Alev alev

557 11 10
                                    

Ilayda sabahın köründe gecelikleriyle araza gelmişti. Üstü çamur içinde Gözleri ağlamak dan şişmiş halde kapıyı çaldı

Araz ilayda yı böyle görünce telaşa kapıldı. Ellerini ilaydanın yanaklarında ki yaşları sildi ve ne olduğunu sordu

- ne oldu melek anneye bir şey mi oldu

- hayır sadece korkuyorum

- kimden

İlayda göz yaşlarını tutamayıp arazın boynuna sarıldı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.  Araz ilayda yı kucaklayıp banyoya götürdü. Musluktan akan suyu ilaydanın yüzüne sürüyor kendine gelmesini sağlıyordu. İlayda yüzünü silen arazın elini sıkıca tutup

- beni  hiç bir zaman bırakma araz

- insan hiç nefes almadan yaşarmı ki ben senden vaz geçeyim sen benim nefes alış veriş sebebimsin senden ölüm bile olsa vaz geçmem geçemem

İlayda arazın göğüsüne kafasını yaslamış hala sessizce ağlıyordu.

Araz ilaydanın göz yaşlarını siliyor du ki bu günün tarihini hatırladı 10 mayıs ilaydanın ailesini kaybettiği gün araz bir an kendisinide kötü hisetmiş  göz yaşına hakim olamamıştı ilayda arazın ağladığını görünce ateş gibi yanan elini arazın yanağına koydu ve ağlamayla karışık tebessümle konuştu.

-Sen benim gücüm kuvvetimsin sende ağlar pes edersen ben ne yaparım

araz ben seni sadece sevgilim olarak görmedim ki sen benim hem annem hem babam oldun. 

Küçükken yere düşen çocukları gördüğüm de annesi koşarak kızını yerden kaldırıyor du ben düştüğümde kendi kendime kalkıyordum. Biri bi kıza laf attığın da babaları kızlarını kanatların altına alıyorlardı. Ben ise sadece ordan korkuyla  hızla uzaklaşıyordum. Ben bunlara muhtaçken pes ettim derken karşıma sen çıktın elime iğne batsa kıyameti kopardın biri laf atsa hatta yan gözle baksan bir baba gibi beni kanatların altına aldın sen benim ailem ömrüm nefesim attığım adımsın.

Araz göz yaşını silip kendini toprladı ve ilaydayı tekrar kucaklayıp yatak odasına götürdü. Belli ki mezarlığa gitmişti üstü çamurdu.

Üzerinde ki çamur içinde olan geceliği çıkarıp kendi dolabından  ilaydaya kıyafet çıkardı.  İlaydanın fazla olmasada arazda kıyafeti olurdu. Araz ilayda yı soyup dolaptan çıkardıklarını giydirdi. İlayda biraz daha kendine gelince beraber kahvaltı yaptılar ve kısa süre sonra okula yola çıktılar. Sınav olduğu için geç kalmamadan okula vardılar.  İlayda arabadan indiği gibi okulun kapısına koştu arazda peşinden gidiyordu ki ilayda yanlız kalıp ders çalışacağını söyledi. Araz fazla üstelemeden ilaydayı bırakıp arkadaşların yanına gitti.

Ali ve ateş basketbol oynuyordu. Arazı görünce hemen pas verdiler. Araz topu iki kere sektirip olduğu yerden potaya attı. Araz basketbol da oldukça iyiydi diğerleri araz kadar iyi degildi fakat ali futbolda deniz de yüzmefe iyiydi. Hepsinin ayrı ayrı yetenekleri vardı arazın yeteneklerinden biride iyi araba sürmesiydi ve bugün vu yeteneğini sergileyecekti

Tufanlarla yapılan yarış bu güne aktarılmıştı fakat yarışı tufanla değil tanımadığı biriyle yapacaktı.

Tufan bir bahane bulup yarıştan kalmıştı.

Araz tek başına bir banka oturup alinin kurduğu maçı izlemeye koyuldu.

İlayda ders çalıştığı kütüphaneden koşarak sınıfa geldi. Arazda onu merak ediyordu ki görünce içi rahatlamıştı. İlayda güler yüzle arazı yanağından öpüp yanına oturdu. Yeni gelen kız ise onları izliyordu.

AŞK ÇIKMAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin