Maç!

2K 106 44
                                    

MULTİMEDİA CODY!

''Günaydın''

Dedim Yatak odasında bir tur daha atarak.

''Gün-Ay-Dın!''

Cody bir türlü her zaman'ki gibi yine uyanmıyordu.Bir saniye! Bir fikrim var.

''Ahh!! Cody! Sancım var!''

Cody çok ani bir şekilde ayağa kalkarak yanıma geldi.Elini karnıma koydu.

''Heyecan yapma! Daha çok erken değilmi! Şuraya uzan. A-ambul-ans! bir..iki..be-bekle Ela arıyorum!''

Eli ayağına karışmıştı.Bana heyecan yapma diyordu, Sanki doğuran o ulcakmış gibi derin derin nefes alıp veriyordu.

''Tamam Cody. Uyanmıyorsun diye ufak bir şaka yapayım dedim heyecanlanma hemen.'' Cody ciddi bir şekilde bana baktı.

''Nasıl heycan yapmayayım he? Ela sen aptalmısın böyle bir konu söz konusuyken şaka kaldırabilirmiyim?!'' Sesi oldukca yüksek çıkıyordu.

''Tamam özür dilerim.'' Yüzüm oldukca düşmüştü. Fakat bu kadarcık şeye ağlayacak kadarda aptal değilim.Cody ayağa kalkıp yatağın ucuna geçip telefonu eline aldı.

''Akşam maçım varmış.Sende gelmek istermisin? İstemessin değilmi ? Ne işin var zaten onca erkeğin içinde ? Kır kıçını otur evinde.'' Hem bana soru sorup kendisi cevaplamıştı.

''Evet akşam maça gelmek isterim.'' Dedim ciddiliğimi koruyarak.

''Orda birsürü erkek olucak sen karnında iki tane bebekle nasıl geliceksin? Ya sancın tutarsa ? Zaten kendini zor taşıyorsun. Penguen gibi bir sağa bir sola devrilerel yürüyorsun.''

Şimdi bu bana kilolusun falanmı dedi anlayamadım. Yerde oturur pozisyondan kalkıp ayakta ellerimi belime koyarak göbeğimi ortaya çıkardım.

''Alo! Beyefendi!. Karnımdakiler seninde bebeğin! Ayrıca ben penguen değilim! Kilomda bence ideal. Sen bul bakayım 58 kiloda hamile bir kadın. Bulamassın tabi, nerden bulacaksın'ki. 58 Kilo ilaçlardan dolayı zayıf düşen hamile kadın yok çünki. Hepsi yiyor çikolataları pastaları. Sonra hayvan gibi şişiyorlar. BANA PENGUEN DİYEMEZSİN SEN!''

Tamam sonrlara doğru biraz şımarmış olabilirm. Cody ağızı beş karış açık benim marotonumu izliyordu. O kadarmı hızlı konuştum yahu?

''Ela aşkım sana birşey demiyorum haklısın''

''Tabiki haklıyım ben. Ne sandınki?. Hem ben o kadınlara benzemem. Hamileyim diye herşeye ağlayamam. Ne o olamazmı karnımda iki tane be-''

''Aşkım..KAH-VAL-TI''

Fazla konuşuyorum bu aralar.Yatak odasından çıkıp merdivenlerden gerçektende bir PENGUEN gibi çıktım.Sağ taraftan mutfağa girdim ve balkon kapısını açtım. Balkondaki Masanın üzerini silip sandalyeleri yerleştirdim.Dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp ocağa çay koymak yerine iki Tane kahve hazırladım.Böyle Bol SÜTLÜ! 

Televizyondanda sabahları daha doğrusu öğlenleri çıkan 'Kaynana Gelin Sedaya Gelin'i açtım.

Cody ıslak saçlarıyla balkona gelince feryadı kopardım.

''Akşam maç vara diyosun! Islak saçla balkona çıkıyosun! Aptal! hasta olup başımamı kalıcaksın?''

Cody gene ağzı beş karış açık bir şekilde bana bakıyordu.Felsefe konuşur cody!

''Tamam Anne..'' Annemi? 

''Bana Ukalalık Yapma!'' Diye arkasından bağırdım.

İki dakika sorna saçları kuru bir şekilde balkonda masasındaki yerini almıştı.

HEY BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin