"i am a fucking princess"
- Jó reggelt gerlepár! - rontott be Easton a kórházi szobába. Ethan káromkodott egy sort, amikor East elhúzta a függyönyt, én meg csak nevettem rajtuk.
- Mi a faszt keresel te itt? - kérdezte Eathen.
- Ha csak nem akarsz gyalog hazamenni, akkor ne nyafogj - forgatta a szemét.
- Na jó, léceljünk. Ez a kórház szag gusztustalan - urgottam ki az ágyból.- Na jó, te ma innen egy tapottat se mozdulsz, ha csak nem mosdóba kell menned - parancsoltam rá Ethanre, hogy maradjon a kanapén.
- Cica, jól vagyok... - mondta, és megpróbált felállni, de azonnal vissza is ült.
- Nem vagy jól - mondtam, és odadobtam neki egy takarót. Durcásan nézett rám, de végül fogta a takarót és magára terítette.
- Nem akarok egész nap feküdni. Ez uncsi - nyafogott.
- Nem érdekel, neked mi uncsi, vagy mi nem az, de most rohadtul ott fogsz feküdni - zártam le a témát, mire rám mosolygott.
- Jó, megígérem.
- Remek! Kérsz valamit?
- Téged - vigyorgott pimaszul, mire felnevettem.
- Nem is tudom...
- Lesérülök, és te máris elhagysz?
- Hát öregem, bocs. Jó kis kaland volt, meg minden - mondtam.
- Bethany Tate, te aztán tudsz valamit - nevetett, és mivel előtte álltam, fogott és leültetett maga mellé.
- Ó, ha azt hiszed, ez minden, nagyon nagyot tévedsz - kacsintottam.
- Ha most nem lenne egy tíz centis sebem, esküszöm... - kezdte, de nem tudta befejezni.
-...esküszöl, hogy megdugnád - fejezte be Easton.
- Nem éppen így gondoltam. Én nem vagyok te - vigyorgott a testvérére Ethan.
- Áuccs, miket feltételezel te rólam?
- Inkább miket nem - motyogtam.
- Hé, tudok azért jó is lenni - morogta.
- Az ágyban, aha - húzta tovább az agyát Ethan.
- Te ezt meg honnan tudod? - néztem rá, és nagyon-nagyon igyekeznem kellett, hogy ne vigyorogjak.
- Haha - gúnyolta East, mire Ethan bemutatott neki.
- Hé, ugye tudod, ha azt mondta, jó vagy az ágyban, akkor veled... - kezdtem, mire Easton képzeletben villámokat szórt rám a szemével.
- Nekem kell egy cigi - sóhajtott Ethan.
- Hé, mit mondtam neked? - néztem rá szúrós szemmel.
- De cica, pang a tüdőm - nyöszörgött.
- Mindjárt más is fog, ha nem maradsz a seggeden - fenyegettem meg.
- Kegyetlen vagy - forgatta a szemét mosolyogva.
- East, nyisd ki az ajtót - intettem a tolós üvegajtó felé, ami a nappaliból nyílt.
- Minek? - értetlenkedett, de azért kinyitotta.
- Azért, mert szeretem Ethan - feleltem, majd Ethan kezébe nyomtam a cigistdobozt és egy gyújtót. Értetlen fejet vágott, de amikor leesett neki, rámvigyorgott.
- Cica, igazán imádlak - mondta, majd rágyújtott.
- Én is téged - mosolyogtam majd visszaültem mellé, és a vállára döntöttem a fejem.
- Annyira romcsik vagytok, hogy mindjárt okádok - szólalt meg East.
- Majd ha te nyomod le a barátnőm torkán a nyelved, akkor meg én hányok - vontam fel a szemöldököm - basszus fel kéne hívnom Hannaht.
- Szólok Keithnek, hogy hozza el. Úgyis át akart jönni - vont vállat Easton, és kisétált a konyhából.Fél órával késóbb Keith és Hannah is megérkeztek.
- Mi az istent csináltál? - méregette Eathent Hannah.
- Szerinted? Nyilván elrabolt egy szervkereskedő, és megpróbált megcsonkítani... - motyogta Ethan, mire rávágtam egyet a karjára.
- Jól van morcika...láttad, ki tette? - folytatta a kikérdezést Hannah.
- Nem.
- Amúgy a kocsid még Patricknál van, azt mondta este elhozza - szólt közbe Keith.
- El tudok menni én is - mondta, de amint ránéztem, befogta a száját - illetve...lehet, hogy mégsem.
- Viszont nekem haza kell ugranom - jutott eszembe - Keith, elviszel?
- Aham - biccentett, majd az ajtó felé indult.- Bejössz? - kérdeztem a zárral babrálva.
- Ahogy elnézem, az sem biztos, hogy te bemész.
- Dehogynem - mondtam, majd lendületet véve teljes erőmből belöktem az ajtót, ami ki is nyílt. Amint beléptem, belém fagyott a vér.
- Menj már beljebb...mi a...? - lépett be Keith mögöttem.A nappali tiszta, fehér falán piros festék díszelgett. Vagyis, csak remélni mertem, hogy az. "Én csak visszaadtam a barátodnak, amit ő adott nekem".
- Keith - suttogtam a mögöttem állónak.
- Na jó, gyorsan etessük meg az állatokat, aztán dobálj össze pár dolgot és lépjünk. Majd utána hívjuk a rendőrséget - hadarta el, én pedig neki is láttam a dolgok összehajigálásának.A kocsi mellett álltam, és hallgattam, ahogy Keith magyaráz a zsaruknak.
- Igen, kb negyed órája. West Street 10/A. Köszönöm! - mondta, majd letette és visszasétált a kocsihoz.
- Öt perc és itt vannak. Minden oké? - kérdezte, majd zsebrevágta a telefonját.
- Csak meglepődtem, azt hiszem - mondtam.
- Logan volt, ugye?
- Ethan behúzott neki - bólintottam.
- Megérdemelte - mosolygott.A rendőrök kikérdeztek, elmondtam mindent amit tudtam. Mondtam, hogy valószínűleg Logan, az exbarátom szúrta le Ethant. Azt mondták, hogy egy ideig ne menjek haza, mert át kell vizsgálni mindent, blablabla...
- Úristen, jól vagy? - ugrott a nyakamba Hannah, amint beléptem a Royal testvérek házába.
- Persze, mi bajom lenne? - néztem rá értetlenül.
- Nem tudom, akármi...
- Semmi bajom. A rendőrök mindent elintéznek, addig pedig itt maradok, és majd küldenek valami őrt, mert elvileg veszélyben lehetek, vagy mi...
- Oké, de most már gyere - mondta, majd elrángatott a nappaliig.- Hiányoztál - motyogta Ethan a hajamba. Egyébként felkelt a kanapéról,annak ellenére, hogy azt mondtam, ne tegye, de abban a pillanatban nem érdekelt.
- Te is.
- Tudod, hogy most rohadtul ki akarom nyírni az exbarátodat?
- Sejtem - mosolyogtam.
- Szeretlek - mondta, majd megcsókolt. Lassú volt, olyan, mintha ezzel meg akarna védeni. Abban a pillanatban el is hittem, hogy ez egy csókkal sikerülhet, de aztán szétváltak az ajkaink, és visszacsöppemtem a rideg valóságba, amelyben az exbarátom ki akarta nyírni a pasimat, vagy valami hasonlót tervezett vele.Patrick este elhozta Ethan kocsiját, végül mindenki maradt vacsorára. Patrick tíz felé hazament, Keith és Hannah pedig maradtak éjszakára, mondván, hogy meg kell védeni minket, amíg nem küldik az őrt.
- Nagyon fáj? - kérdeztem Ethant, amikor már az ágyban feküdtünk. A kötés szélén húzogattam az újjam, és a mellkasára hajtottam a fejem.
- Nem vészes - mondta, majd belepuszilt a hajamba. Ásítottam egy nagyot, majd oldalra fordultam.
Ethan átkarolta a derekam, majd mindketten elaludtunk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' bad guy
RastgeleBethany Tate átlagos életéből seperc alatt lesz legkevésbé sem átlagos. Hogy ki tehet erről? Legfőképpen Ethan Royal, és minden, ami azzal jár, ha beleszeret Ethanbe. És megbánta-e valaha? Egy pillanatig sem. " Beautiful face. Beautifel body. Ho...