İşte O Teklif.

3.3K 201 216
                                    

Merhaba arkadaşlar :)

Yeni hikayem imtihanı okurmusunuz? Size HEY BROTHER'İN yeni bölümüne başlamadan imtihan ile ilgili tanıtımı sunacağım..

Ece isminde bir genç kız.1999 tarihinde olan depremle annesini ve babası kaybeden genç kız.

Aslında bu kız oldukca masum değil! ..Okuluna gelen 5 Yakışıklı oldukcada  cesaretli erkeklere populer gorunmeye çalışacak!

Bu 5 erkek okula girdiğinden itibaren Ece'nin yaşadığı, Daha doğrusu yaşattığı olaylar onu okulun eziği yapacağı yerde okulun gözdesi ve popüler kızı yapıyor (!) .O önceden içine kapanan kız artık okulun gözdesi!.

Yeni Bölüme geçelim.

Ellerim başımın altında etrafı sessizce izliyordum.Cody'nin sol eli ise karnımda duruyordu.Diğer eli ise saçlarımla resmen sörf yapıyor.

Gözlerim deli gibi etrafı algılamaya çalışırken Cody derin bir nefesle konuştu.

"Seni Herşeyden Çok Seviyorum(!)"

Nerden çıkmıştı bu şimdi?

"Bende Seni"

hafif sağ tarafıma dönüp gözlerimi gözlerine diktim.

Gerçekten kusursuz....

Gözleri..Dudakları..Burunu (!)

Ömrüm boyunca düşünsem böyle muhteşem erkeğin beni tercih edeceğini düşünemezdim.

Ama Oldu...

Cody iki elimi tutarak derin bir öpücük kondurdu.

"Ellerin çok yumuşak"

Hiç böyle birşey beklemiyordum.Ne alakaydı bu şimdi?

bir ara tekrar ekleyerek ayağa hafifce kalkmak için yeltelendi.

"Akşam D***&H*** Kafesine gidelim birkaç birşey konuşmamız gerek."

Bunu söyledikten sonra sanki içimde garip bir his beni içten içe geriyordu..

Ne Olabilir'ki ?

Gözlerimle ayağa kalkan Codyi süzünce apışıp kaldım..

Bu dün geceden beri yanımda Boxerlemi uyuyordu???

Küçük bir sırıtış yollayan Codye bakarken omuzundaki dövme dikkatimi çekti.

"Ne yazıyor orada?"

"Yakından bakmak istemezmisin?"

Dudak büzerek yerdeki yataktan kalktım.

omuzuna yaklaşıp yazıyı okumaya başladım.

* 10.04.2013 Unutulmayacak Aşkın Başlangıcı *

Ellerimle dövmenin olduğu yeri okşayıp minik bir buse kondurdum.

Beraber olduğumuz tarihin dövmesi.

Daha önce sırtına bakma isteğinde bulunmadığım için daha yeni fark.ediyorum.

Cody üzerini giyip bahceye çıktı.

Egemen ve Dilek sarmaş dolaş tahta paçaları sayesinde yanan ateşe bakıyorlardı.

"Yola çıkmamız gerek"

Cody kulubeden şişelerimize su doldurup çantalara yerleştirdi.

Yola koyulmuştuk.

Tam 3 saat sonra bir cadde gördük.

Fakat allahın unuttuğu yere kimse gelmedi.  Yavaş yavaş cadde boyunca yürüdük. o andada dileğin başımızı ütüleyen şarkısını dinliyorduk.

HEY BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin