Аххх би тэр новштой гэрлэх болчихлоо шдээ. Т.Т Ядаж байхад тэр новш зүв зүгээр жуумалзаад л суугаад байсан. Үнэн зэвүүн. Бас юу л сэдэж суусан бол доо. Ашш бодохоос дургүй хүрээд байх юм. Тэнэг Жон Жонгүг.
Сургуулийн руу орж байхад сургуулийн шатан дээр хоёр ийн ярьж зогсоно.
1:Хөөе чи нээрээ сонссон уу?
2:Юуг?
1:Тэрбумтан Пак ноёнтон болон Жон ноёнтон хоёрын хүүхдүүд гурван долоо хоногийн дараа сүй тавих гэж байгаа гэсэн.
2:Хөөх. Тиймүү? Жон ноёнтны гэхээр чинь Жонгүг убба юу?
1:Тиймээ. Пак ноёнтны охиныг би харж байгаагүй юм байна. Ямарчил байсан Пак Юүна гэдэг гэсэн. Бага дунд сургуульдаа Канадад, ахлах сургуульдаа Хятадад сурч байсан гэсэн. Харин ахлах сургуулиа Солонгост бүр манай сургуульд төгсөнө гээд ирчихсэн байгаа гэсэн.2:Ирчихсэн? Манай сургуульд чинь шинэ сурагч гэвэл Мариа Пак л байгаа шдээ. Арай тэр Пак Юүна юм болов уу?
1:Тэнэгтээд байгаач! Тэр азгүй гуйлгачин юу гэж Пак Юүна байх юм! Жоохон бодолтой байгаач! Заза хоёулаа оръё.Хмм. Мэдчихэж ээ. Хурдан юм. Намайг мэдэхгүй нь сайн юм. Сайн муул. Сайн муул. Хэр их муулна төдий чинээгээрээ зовлон амсан болно гэдгийг мэдэхгүй л байна даа. Хөөрхий дөө. Өрөвдөлтэй юм. Бас инээдтэй.
Ангид ороход бас л тэр яриа. Солонгос ч жижигхэн юмаа. Арай Бусан Дэгү хоёрт хүртэл энэ мэдээ оччихсон юм биш биз дээ? Учир нь Жонгүг Бусанд төрсөн гэсэн. Би Дэгүд төрсөн. Гэхдээ тэр Сөүлд өссөн гэсэн.
Ангийн хүүхдүүдийн шуугианыг багш орж ирж намдаалаа. Багшийн араас Жонгүг орж ирэхэд банш:
-Та гуай! Хэзээ орж ирж байгаа юм. гээд түүн лүү аймшигтайгаар харахад тэр:
-Одоо л орж ирж байна. гээд над руу харж ёжтой инээчихээд миний ард суулаа. Багш дахиад уурлан:
-Жон Жонгүг байрандаа суу!!. гэхэд нь тэр:
-Чадахгүй. гээд чихэвчээ зүүгээд ширээгээ дэрлээд хэвтчихлээ. Багш уураа тэвчин хичээлээ заалаа.
Энэ тэнэг одоо яачихаад байгаа юм бол? Хэзээ ийм байлаа даа. Аан тийм. Хариултыг нь олчихлоо. Намайг Пак Юүна гэдгийг мэдээд л ингээд байгаа юм байна.
****
Их завсарлагаан болж ангийнхан гарлаа. Би Тэхён Жимин Юнхи гуравтай хамт буулаа. Аан бас Жонгүг гэж нэг юм байгаа юм байна.
Жимин Юнхи хоёр хоол авчиръя гээд явж, Тэхён Жонгүг бид гурав үлдлээ. Тэхён над руу муухай хараад:
YOU ARE READING
Arrogant JJK |MGL|
RomanceТэр бол жинхэнэ адгийн новш. Үхвэл таарна. Жон Жонгүг үхвэл би л амар тайван амьдрах биз. Их зантай зэвүүн туулай. Гол дүр:Жон Жонгүг, Пак Юүна Эхэлсэн хугацаа:2018.12.11 Дууссан хугацаа:Тодорхойгүй Анхааруулга:Хуулбарлахыг хориглоно!!!