part 15

4.6K 148 2
                                    

"be sweet cherry pie"

Hétfőn Ethannek szigorúan megparancsoltam, hogy maradjon otthon, de persze nem is figyelt rám, úgyhogy bejött a suliba.
- Mit szólnál, ha néha hallgatnál rám? - Mit szólnál, ha azt mondanám, nem? - vigyorgott pimaszul.
- Legszivesebben megütnélek, de nem teszem, mert van így is elég bajod - hunyorogtam, majd besétáltam a bioszterembe. Ethan leragadt az ajtóban, mert mindenki köré gyűlt a másik pedig, hogy Easton is a teremben volt.
- Te minek vagy itt?
- Hol legyek? Otthon?
- Mindegy - motyogtam, majd leültem a szokásos helyemre.

Easton egész nap zaklatott, hogy hol van Lexi, pedig kismilliószor elmondtam neki, hogy elutazott a nagymamájához Denverbe, de mint aki meg sem hallotta.
Eathent pedig egyfolytában zaklatták, hogy meséljen el mindent, ami történt, de ő meg válaszolni nem akart, mondván, hogy ő ismeretlenekkel nem beszél ilyenekről. Mi a franc történt az életemmel?

- Csajszi, itt vagy? - lóbálta a kezét az arcom előtt Hannah.
- Mi? Ja, aha, csak hosszú volt ez a pár nap - ásítottam egy hatalmasat, amin a mögöttem ülő Easton jó derült.
- Csináljunk egy csajos estét? - kérdezte.
- Royaléknál? Nem is tudom...
- Ú, csajos este? Hozhatnátok valami szexi csajt. Vagyis, ha belegondolok, nem is kell szexi csaj, itt vagytok ti. Hozhatnátok vibrátort, amit... - hadarta Easton.
- Ezt be se fejezd! - rivalltunk rá egyszerre Ethannel.
- Most mér'? - vont vállat.
- Ki tudod verni magadnak öreg - csapta mellkason Ethan.
- Az nem buli - nevetett.

Suli után fáradtan dőltem le a kanapéra.
- Menj már arréb! - lökött egyet a lábamon East, és leült.
- Javítani kellene a modorodon - moytogtam - egyébként a szüleitek sosem jönnek haza?
- Gyakorlatilag nem is laknak itt - vont vállat.
- Mi?
- Annyi a melójuk, hogy sosem tudnak hazajönni, szóval leginkább hotelből hotelba mennek.
- De Ethan nekem azt mondta, hogy sosem kaptok pénzt, inkább megveszik nektek azt, ami kell - értetlenkedtem.
- Igen, ez igaz. Annyi pénzt küldenek, amennyi ahhoz kell, hogy eléljünk. Amúgy meg, ha kell valami, csak szólunk nekik és másnap itt is van - sóhajtott.
- Ó! Az...szarügy.
- Nekem mondod?
- Hát, te vagy mellettem.
- Ha-ha - motyogta.
- Hova lett Ethan?
- Ethan! - kiáltott egyet Easton.
- Mi a fasz bajod van megint? - jött a válasz.
- Mit csinálsz? - kiabáltam én is.
- Kávét.
- Mondtam már, hogy szeretlek? - kérdeztem.
- Soha - röhögött.

Hajnali háromkor telefoncsörgésre keltem. De nem a sajátoméra.
- Mi van? - szólt bele Ethan.
- Nem megmondtam neked úgy huszonötször, hogy nincs itt az a retkes könyv? - kérdezte a homlokát dörzsölgetve.
- Keith, gyere, és nézd meg! - mondta, majd lerakta a telefont és hasra fordult az ágyban.
- Mi a gond? - kérdeztem.
- Nm tdm - morogta a párnába, mire felnevettem.
- Sebaj, aludjunk, mert reggel suli.
- Khmm-mm - morogta.

- Srácok, helyzet van! - rontott be East a szobába - Logant lecsukták!
- Mi? - pattantam fel azonnal.
- Mikor? - kelt fel Ethan is.
- Tegnap este, hogy is mondjam...kinyírta Christ - mondta, közben szüneteket tartva.
- Úgyérted, Chris meghalt?
- Nem, Bethany, nem - grimaszolt.
- De miért nyírta ki azt a seggarcot? - kérdezte Ethan.
- Valami olyasmit hallottam, hogy akadályozta őt Bethany visszaszerzésében, és amikor leszúrt téged, elvileg ki akart nyírni - nézett East a testvérére, aki mintha kissé megdermedt volna.
- Oké, összességében...Chris halott, Logan börtönben és Ethan folyamatosan ki akarják nyírni, még valami? - néztem körbe tanácstalanul.
- Keith itt van Hannahval, és valami könyvet keresnek - rázta a fejét értetlenül East, mire Ethannel szinkronban felnevettünk.
- Lemaradtam valamiről?
- Aligha - veregettem vállon.
- Bethany Tate, ugye tudod, hogy nincs rajtad nadrág? - kiáltott utánam Ethan, és amint mellém lépett rámadott egy köntöst.
- Jajj, ne már! Azért bugyi van rajtam - mosolyogtam féloldalasan, mire Eathen felnyögött.
- Most dirket kínzol?
- Még visszamehetünk...
- Khmm, én is itt vagyok - lépett át kettőnk között East.
- Sajnos - horkant fel Ethan.
- Hékás, ez fájt.
- Ha tovább lesed a nőmet, akkor mégjobban fog - mordult rá a fivérére.
- Ünneprontó.
- Csicska.
- Tapló.
- Seggfej - fejezte be Ethan, és bemutatott.
- Tudjátok, hihetetlenek vagytok - tátottam el a számat.
- Pedig itt állok előtted, vagy nem? - fordult felém Ethan.
- Csak álltál - mondtam, és becsaptam előtte a fürdőszobaajtót. Az ajtó előtt álló testvérek felnevettek, majd a lábdobogás elcsendesült.

Egy gyors zuhanyt követően leszaladtam a konyhába. Hannah tévézett a srácok meg dumáltak valmiről.
- Jó reggelt!
- Mehetünk suliba? - kérdezte Hannah kikapcsolva a tévét.
- Muszáj? - nyöszörögtem.
- Tudjátok mit? Nem muszáj! Lógjunk - vont vállat East.
- Jó, és mit javasolsz? - kérdezte Keith.
- Hát, ez itt Petersburg és nem esik az eső. Menjünk túrázni - mondta.
- Te meg a túra? - hunyorogtam.
- Kezdem azt hinni, hogy reménytelennek gondolsz.
- Erre nem válaszolok - vigyorogtam rá.
- Ha nem akarsz túrázni, nem kell mennünk - suttogta a fülembe Ethan, mire megborzongtam.
- Menjünk, hátha kitisztul a fejem - fordultam szembe vele, és megpusziltam az orra hegyét - ráadásul a szüleim is ma jönnek haza. Ma otthon kéne aludnom.
- Egyedül hagysz?
- Én ilyet nem mondtam. Nálam aludhatsz - javasoltam, mire megcsókolt. És újra, és újra.
- Keith, ma alszotok itt? Nem szívesen hagyom egyedül Eastet - fordult Keithez.
- Oké, nem para. East, nem alszol nálunk inkább te?
- Ja de, miért ne. Kanbuli - bólogatott East vigyorogva, mire Keith nevetve hozzávágta az egyik narancsot.
- Hé, és én? - kérdezte Hannah felháborodottan, de mintha lecsillapodott volna - Ja, várj, este utazok Párizsba - csapott a homlokára. Fura, hogy én ezt simán észben tartom, de Hannah képtelen rá.
- Minek? - kérdezte értetlenül East.
- Valami divatbemutatóra - legyintett.
- Hogy lehet ilyen rövid a memóriád? - nevettem a barátnőmre.
- Amit fontosnak tartok, azt megjegyzem - vonta meg a vállát.
- Szóval neked egy Párizsi divatbemutató nem fontos? - következtetett Keith.
- Ma reggel különösen vág az eszed - nevetett Hannah, és megcsókolta a barátját.
- Kezdem úgy érezni magam veletek, mintha csak azért lennék, hogy megakadályozzam, hogy kis Royal gyerekek meg félig hokizó-birkozó, félig pedig spanyol kölykök rohangáljanak a házban rövid időn belül - elmélkedett East, mire mind felnevettünk.

fuckin' bad guyWhere stories live. Discover now