2. Sezon

1.9K 110 15
                                    

Yeni Bölüm ve ikinci sezonla karşınızdayım...

"Merhaba ufaklık"

Ellerimle gözlerimi kapatıp sürekli 'Cee!' kelimesiyle bebeği korkutmaya veyatta eğlendirmeye çalışıyordum.

"Yine Korkmadı"

Egemen gür sesiyle bebeği eğlendirmeyi bırakıp ani bir şekilde bağırdı.

"Mexi!"

Bebek o anki heyecanla iki saniye durup ağlamaya başladı.

"Aptal!"

Gülerek Mexiyi kucakladım.

"Sen Aptal Abiye bakma olurmu?"

Mexi bana tebbesüm ederek elindeki metal oyuncak arabayı bir hışımla Cody'e fırlattı.

Birden bire Cody koltuktan kalkarak ayağa dikildi ve mexiyi kucağımdan alıp yere oturttu.

"Ela! Ağır kaldırmak yok!"

Dedi bana sinirli bir şekilde bakarak.

"çocukla çocuk olma!"

"8 Aylık bebekle bir yetişkin gibi siyaset konuşamam Ya Cody! Elbette çocuk gibi 'Agu Bugu' yapacağım."

Ellerini iki yana açarak sabır dilercesine dua etti.

Mexi kim derseniz Tedavilerim için taşındığım Almanya'da gittiğimiz yerdeki bir kadının bebeği.Evet biliyorum ben  hâla size o bebeğin kim oldugunu söyleyemedim.O bebek, yani Mexi oturduğumuz sitenin içerisindeki bir kadının evlatlık bebeyi.Bizde o kadın çalıştığı için ona bakıyoruz.Ve 2 ay sonra gelicek ikiz bebeklerimiz için alıştırma yapıyoruz .

İsimleri henüz belli değil, Fakat cody Erkek olanın isimini Yabancı bir isim yani: Ögeday istiyor. Ögeday diye isimmi olur? Tabii birde bunu bizim Cody'e anlatın.

Ben ise kız olaninkinin ismini türkçe yani: Melek istiyorum. Aslında tam olarak belli değil, Zaten 2 aya kararlaştırırız.

Yeni evimiz ise 4 katlı.Biliyorum biraz fazla büyük.Ama sitenin içerisinde 18'e yakın bizimki gibi triblex Daireler bulunmakta.Ve en başta dikkat çeken ev bizim.Niye diye sorarsanız; Evimizin dış boyası Neon Yeşil. İğrenç değilmi? Neon yeşil rengini Cody seçti.Nedeni ise; Tedavimde yesil renk faydalı olacakmış. Benim bildiğim tedavide ilaç faydalı olur?.

Neyse onu bunu bırakında Cody sitenin Yöneticisi gibi birşey oldu, Bu 5 Ay icerisinde.

Sitenin içersinde bulunan havuzun tapusunu ve otoparkını ve unutmayalım spor solonu artı birkaç daireyi üstüne çim sahayı aldı.

Diyeceksinizki onca parayı nereden buldunuz?

Benim tedavim süresinde babamı kaybettik.

Kalp krizi geçirmiş.Annem o yüzden ikinci evliligini yaptı.Ama bu evlilikte aşırı mutlu.Göz hakkı bizde istiyoruz..

Codyle evlendiğimzden beri Bir kere bile bir çılgınlık yapıp Avm'de kilitli kalmadık.Ve şu an annem ve üvey babam'ın arasında 8 yaş var. Annem 46 üvey babam ise 54 yaşında.Ve yaptıkları çılgınlıklar yaşlarında oldukca büyük.Cody 27 yaşında ben ise 24 Ve adalet biter.Okul bittimi derseniz Bu Kullandığım birkaç seyden dolayı sicilime işledi ve bende birdaha okula devam etmedim. Cody mevzun oldu.Ve şu an lanet olsunki futbolcu!

Her gece idman Yapıyor ve bâzen kendi maçını izleyip kendine gülüyor."Aha! Top bacağımdan geçti"veyatta"Ahaha! Genemi direk! Aptal ben" Onu bunu bırakında sporcu bir kocanınızn olması nekadar zor. Her gece ter kokusu! Ayak kokusu! Ayak kokusuda Doritos gibi kokuyor! . . . .

Geçen günlerde Cody mactayken sancım tuttu. Az kalsın ölüyordum.Allahtan Egemen vardı, Yoksa oracıkta Çocuklarımı Fırtlacaktım!

Neyse anılarıma sonra devam ederiz.Saat olmuş akşam 20:50 Mexiyle egemen evden gitti.Codyle ben baş başa kaldık. Normal bir aile olsak zaten Romantik şeyler uygularız.Ama biz şu an ne yapıyoruz? Codynin çektiği mekik sayılarını ve şınavlarını topluyoruz.! Oturduk masa başına haftada kaç mekik kaç şınav çekti onu yazıyoruz.

1. Hafta:10.675 Mekik.

1.Hafta:16.758 Şınav....

Zaten su an 8.Haftadayız Ve şınav sayısı:908.283'e ulaştı.

Normale dönelim.

Codynin Tek eli basket topunu esirgetmeyen karnımda diğer eli ise kalem tutuyor ve hesap yapıyor.

"Tekme attı!"

Heyecanla elini cekip kulağını karnıma yasladı.

"7 Aylıklar ve tekme atabiliyorlar."

"Cünki 7 Aylıklar Cody."

"Aşkım Normal bir bebege göre çok zayıflar. 7 Aylık bebek fakat 1.700 Kg"

"Cody tedavilerim yüzünden böyle olduklarını sende biliyorsun.Ve bunu sürekli yüzüme vurmaya bayılıyorsun"

Masadan kalkıp kendimi L şekilinde duran acayip yumusak olan koltuğa atıp bir duvarı kaplayan Plazmayı açtım.

Cody aynı herzamanki gibi yerde yatıyor ve mekik çekiyor.

"Allah aşkına! Tatlım artık su sporu bırksana! Kas hayvanı oldun yahu."

Cody gülerek yanıma geldi ve oturdu.

"Leş gibi ter kokuyorsun!"

"Yaa! Ben senin kocanım ne olucak!"

"Yaa! Kocam olabilirsin ama ter kokunu cekmek zorunda'da değilim.Lavobo uzak degil git yıkan"

Ayağa kalkıp tişörtünü çıkardı ve koltuğun köşesine savurup lavobonun yolunu tuttu.

"O tişörtü gelince orada görmeyeceğim!"

Biraz bekleyip komidinin altındaki yere göz gezdirdim.

"Orada genemi çorap var?"

"Cody cok pissin!"

Kendi kendime konuştuğumu fark ediyordumki lavobodan su sesi kesildi.

"Ela Tuvalette kırmız kilodun kalmış aşkım"

Gözlerimi iri iri açıp Etrafa bakındım.Yerdeki çorabı ve koltukta yıkanmayı bekleyen terli tişörtü aldım.

Lavobunun kapısını açıp iceri girdim. Cody elinde dura kilodu sallıyordu.Birden elindekini kilodu çekip pis çoraplarını eline tutuşturdum.

"Kirli sepeti burada beyefendi"

"Kilot çekmecen yatak odasında hanımefendi"

Kahkaha savurup lavobodan çıktım evin kapısını kilitleyip bahce kapısını kapattım.

Yatak odasına gidip tavanda duran yıldız şeklinde olan mavi ışıkları açtım.Benden oldukca büyük olan geceligi giyip yatağa yattım.Fazla zama geçmeden Cody bornozla odaya girdi.

"Erkencisin aşkım"

Dedi sırıtarak.

"Bu gece olmaz.Daha dogrusu hiç olmaz..Cody doğuma kadar unut."

Cody bana baka kalmıştı.

"Ben sadece bana masaj yapmanı isteyecektim sen hemen Başka anladın"

Birden Kilodumun renginde kızarıp yatağın örtüsünü kafama kadar cektim.

"Göbektende kapanmıyor'ki"

Stemlet stemler...

Cody sadece bir boxer giyip yanıma uzandı.

"İyi Geceler"

"İyi Geceler!"

"Aloo! Elaa! İyi geceler!"

"Uykucu!"

Bu adam kendi kendine konusmaya Adet edindi.

İkinci sezonla birlikteyiz bayaga değisiklikler oldu umarim beyenmissinizdir :)) yb ne zaman gelir hicbir fikrim yok :) zaman neyi gosterir bilemiyorum ♥

HEY BROTHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin