Bölüm 1

26K 457 61
                                    

Merhaba millet benim sıkıcı hayatım hoş geldiniz.

Gene her akşamki gibi odamda oturuyorum, televizyona bakıyorum, cama bakıyorum, aklıma bişey geliyor dolabımın kapağını açıyorum sonra yapıcağım şey aklımdan gidiyor öylece dolabımın önünde kala kalıyorum.

"Ela buraya gel!"

"Geliyorum!"

Bana seslenen kişi annemdi, elimdeki kumandayı masama bırakıp alt katın yolunu tuttum. Mutfağa geçtiğim gibi Sandalyeyi çekiştirdim ve masada yerimi aldım, yemekde brokoli vardı. Annemin diyet menüsünden en normal yiyecek diyebilirdim.

Normalde yemek masasınsa en sakin bir biçimde yemeğini yiyen babam, bu sefer oldukca hızlı yiyordu. Ya bir yere yetişecekti yada karnı gerçekten çok acıkmıştı.

Babamı izlerken annem fark etti ve stemle elini masaya vurdu

"iyi bak kızım babana daha göremiyceksin"

Dedi ve gözlerini iri iri açarak babama odakladı.

"Anlamadım?"

"Kızım biz boşanıyoruz biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum"

"Benimle kalıcaksın bunuda biliyorsundur umarım."

Derken babam sofraya oturduğundan beri ilk defa ağızını açarak kendi sessizliğine aykırı davrandı.

"Kadın bir karışma yahu! Allah aşkına karışma!"

Benim konuşmama gerek kalmadan bunlar gene atışmaya başlıyolardı.

"Ben doydum size afiyet olsun" diyip bir besmelle çekip merdivenlerden odamın yolunu tuttum.

iki gün sonra annemle babamı ayrı olduğu zaman gelicekti ama ben halla Free takılıyordum.

Sonuçta alıştım zaten , uzun zamandır babam Sarah isimli bir kadınla yaşıyordu  , ama bu kadınla bir konuşmuşluğum olmadı iyimi kötümü, nereli nerede yaşıyor hiçbir fikirim yoktu açıkcası.

İnternetten cola eşliğinde birkaç dizi izlemiştim, ve oldukca acıkmışa benziyordum.

Anlaşılan gene gece saat 4 sendromu başlamıştı. Hep gecenin bu saatlerinde uyanık isem illaki birşeyler yeme isteği geliyordu.

Aceleye etmeliydim çünki biraz daha burada oyalanırsam açlıktan ölecektim.

dolabı açtığımda saf saf bakmaya başladım gözüme dolma tenceresini kestirdim ve çıkardım.

Tam hevesim gelmişti ki dolmayı ağızıma atar atmaz o çıkan pirinç sesiyle dolmayı ağızımdan tezgaha çıkardım. Lanet olsunki annem pişirmeden dolaba koymuştu ,oldumu şimdi?

Gene kaldıkmı süte?

Çıkardım o benim meşhur Pepee li bardağı doldurdum ağızına kadar sütü, yanındada bir tan
ne halley yedim. Sonrada neden kilo alıyorum.
Koşar adımlarla odama çıktım ve masamda duran kumandayı elime aldım. Uyumadan önce biraz zaping yapmaktan zarar gelmezdi.

HEY BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin