Энэ сургуулийнхан надад худалч гэдэг хоч өгсөн.
Надад маш их таалагдаж байна.
Тэд намайг хэн гэдгийг мэдээд яах гэдэг нь сонирхол татаад байх юмаа.
Би ч нээрээ сайн жүжигчин шүү.
***
Юнхитэй хамт сургуулиас гарахад тэр инээмсэглэсээр л байлаа. Би ч яагаад гэдгийг нь мэдсэн болохоор асуухгүй байлаа.
Бид хоёрыг хэлхэлдээд явж байтал араас:
-Хөөе! Гуйлгачингуудаа!. гэхэд эргэн тойрон дох хүүхдүүд нь инээлдээ.
Би ч залхсан байртай эргэж хараад:
-Ёооё. Бас яах гээв?. гээд муухай харахад Хусог:
-Манай найз чамайг дуудаж байна.
-Хэн?
-Жонгүг.
-Хуц гэж хэлээрэй. гээд явах гэтэл Жин намайг чирээд явчихав.
Ард Юнхи орилж, нөгөө хэд нь цааш түлхсээр байв. Үүнээс цааш харж чадаагүй. Учир нь Жин намайг аль хэдийнээ тэр хачин амьтантай үлдээгээд явсан байв.
Жонгүг чихэвчээ далд хийнгээ:
-Худалч, их зантай, хэрсүү охин. Муугаа мэдэхгүй байж хүн дээрэлхэнэ. Утгагүй юм. Доод зиндааны хүн байж сургуулийн нүүр царай болсон охиныг доромжилно. Бас болоогүй ээ! Өөрийгөө Пак тэрбумтны охин гэсэн гэж байгаа. Супер худалч. Чамд баяр хүргэе. Хэр баргийн хүн энэ нэрийг зүүдэггүй юм шдээ. гээл алга ташлаа.
Миний уур хүрэн:
-Би их зантай биш! Зүгээр чам шиг их зантай юмыг нүүр хийх газаргүй болгодог. Хнн. *элгээ тэврэх * Кан Ина сургуулийн нүүр царай юмуу? Заза. Ойлгомжтой. Удахгүй сургуулийн нүүрийг улайлгадаг охин болно доо. Чи ч мөн адил. Жон Жонгүг. Бас танай найзууд. Би хэн нэгний доор орох дургүй. Тун удахгүй Кан Инагийн оронд би байх болно. Тэр хүртэл өөрийн дарангуйллаа үргэлжлүүлж бай! Чамайг ойлгосон байх гэж бодож байна. Амжилт хүсье! Жон-Жон-Гүг. гээд түүнийг орхиод явахад тэрний орилж байгаа нь сонсогдоно.
Энэ сургууль улам л сонирхол татаад байх юмаа.
####
Гэртээ ирээд цүнхээ буйдан луу шидчихээд гал тогоонд орж ус уугаад зогсож байтал ээж өрөөнөөсөө:
-Юүна миний охин наашаа хүрээд ир. гэв.
Хувцасаа сольчихоод ортол тэр гурав сууж байлаа. Аав:
YOU ARE READING
Arrogant JJK |MGL|
RomanceТэр бол жинхэнэ адгийн новш. Үхвэл таарна. Жон Жонгүг үхвэл би л амар тайван амьдрах биз. Их зантай зэвүүн туулай. Гол дүр:Жон Жонгүг, Пак Юүна Эхэлсэн хугацаа:2018.12.11 Дууссан хугацаа:Тодорхойгүй Анхааруулга:Хуулбарлахыг хориглоно!!!