Jungkook ajunge în complexul unde locuiește după o zi lungă la locul de muncă. Acesta lucrează ca și fotograf la mai multe agenții de modele. Azi a fost nevoit să suporte arfele și fițele unui model care era în permanență nemulțumit de pozele care le face, zicând că fotograful este de vina pentru că nu știe să îi capteze "frumusețea" de model national.
Acesta apasă butonul liftului așteptând ca acesta să coboare. Odată ajuns liftul jos, băiatul intră și apăsă numărul etajului unde stă și așteaptă să ajungă.
Ajuns la etajul lui, Jungkook iese din lift continuând să meargă lent până la ușă apartamentului unde locuiește împreună cu prietenul sau Kim Taehyung, renumitul model Gucci.
Ajuns in fața ușii își scoate cheile din buzunarul gecii de piele pe care o poartă acestă. Odată intrat în apartament, acesta se descalță la intrare, își lasă geaca și cheile în cuierul de pe hol și lasă geanta jos.
-Hyung ? Acesta își strigă prietenul atunci când își dă seama că este prea liniște în apartament. De obicei Taehyung, după ce vine de la muncă dă drumul la muzică, care după spusele lui, este un mod de relaxare pentru el.
Jungkook începe să caute prin casă după colegul său dar nimic, abia după aducându-și aminte că aseară cel mai în vârstă la anunțat că azi va întârzia din cauza unei ședințe care o va avea după program împreună cu colegii și șeful său.
Jungkook zâmbește ca un iepuraș conștientizând că va fi singur pentru următoarele 3 ore de acum, acesta iese din big space și intră în Little space, acolo unde îi place să își petreacă timpul. Cu acest gând băiatul fuge în camera lui, se schimbă într-o salopetă de culoare albastru deschis, și un tricou supradimensional de culoare alb, simplu.
După ce sa schimbat, a început să își scoată ursuleții de pluș, cărțile de colorat, creioanele, pixurile cu gel de diferite culori și sclipiciul. Băiatul se pune pe covorul moale de culoare alb din mijlocul camerei și începe să deseneze cu grija și entuziasm forma unei veverițe.
Orele treceau, iar Taehyung ajunge într-un sfârșit acasă după o ședință lungă în care tot ce a auzit au fost plângeri cum că salariile sunt mici iar orele de muncă sunt multe și foarte grele. El nu sa plâns de nimic, era chiar mulțumit de orele sale de muncă și de salariul care îl primește.
Intrat în apartament acesta se descalță lângă ușă și își lasă haina in cuier lângă a celui mai mic in vârstă.
Era obosit iar tot ceea ce vroia acum era să facă un duș fierbinte și să se culce. Nu erau puține dățile în care venea acasă seara, sau chiar noaptea târziu din cauza managerului sau căruia îi veneau tot felul de idei de locuri unde pot face ședințele foto.
Taehyung urca scările care duc la etaj spre camera sa dorind să ajungă mai repede în patul său moale. Chiar când să intre în cameră, aude un zgomot ca un chițăit de copil din camera vizavi de a lui.
Confuz și cu o încruntătură pe față, Taehyung se întoarse și porni pe urmele sunetului care îl aude tot mai intens.
Însă ce nu știa încă Taehyung este că, Jungkook provoacă acele mici sunete adorabile de copil. Cel mic fiind preocupat de culorile și desenele care le făcuse pe parcurs nici nu sesizase când cel mare a venit acasă, și urmează să îi descopere secretul pe care doar Jimin și Yoongi, cei mai buni prieteni ai săi, îl știu.
Bunăă :)) aceasta este prima mea carte și sper să vă placă. Voi încerca să poster măcar de 2-3 ori pe săptămână.
Dacă va plăcut lăsați în vot și un comentariu.
Ne citim capitolul viitor :))
CITEȘTI
Little Space |Taekook|
FanfictionIn care Jungkook este un little ce locuiește împreună cu colegul său de apartament Kim Taehyung, un râvnit model Gucci, care nu știe ce ascunde prietenul său de el. Mai multe veți afla pe parcurs #3 în Yoonmin #98 în bts