"say you want me"
- Veled meg mi a tosz történt? - kérdezte Hannah, amint kiért a fürdőből.
- Chris történt.
- Mit csinált? - fordult Keithez.
- Meg akarta dönteni - felelt.
- Kinyírooooom - kezdett el futni Hannah, de Keith elkapta.
- Már elintéztem.
- Köszönöm - mondta Hannah, majd megcsókolta Keithet.Hannah kiment Keithel az udvarra én pedig elmentem a konyhába vizet keresni.
Épp az ablakon néztem kifelé, amikor valaki bejött a konyhába.
- Bocs, kicsit arréb mész? - kérdezte egy ismerős hang. Megfordultam és Ethan állt mögöttem. Vagyis, gyakorlatilag a hűtőben kotorászott.
- Szia - köszöntem, mire felemelte a fejét, és átnézett a hűtő ajtaja fölött.
- Szia Bethany. Veled meg mi...? - méregetett.
- Chris - ingattam a fejem, és a szemem megtelt könnyel.
- Ó, sajnálom - mondta, mire eleredt a könnyem.
- Gyere ide - mondta, én pedig engedelmeskedtem és szorosan megöleltem. Olyan erősen tartott, mintha elveszített volna, és most visszakapott volna.
- Kinyírjam? - kérdezte, mire felnevettem.
- Elég nagy szarban vagy így is - mondtam mosolyogva.
- Jó, akkor majd azután nyírom ki, hogy ez az ügy megoldódott - mondta.
- Lehetne, hogy egyáltalán nem nyírod ki? - néztem bele a zöld szemeibe.
- Hááát... - húzta el a száját, mire felnevettem.
- Nem akarlak még nagyobb bajba keverni - mondtam.
- Ha megígéred, hogy vigyázol a sráccal, akkor nem nyírom ki - javasolta, mire bólintottam.
- Kimegyünk? - kérdezte.
- Menjünk.A teraszon rajtunk kívül csak páran voltak, de Hannah és Keith már nem voltak kint.
- Kérsz egy szálat? - nyújtotta felém a cigijét.
- Nem dohányzom - ingattam a fejem.
- Tudom - mondta, majd rágyújtott.
- Nem akarsz nekem teát főzni? - kérdeztem.
- Szeretnéd, ha főznék? - kérdezte, miközben kifújta a füstöt.
- Aha - bólintottam vigyorogva.
- Itt vagyunk 17 évesen egy buliban, és te teát akarsz inni? Lázas vagy? - nyúlt a homlokomhoz.
- Akkor mit javasolsz, mit igyak?
- Sört? - kérdezett rá.
- Jól van, adj egy sört - egyeztem bele.
Elnyomta a cigijét, majd besétált a házba. Egy perc múlva két üveges sörrel jött vissza. A fogával leszedte a kupakot, majd átnyújtotta nekem.
- Kösz - mondtam, majd meghúztam.Nem volt új számomra ez az íz, hiszen amikor szakítottam Logannel, vagy hat karton sört ittam meg egy hét alatt. Egy hétig nem voltam józan, egészen addig, amíg anyám el nem küldött egy táborba, hogy szedjem össze magam.
- Holnap mikor indulunk? - kérdezte.
- Délben indul a gép.
- Ok.Aztán jött a kínos csönd. Egyikünk sem tudta, mit mondjon. Én, aki most majdnem Chris játékszere lettem, és a srác, akinek hatalmas adóssága van. Mi már csak ilyen elbaszottak vagyunk - gondoltam. Talán ez is közös bennünk. Eathen a sörösüveget kocogtatta az ujjaival, én pedig a Holdat bámultam.
- Bethany, én... - kezdett bele Eathen, de a következő másodpercben hatalmas zaj lepte be a környéket. Kitört egy ablak. Oldalra néztem, de csak annyit láttam, hogy valaki kisesik a ház ablakán, majd rengeteg üvegszilánk hullik a földön heverő testre.
- Mi a szar! - rontott ki egy srác a teraszra.
Hatalmas ricsaj támadt, és mindenki kiözönlött az udvarra. Egy pár srác odaszaldt a sráchoz, és felmérték a terepet. Akkor vettem csak észre, hogy az a srác bizony Chris.
- Ilyen nincs... - dermedtem le teljesen.
- Milyen?
- Ez Chris... - mondtam, mire Eathen mellettem megfeszült.
- Keith bezárta a szobájába, mert kiütötte - magyaráztam.
- Ekkora idiótát. Hogy jutott eszébe kiugrani az emeletről? - csapta homlokon magát Eathen.Valaki hívott egy mentőt, ami egy öt perc múlva meg is érkezett. Megkérdeztek pár srácot, hogy mi történt, majd elvitték Christ.
Hannah jelent meg mellettem az oldalán Keithel, aki azt sem tudta, hol van. Kicsit sokat ivott.
- Basszus, nekem mennem kell. Már hajnali egy van??! - kiáltott fel Hannah.
- Mikorra kell menned? - kérdeztem.
- Éjfélre - mondta, mire felnevettünk.Hannah elindult haza, én pedig szóltam Ethannek, hogy segítsen Keitht bevinni egy szobába.
Kerestünk egy vendégszobát és ledobtuk az ágyra. A következő percben már horkolt. Hát, legalább majd jót alszik.
- Szeirntem én is megyek. Elég késő van - mondtam, majd elköszöntem Ethantől, aki még azt mondta, marad.
Otthon lemostam a sminkem, majd lefeküdtem aludni. Egy óra forgolódás után sikerült is. Persze, azért nem tudtam aludni, mert az a hülye Chris elbaszta az estémet. De aminek örültem, hogy Ethan feldobta.
------
Bocsi, ez kicsit rövid lett, de remélem tetszett! 🖤
ESTÁS LEYENDO
fuckin' bad guy
De TodoBethany Tate átlagos életéből seperc alatt lesz legkevésbé sem átlagos. Hogy ki tehet erről? Legfőképpen Ethan Royal, és minden, ami azzal jár, ha beleszeret Ethanbe. És megbánta-e valaha? Egy pillanatig sem. " Beautiful face. Beautifel body. Ho...