part 9

5K 192 6
                                    

"fuck you very very much"

- Bethany, kész a reggeli - kiáltott anya.
- Megyek - motyogtam, majd valahogy sikeresen leestem az ágyról. Feltápászkodtam a földről, majd felkaptam a köntösöm.

- Reggelt - köszöntem.
- Jobbat - intett apa, akinek amúgy még félig csukva volt a szeme.
- Mi a reggeli? - kérdeztem.
- Palacsinta.

Miután megreggeliztem felszaladtam a szobámba készülődni. Mivel mégiscsak Vegasba készülök a megfelelő ruhára volt szükségem. Ja, meg sok sminkre.

Mivel nem szerettem volna, ha összegyűrődik a ruha, inkább beletettem egy ruhazsákba, és felvettem egy laza melegítőt.

Fél tizenkettőkor elindultunk Eathenért. A házuknál dudáltunk és azonnal meg is jelent. Okos. Ugyanúgy tett, ahogy én. Ruhazsák és melegítő.

- Jó napot, szia - köszönt.
- Hagyjuk a magázást, nem vagyok öreg - szólt apa, mire Ethan felnevetett.
- Oké, akkor sziasztok - köszönt megint.
- Máris jobb - szólt apa, majd elindult.

A reptéren mind odasétáltunk a géphez, majd felszálltunk. Apa váltott pár szót Hugoval, majd intett és leszállt a gépről.

Leültem az egyik székbe, ami mondjuk inkább fotel volt, Ethan pedig velem szembe.

- Mennyire van innen Vegas? - szólalt meg végül.
- Másfél óra.
- Olyan sok? - nézett rám meggyötörten.
- Hát ja. Nem tudom közelebb hozni - vontam vállat.
- Kár.
- Ja. Na de, kapcsold be magad, felszállunk - mondtam, és becsatoltam a saját övem.

Amint elértük a megfelelő magasságot kicsatoltam az övem és előszedtem a sminkes táskám.

- Most itt hagysz? - kérdezte Ethan.
- Egy fémdobozba vagyunk bezárva iszonyat magasan. Hogy a francba hagynálak itt?
- Úgyértem, itt - mutatott a fotelekre.
- Smink nélkül menjek be a kaszinóba? Tudod te milyen féle emberek járnak oda? - néztem rá.
- Jó, igaz.
- Na ugye - bólintottam, majd felkentem egy kis alapozót. Találtam egy tükröt a fotelek melletti "falon", úgyhogy nem kellett otthagynom Ethant egyedül.
- Az mi? - kérdezte.
- Mi?
- Amit a fejedre kensz - utalt az alapozómra.
- Alapozó - mondtam értetlenül.
- Nekem is kéne egy kis alapozás - mondta, majd előkotort egy dobozos sört a táskájából.
- Szörnyű vagy - mondtam mosolyogva.
- Tudom édesem. - Édesem, mi?

Negyed óra alatt megcsináltam a sminkem majd visszaültem a fotelbe. Eathen éppen kotorászott a táskájában, majd előszedett egy könyvet.

- Te szoktál olvasni?
- Miért lepődik meg ezen mindenki? - motyogta.
- Nem is tudom. Nem tűnsz olvasós típusnak.
- Pedig szeretek olvasni - mutatta fel a könyvet. Shakespeare Rómeó és Júliája.

Ő csendben olvasott én pedig rajzoltam. Hogy mit? Nem is mit, inkább kit. Ethant.

- Miért nézel? - szólalt meg egyszer.
- Nem is nézlek - tiltakoztam.
- Igaz, inkább bámulsz.
- Jó, és baj?
- Nem. Tudom, hogy jól nézek ki - mondta.
- Az egód Ethan, az egód - forgattam a szemem. Bár bevallom, jól néz ki.

A leszállás előtt fél órával elkezdtünk készülődni. Én bevonultam a fürdőszobába, Ethan pedig ottmaradt az előtérben öltözni.

Felvettem a fekete, passzos ruhámat és a fekete tízcentis magassarkúmat. A hajamat reggel besütöttem, szerencsére még úgy volt. Amint kiléptem a kis fürdőből szembe találtam magam egy öltönyös, zselézett hajú Ethannel. Eszméletlenül jól nézett ki.

- Gyönyörű vagy - mért végig. A bók hallatán elpirultam. Mióta pirulok el, ha bókol nekem?
- Te meg szexi. - A mondat hallatán kissé meglepődött, de nem ellenkezett.

fuckin' bad guyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon