ayağa kalkıp cantasını aldı.
zor bela doğrulup yanına gittim.
"Yaa ciddi olamazsın Cody! Bu kadar değersizmiyim ben ? bir sacma sapan telefon uğruna yaptığın şeye bak"
"bu gercek olabilir ela!"
"Nasıl Gercek olabilir! anneni başka erkekle birliktemi gördün sanki!"
"Ne ?"
Dediğim şeyin gerçekten saçma ve çocukca olduğunu öğrendiğimde kendime gelmem 10 saniyemi almadı.
"Özür Dilerim"
kapıyı vurup odadan çıkınca arkasından zor bela karnımdaki dikişlerle koştum.
dış kapıya gelip arkasına bakmadan kapıyı vurdu. Yorgunluktan nefes kesilmişti. duvarın bir köşesine sinip öylece ağlamaya başladım. Elimi karnıma götürünce ufakta olsa kanama yaptığını gördüm. Kapının yanında duran ev telefonundan Dilegi aradım.
"Alo Dilek."
"Efendim Ela?"
"Acil bana süt annesi bulman lazım"
"Ne? ne demek bu?"
"Biliyorum kolay olmiycak ama bana acil sütten kesilmemis bir anne bulman lazım"
"Ta-Tamam"
"1 Saate gel"
"A-ma!"
telefonu yüzüne kapatıp duvara iyice yerleştim.
Arkadaşlar bölüm kısa oldu farkındayım fakat yabancı başlığımız part part olucak ve kısa zamanlarda gelicek 2 veya 3 güne yb sizinle ♥
"Güneşim Olurmusun?" kitabımı profilimde bulabilirsiniz votelerinizi bekliyorum.... ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEY BROTHER
Fanfic"Utanma Aşık Olmak Suç Değil" Dedi sessizce bana bakıp. "Zaten Aşık Falan Değilim!" "Pekala o zaman" Dedi ve dudaklarıma bir an yapıştı. Sanki içimdeki Kelebekler Bir Anda Harekete Geçmişlerdi. İç sesim Codynin beni öpmesine karşılık vermemi söylüyo...