Yelloz Gizem

3.4K 177 159
                                    

daşlar ilk defa bilgisayardan yeni bölüm atıyorum :) İmla yanlışarı olursa kusura bakmayın bu kadar yazabiliyorum.

Artık yaz tatili boyunca 2 günde veya ne zaman voteler ve yorumlar tamamlanınca yeni bölüm atıcam hepinizi çok seviyorum :) Hikayenin olayları daha fazla olması için okuyucularımın artması gerekiyor :) 

Hikayemi  ''facebok Wattpad vb'' gibi yerlerden paylaşırsanız çok sevinirim :) 

Bu Arada Facebook sayfasından eklemek isteyenlere linkimi ve ismimle soyadımı yazıyorum :)  Cep telefonundan girenler ismimlede bulabilirler :)

https://www.facebook.com/ilayda.bas.33

İlayda Baş :) İkinci İsmim ''Bağyan İleyda'' :)

İyi Okumalar :) Bu arada hikayeyi şu şarkıyla dinlerseniz çok 'Komik Olabilir'  (Jason Derulo-Wiggle)--(Avici-HEY BROTHER) :)

Bu arada multimedia atamadığım için egemen karekteri ''asutin butler'' dir :)

Yelloz yani Gizem ''jennifer lawrence'' dir :)

Merhaba iç sesim :P

Şu yelloz Gizemi Bulduğum zaman evirip çeviricem :D Egemenmiş Egemen kimmiş yaa Zengin zübbesi .

''Ela?''

''Pardon dalmışım''

''Gene ne düşünüyorsun?''

'Hiç yaa, ne gösterisiymiş bu ?''

''Benimde hiçbir fikrim yok''

''Neden geldik o zaman ?''

''Maksat zaman geçirmek olsun, gidelimmi ?''

''Sen bilirsin''

''O zaman biraz duralim sonra gideriz''

''Peki''

Fazla zaman geçmeden sahneye 4-5 kişi çıkıp acayip acayip şarkılar söyledikten sonra koskoca sahneyi Egemene bıraktılar.

''Merhaba Ela! Sanada Merhaba Cody! okulumuza hoş geldiniz. Normalde kimseyle ilgili koskoca insanların içinde böyle konuşmam.Ama Elayla bir geçmişimiz var. Onun hatrına.

Heyy Millet! Siz biliyomusun bizim geçmişimizi?''

Biran olduğum yerde kalıp Codynin sabırsız gözlerine diktim gözlerimi. Eyvah şidmi Rezil Oldum.

İnşallah herşeyi anlatmaz :D

Cody bana bakıp. ''Ne diyor bu ?''

''Cody Egemenin anlattıklarını ciddiye sakın alma biraz abartabılır.''

Derin bir nefes alıp Egemeni dinlemeye başladım..

''Evet millet Elayla buluşacağım hiç aklıma gelmezdi.(Piç Smile) Biz elayla beş yaşından beri beraberiz.Elanın sevgilisinin olucağı hiç aklımdan geçmezdi.Küçükken beraber evcilik oynardık :) ben ona senin sevgilim olayım dediğimde bana sürekli ''ben sevgili istemiyorum''der haykırırdı :) Başımızdan geçen olaylardan birini daha anlatayım. Elanın Annesi Ve babası iş seyahatine çıkıcaktı Elayı bize Yani annem ben ve babam birde erkek kardeşime bıraktı. Beş yaşından beri beraber olmamızın sebebi annemle elanın annesi ''KARDEŞ'' yani benim annem elanın teyzesi oluyor kısaca biz kuzeniz.Neyse devam edelim benimde annem ve babam alışverişe gitmişti. Ben Ela Ve Kardeşim Liam evde yanlız kaldık.Evde yemek yoktu.Ela ocağı açıp yumurta yapmaya çalışmıştı ve perdeyi yakmıştı :) zaten o perdeyi södürene kadar canımız çıkmıştı :) Sonuç olarak aç kalmadık ama iğrenç birşey yedik :D Ketçap Ve Ekmek :D Daha birsürü anılarımız var ama şu anlık bu kadar anlatmak istiyorum daha fazla rezil olmasın Ela'm :) Kısaca bu okula iyiki gelmişsiniz sizi seviyorum Ela&Codu <3''

HEY BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin