BASKIN. .. ( değiştirildi )

3.5K 34 11
                                    

Ey aşk!.. Bütün öteki zevkler, senin acıların kadar değerli değil.

-Yaşamak için nefes almak ve vermek şarts ise Sende benim yaşamam için şartsın benden nasıl senden gitmemi istersin? Git demek dile kolay söyesene sen benden gider misin?

- ...........

-Neden düşüyorsun sorduğum soru o kadar da zor değil

İlayda arazın ikinci sorusuna da cevap vermedi. Araz ikinci kez sorduğu soruya cevap alamamasıyla iyice yıkılmıştı. İkisinin de yüzünün belirginliği oda da ki karanlığa ışık tutan ay ve sokaklambasının ışığıyla yarım yamalak ortaya çıkıyordu.

Araz parmaklarının arasına adığı uzun sarı saçlarını sertçe geri çekti ve ilaydanın oturduğu sandalyenin önüne diz çöktü. Kalın sesi birazdağa incelmiş ve titreyen bit sesle aslında yalvaran bir ton la

- İlayda ben seni tanıdığım günden beri kendimi yaşamış kabul ediyorum. Senden öncesi boş bir hayattı. Benim en büyük korkum sensiz kakmaktı ve ben bunu bu zamana kadar hiç düşünmemişken benden yapamayacağım bir şeyi isteyemezsin. Anlamak bu kadar mı zor korkuyorum....

- ne den korkuyorsun ?

- sensiz kalmaktan bir güne sensiz başlamaktan.... Sensizliğin korkusu küçük bir çocuğun pazarda annesini kaybettiğinde sağ sola baktığında annesini göremediğini de hissettiği korku gibi hatta dağa da büyüğü...

- araz sanıyorsun ki benim senden kopmam kolay sen bende ki seni bir bilsen bende ki de aşk mı dersin ayrılmamızı senin iyiliğin için istiyorum

- Bana git demen iyiliğim için ise bırak bana kal diyerek kötülük yap.

İlayda göz yaşları içinde önüne diz çökmüş arazın boynuna sıkıca sarıldı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı. Araz boynun sarılan ilaydanın saçlarını elinine alıp

İçine derince saçının kokusunu çekerek kulağına bir kaç kereseni seviyorum diye söylendi.

Bir kaç dakka öyle durduktan sonra ilayda arazın boynundan çekilip yatağına oturdu. Araz da yerden kalkıp balkonun kapısına yöneldi ve ağlayan gözlerle ilayda ya bakıp

- kendine iyi bak

Dedikten sonra herzaman yaptığı gibi balkondan yavaşça aşağıya atladı. İlayda nın odasına hep böyle gizlice girerdi çünkü ilaydanın babannesi melek anneye yakalanabilirlerdi aslında melek anne arazı elinde büyütmüştü ve ona torunu kadar da düşkündü Fakat torunun arazla sevgili olduklarını öğrendiğinde nasıl bir tepki göstereceğini bilmedikleri için ilişkilerini gizli tutyorlardı. Bu ilişkiden neredeyse bir tek melek annenin haberi yoktu.

Herkes arazı ve ilayda yı tanır ve severlerdi hatta araz çoğu yerde tanınmış biriydi kendisiyle beraber yakın dostalrıda tanılırdı bu yüzden çevresi geniş olduğu için ilişkilerin ortaya çıkması an meselesiydi.

İlayda kızaran gözlerinin acısını dindirmek için banyoya girip yüzünü yıkadı. Yüzünü yıkadıktan sonra odasına girip arazın yerde unuttuğu hırkasını alıp yatağa uzandı. Hırkada ki kokuyu içine çekerken tekrar göz Yaşları akmaya başladı. Hırkayı koklarken gözünün önüne arazla yaşadıkları gelmişti. İlayda nın göz Yaşlarına hıçkırma sesleride eşlik etmeye başladı. İlaydanın hıçkırma sesine babannesi melek ane duyup odaya girdi.

- ilayda iyi misin

İlayda göz yaşlarını telaşla silip babannesine döndü

- iyiyim babanne dedi fakat sesi titriyor du

AŞK ÇIKMAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin