Bölüm-1 :Kader Yada Başlangıç

7K 438 65
                                    

      -İstanbul,Üsküdar-

 3.Dünya Savaşı'nın başlangıcından beri medyadan hiç düşmeyen G-Virüsü.Akılsızca ve düşünülmeden verilen bu karar,dünyayı içten içe yok ederken savaş tüm sıcaklığıyla devam ediyordı.Son yaşanan gelişmelerden biri ise silah olarak;Ukrayna da kullanılan bu virüs şimdiden, medyadan sızan gelişmelerden biri olarak 25.000 vatandaşın esrarengizce kaybolduğu bilgileri,tüm sosyal medyada çalkalanma sebebi yaratmaya başladı.En sıcak gelişmeler için bizden ayrılmayın.Lokum ana haber bülteni olarak şimdilik sağlıcakla kalın.

 -T-Virüsü baktılar,tutmadı.Şimdi de G-Virüsü zımpırtısıyla reyting yapıp dikkatleri üzerlerine çekmeye çalışıyorlar.(Bağırarak..)Eda,Ela,Ece hadi kızlar okul saatiniz geldi.(Kızlar tek tek kahvaltıya oturmaya başladı...)

 Eda:''Günaydın babacığım'' ,Ece:''Günaydın,babişkom'' , Ela:''Günaydın,babaların aslanı'' dediler ve kahvaltıda babalarına eşlik etmeye başladılar.Ece:''Ee,baba TV de hala gündemde aynı konu mu var ?'' diye sordu.Adnan:''Evet kızım.Bu sefer aylardır devam ediyor,uydurma olmayabilir.Rusya'dan Arap Dünyasına,ordanda komşu ülkelerimize kadar yayıldığı söylentileri medyada kol geziyor.Haberlere bu sefer kulak asın ve okula dikkatli gidip,gelin.Eğer doğruysa;Türkiye'ye yayılması da an meselesi.Ne kadar sınır kapıların güvenlik seviyesi maksimuna çıkarıldı densede bana pek inandırıcı gelmiyor.'' diyerek kızlarını tembihledi.

 Eda:''Diğer ülkede ki insanlar ölürse ölsün.Bize birşey olmadığı sürece umrumda değil.'' dedi. Ece:''Her zaman kendinden başka kimseyi düşünmeyen bencil sürtükten olmaktan bir türlü vazgeçmedin.Ölürse ölsün dediğin insanlar bizim kardeşlerimiz.Nasıl bu kadar alçak ve iğrenç olabiliyorsun ?'' diyerek sitemde bulundu.

 Eda:''Demek kardeşlerimiz..Annemiz çok çalışmış,demek ki.''(Konuşmanın arasına Ela katıldı...):''Annem hakkında nasıl böyle konuşabilirsin.Bazen kardeşlik yada aile kan bağıyla olmaz kardeşim.Ama sen bunu yaşamadan asla anlayamacaksın.'' dedi.(Araya babaları girerek...):''Annenizin sizin üzerinizdeki emeğinin karşılığını bu kelimelerle mi ifade ediyorsunuz.Hepinize yazıklar olsun.Derhal sofradan kalkıp defolup okulunuza gidin'' dedi ve kızlar evden ayrıldı.Eda:''Bazen kardeşimiz olup olmamandan şüphelerim oluyor,Eda.''dedi. Eda:''Bende sizi seviyorum sürtükler.Cem karşıda,onun yanına gidiyorum.Virüs için maskelerinizi takmayı unutmayın.Sonra zombi olursunuz.'' dedi ve gülerek Cem'in yanına gitti.(Ela ile Ece aynanda..):''Sürtük''

 Eda:''Selam Cem.'' , Cem:''Aleyküm Selam'' diyerek selamına cevap verdi.Eda:''Şey diyecektim..Acaba bugün okulu kırıp 5. derste kaçsak,sinemalarda yeni vizyona giren bir elmanın iki yarısı filmine gider miyiz?'' diye sordu.Cem:'' Neden olmasın'' der demez;Eda ona sarıldı ve teşekkür edicekken omzunda bir ıslaklık hissetti.Cem'in ağzından düşen salya idi.(Cem duruma hemen el attı...):''Çok özür dilerim.Cidden istiyerek olmadı.1 haftadır,salyamı kontrol edemiyorum.Biliyorum,oldukça itici.Benden uzaklaşmak istersen,anlayışlı olurum.Çünkü dademin genç bir kıza yapılmayacak bir kabalık yaptım.'' dedi.Eda:''Özür dilemene gerek yok.Her insan ufak tefek kazalar yapabilir.Öyleyse 5.Dersin tenefüsünde beni bahçenin arka kapısında bekle.'' dedi ve Cem'in verdiği mendille omzunu silerek ayrıldılar.

-(5.Ders Tenefüsü)-

Eda,sınıftan çantasıyla birlikte ayrıldı.Okuldan kaçarken,kardeşlerinden Ela onu gördü ve takip etmeye başladı.Eda,izlendiğinin bile farkına varmadan dop doğru yürümeye devam ediyordu.Fakat hiçbir yerde Cem'i bulamıyordu.Tek tek arkadaşlarına sormaya başladı.Çoğu aynı cevabı verip,sabahtan beri onu görmediklerini, söyleyince; Eda,Cem'i aramaya başladı...

  

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin