part 2

8.2K 226 6
                                    

"who will fix me now?"

A napom csodálatosan indult.
Reggel hatalmas karikák voltak a szemem alatt, ami annak köszönhető, hogy alig aludtam 3 órát.

Amint felöltöztem már mennem is kellett a suliba, mert tegnap Mr. Sendler küldött egy e-mailt, hogy nulladik órában lesz földrajz óra. Anya megszánt, és elvitt a suliba, szóval az volt a szerencsém, hogy nem késtem el.

- Szia, Hannah - köszöntem a padban ücsörgő barátnőmenek.
- Hallottad mi történt tegnap?
- Nem? - Ez inkább kérdésnek hangzott, mint válasznak.
- Ethatnt tegnap megverték és agyrázkódása lett, meg eltört egy csomó csontja. - Amint kimondta, azonnal görcsberándult a gyomrom.

Ott voltam tegnap és végignéztem, ahogy megverik. Ahelyett, hogy megnéztem volna, mi van vele, beszaladtam a boltba, mert megijedtem a két csávótól. Milyen ember vagy te, Bethany, ha?

- Én...én láttam - suttogtam dermedt tekintettek pásztázva a tolltartómat. Mintha olyan érdekes lenne!
- Mit?
- Ahogyan Ethant megverték - sütöttem le a szemem.
- Mivaaaan?!?! - kiáltott fel Hannah. Na ez oké, de földrajzóra közepe van.
- Miss Gertler, megkérhetném, hogy kicsit halkabban? - fordult hátra a tanár, mire Hannah visszaült.
- Mi az, hogy láttad?
- Hát az úgy volt...- Elmeséltem neki, mire felakadt a szeme.

- Nem tudod, hogy miért verték meg? - kérdezte, miközben kisétáltunk az udvarra.
- Mondom, hogy nem mertem megnézni. Ez az én hibám - ingattam a fejem.
- Hogy lenne a te hibád? Nem te keveredtél olyanba, amibe nem kellett volna.
- Hát jó, de segíthettem volna.
- Fejezd be. Majd ha visszajött a suliba beszélsz vele. Téma lezárva - mondta, majd leült Patrick mellé.

Az ötödik óra matek volt.

- Harry, kérlek írd fel a házi feladatot - mondta a tanár, mire Harry lassan feltápászkodott.
- Hol a füzeted? - kérdezte a tanár, miközben a naplóba firkált valamit.
- A táskámban - felelte, majd gyorsan odafordult Liam-hez, aki odadobta neki valaki füzetét. Ősrégi taktika, de mindig beválik.

Na vajon milyen óra volt a következő? Tesi, naná.

- Mindenki álljon tornasorba - rikácsolta Mrs. Turner, mire az osztály engedelmesen elhelyezkedett.
- Jelentést kérek. Bethany, kérlek - intett.
- Tanárnőnek jelentem, egy ember hiányzik - mondtam, majd visszaléptem a sorba.

Aztán következett tíz kör futás. Mondanom sem kell, haldokoltam közben.

Az óra végén tíz percig kosaraztunk, majd a tanár elengedett minket.

Az utolsó két óra háztartástan. Eskü, ebben a suliban ez a legjobb óra.

- Jó napot mindenkinek, kérlek vegyétek elő a füzeteket, lediktálom a követelményeket.

Ezen két perc alatt átestünk, majd a tanárúr azt mondta, csináljunk kókuszgolyót, mert az nem tart sokáig.

A nyolcadik óra után hazafelé menet már megint Ethanen agyaltam. Gondoltam, meg kéne néznem, hogy hogy van, de nincs elég bátorságom, hogy bemenjek hozzá.

Amint hazaértem jobb ötlet híján bekapcsoltam a tévét. Este hat körül hozzákezdtem vacsorát csinálni, ugyanis anyáék csak nyolckor érnek haza. Bah.

Sajtos csirkemellet csináltam, és pont kész lett, mire anyáék hazaértek. Gyorsan megterítettem, majd leültünk enni.

- Milyen napod volt? - kérdezte apu.
- Elment egynek. Tegnap mondtam, hogy lett egy új osztálytársunk. Hát, nos őt szanaszét verték tegnap délután - magyaráztam, mire a szüleim kezében megállt a villa.
- Mégis kicsoda?
- Nem tudom, nem én - tettem fel a kezemet, majd felálltam és felmentem a szobámba.

fuckin' bad guyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin