part 12

5K 166 0
                                    

"go to hell"

Valaki pontban nyolckor csengetett. Azonnal lerohantam az ajtóhoz és feltéptem.
- Gyere be! - rántottam be Ethan egy lendülettel az ajtón, majd becsaptam azt.
- Lelkem, jól vagy? - méregetett vigyorogva.
- Egy perc és kész vagyok! - rohantam fel az emeletre, majd berontottam a szobámba. Gyorsan felrángattam a Conversemet majd összedobáltam a cuccaimat és becsuktam az ajtót. Mire leértem a lépcsőn szinte lihegtem a rohangálástól.
- Komolyan kérdezem, jól vagy? - nézett komolyan.
- Jól...csak...elaludtam - dadogtam levegővétel közbe, mire Ethan felnevetett.
- Na gyere, East a kocsiban vár...
Beültem a hátsó ülésre és előre hajoltam.
- Szereznem kell egy barátnőt. Nincs valami hozzád hasonlóan jó csaj barátnőd Bethany? - kérdezte Easton, mire felnevettem.
- Éppenséggel van, de nem hiszem, hogy be akarlak neki mutatni.
- Na ne csináld mááár...légysziiii! - könyörgött.
- Meglátom, mit tehetek.
- Örülök, hogy itt vagy tesó, de ne lihegj folyton a barátnőm nyakába - szólt Ethan Eastonhoz.
A buli a diákházban volt, ahol mindig is lenni szokott. A házban dübörgött a basszus és kihallatszott a kiabálás. Csak egy szokásos buli.

Ethan leparkolt egy szabad helyre, elég messze a háztól. Nem szeretné, ha meghúznák a kocsiját (vagy ha a kocsijában húznának meg valakit).

Amint beléptem a házba rögtön a képembe nyomtak egy doboz sört, amit azonnal fel is bontottam, majd meghúztam. Átnyújtottam Ethannek, aki csak letette a dobozt. Hát, valakinek haza kell vezetnie.
- Keresek valami töményet - mondta Easton, majd elindult valamerre.
- Meg akarom keresni Hannaht - mondtam, majd elindultam felfelé a lépcsőn. A barátnőm Keith szobája előtt ácsorgott.
- Szia Hannah.
- Sziaa - ugrott a nyakamba.
- Keitht várod?
- Zuhanyzik - forgatta meg a szemét.
- Miért nem mész be? - kérdezte a szemöldökét ráncolva Ethan.
- Valakik az ágyon...nos, értitek - kezdett el mutogatni, mire felnevettünk.
- És Keith bement zuhanyozni?
- Igazából Keith hamarabb ment be... - motyogta, mire megint felnevettem.
- Nem is tudja, hogy valakik éppen... - kezdtem, mire Hannah nevetve megrázta a fejét.
- Kimegyek cigizni, jöttök? - szólalt meg Ethan.
- Aham, nem akarom hallgatni, ahogy a csajjal az ábécét taníttatják - felelt Hannah.

Ethan előrement, mi pedig Hannahval elmentünk valami piáért.
- Láttad Christ? - kérdeztem.
- Nem, még nem.
- Nem akarom látni...
- Bethany Tate? - szólalt meg mögülem valaki, mire megpördültem. Ó, bárcsak ne tettem volna.
- Logan!? - tátottam el a szám. Ott állt előttem az exem farmerban és fehér pólóban. Semmit nem változott a stílusa.
- Nem is örülsz nekem?
- De Logan, adj egy autogrammot, kérlek! - tettettem a könyörgést.
- Ugyanolyan idegesítő vagy, mint voltál! - nézett megvetve. Nos, lehet nem mondtam el  mindent, hogy miért szakítottam Logannel. Nem egészen azért, mert Tara lesmárolta, és elköltöztek. Inkább azért, mert meg akart fektetni részegen, az osztálykiránduláson.
- Kösz, ezt bóknak veszem!
- Miért vagy itt? - szólalt meg Hannah.
- Az unokatesóm hívott el - vont vállat.
- Örültem, de most mennem kell - mondtam, majd Hannaht rángatva elindultam Ethan után. A teraszon cigizett. Az érkezésünkre eldobta a csikket.
- Mi az, van valami baj? - nézett rám furcsán, majd magához húzott és átölelt.
- Semmi, csak megjelent az exe - mondta ezt úgy Hannah, mintha tök természetes lenne. Ethan mellettem megfeszült.
- Chris? Kinyírom!
- Nem Chris, hanem Logan - javítottam ki.
- Akivel azért szakítottál, mert elköltözött és mert smárolt azzal a Tara nevű csajjal? - Aha, szóval figyelt.
- Nos, ennek egy része igaz... - mondtam, majd elmondtam neki az igazat, amiért szakítottam Logannel.
- És azóta semmi hír nem volt róla? - kérdezte.
- Most is csak azért van itt, mert az unokatesója meghívta.
Amint ezt kimondtam, kivágódott a teraszajtó. Egy vizes hajú Keith lépett ki rajta, nyomában Eastonnal.
- Ó, szia - köszönt a barátjának Hannah.
- Miért dugnak a hálószobámban? - kérte számon a barátnőjét, mire az felnevetett.
- Gondolod, hogy majd megállítok egy egymásról a ruhát tépkedő párt?
- Hát, igen, nem mellesleg, az Chris odafent a szobámban - fintorodott el, mire az én szám kiszáradt. Ethan észrevehette, hogy túl mozdulatlan vagyok, úgyhogy átölelt.
- Nyugi - motyogta a hajamba hátulról.
- De mi van, ha a csaj sem akarta...azt?
- Akkor elmenekült volna már rég - nyugtatott meg, mire kissé ellazultam.
- Remélem is.
- Elmegyek a mosdóba, jössz? - fogta meg a kezem, mire bólintottam.

Ethan bement a fürdőbe én pedig megálltam az ajtó előtt. Pechemre pont Logan jött ki a szemközti szobából. Lehajtottam a fejem, hátha nem vesz észre.

- Hé, Bethany, csak nem egy üres szobára vársz? Ez itt üres, - mutatott a szobára, ahonnan az imént jött ki - ha gondolod, bemegyek veled.
- Szinte te vagy az utolsó, akivel oda bemennék - grimaszoltam, mire közelebb lépett hozzám.
- Szinte? Ezek szerint van esélyem? - hajolt közel hozzám.
- Utállak Logan Riviera, kurvára utállak - mondtam szinte vicsorogva, majd teljes erőmből rátapostam a lábára. Felszisszenve kapott a lábfejéhez, majd dühös tekintettel felém indult. Becsuktam a szemem, és csak reménykedtem, hogy nem tesz semmit. Kinyílt egy ajtó, majd egy nagy csattanás hallatszott. Kinyitottam a szemem, és felmértem a terepet. Eathen állt a fürdő ajtajában és előtte Logan a padlón feküdt.

- Köszönöm - ugrottam Ethan nyakába, mire szorosan átölelt.
- Jól vagy?
- Tuti eltörtem a lábujját - mosolyogtam rá, mire kisimított egy hajtincset a szememből, és megcsókolt.

A többiek ott voltak, ahol hagytuk őket. Keith és Easton cigiztek Hannah pedig Alexissel beszélgetett.
- Szia Lexi - köszöntem, majd leültem mellé.
- Szia, hallottam Loganről, jól vagy?
- Aha, minden oké, de te hogyhogy itt vagy? Úgyértem, kint.
- Ja, láttam, ahogy Keith kijött és gondoltam akkor Hannah is itt lehet, meg talán te is - vont vállat.
- Jut eszembe, Eastont ismered már? - kérdeztem úgy, hogy az ne hallja meg. Alexis megrázta a fejét, mire elmosolyodtam.
- Easton, gyere ide kicsit - szóltam, mire az felénk indult.
- Őtt it Lexi, az egyik barátnőm. Lexi ő Eathen ikertesója - mutattam be őket egymásnak.
- Szia Lexi - köszönt Easton mosolyogva.
- Szia - köszönt ő is, majd elkezdtek beszélgetni...valamiről. Odasétáltam Eathen mellé és megöleltem. Épp Keithel társalgott valamiről.
- De tényleg, szerintem simán bekerülnél - mondta Keith.
- Talán benézek.
- Miről van szó? - kérdeztem.
- Mondtam Ethannek, hogy benézhetne a birkózócsapathoz. Megfelel a testfelépítése - mondta Keith, mire éreztem, hogy Ethan vállat von.
- Naaa, nézz be a kedvemért! - kezdtem el könyörögni.
- Nem tudom...
- Tök jó lenne, ha nem kellene fizetned azért, hogy verekedj, nem? - használtam fel ellene a "kis" incidenst.
- Jó, de ezt fejezd be - nézett rám összehúzott szemmel, mire diadalmasan elmosolyodtam.
- Akkor jössz? - kérdezte Keith Ethant.
- Igen, megyek.

Kettő körül indultunk haza, mert a buli kezdett kihalni. Mindenki egy-egy fa tövében rókázott, vagy éppen valahol dugott. Kevesen maradtak, akik még meg tudták különböztetni a jobb és bal kezüket.

- Nem aludhatnék valakinél? - kérdezte Keith, amikor kikísért minket.
- Hozzánk jöhetsz, a szüleink üzleti úton vannak - ajánlotta fel Easton.
- Kösz haver. Nem akarok egy olyan házban aludni, ahol szinte minden szobában dugnak.

- Stip-stop anyósülés - ugrottam be a kocsiba, mire Easton mosolyogva megrázta a fejét, és beszállt hátra.
- Hát, bemutattál Lexinek, ennyi jár neked - szólalt meg.
- Megtisztelsz! Hé, Ethan, nálatok aludhatok? - kérdeztem az utat figyelő barátomtól.
- Persze, gyere - mondta le sem véve a szemét az útról.
- Akkor már én is ott alszok - szólalt meg Hannah is.

- Adsz valami pizsama-szerű dolgot? - kérdeztem, kidugva a fejemet a fürdőből. Nem szívesen parádézok előtte egy szál törölközőbe.

Elkezdett kotorászni az egyik fiókban majd a kezembe nyomott egy pólót és egy boxert. Gyorsan felöltöztem, majd kiterítettem a törölközőt.

- Jól áll a pólóm - állapította meg, amint kilépett a fürdőből. Egy szál boxerben, persze.
- Ugye tutod, hogy ezt már nem kapod vissza? - vigyorogtam rá az ágyból.
- Valahogy sejtettem - forgatta a szemét játékosan.
Bemászott mellém az ágyba és magához húzott. A fejét hátulról a nyakaba fúrta és megpuszilta.
- Szeretlek cica - motyogta, mire kellemes bizsergés járta át a testemet.
- Szeretlek - mondtam, majd lehunytam a szemem.

fuckin' bad guyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant