19

781 69 10
                                    

Astăzi este vineri. Încât o zi în care trebuie să stau departe de Jungkook.

Este ora 6:00. Mă dau cu grijă jos din pat, fără al trezi pe Jungkook, și merg la baie unde îmi fac rutina zilnică.
Ies din baie doar cu un prosop în jurul  taliei și merg la dulap de unde îmi iau blugii negri, un tricou alb simplu, și un hanorac o cămașă în carouri mai largă.

Mă întorc la baie, șterg excesul de apa care a mai rămas și mă schimb în hainele alese. Mă dau cu puțin din parfumul meu preferat și îmi aranjez puțin parul. Când termin ies din baie și încep să îmi pregătesc un mic de jun rapid, care constă în ouă cu șuncă.

-Hm, oare să îi fac și lui Jungkook ? Dar  nu cred că se va trezi, așa că mai bine îi zic lui Yoongi hyung să îi prepare un mic de jun când se va trezi la el.

Strâng ce a rămas în urma mea, și spăl farfuria din care am mâncat.
Când sunt pe cale să merg să îi pregătesc lucrurile lui Jungkook pentru plecare, aud un țipăt puternic de la etaji, urmat imediat de un plânset puternic.

Fug repede pe scări, mai să cad de câteva ori, și merg în camera mea și a lui Jungkook, acolo unde micul meu iepuraș, se zvârcolea în pat, plângând, încurcat în pătura cu care era învelit.

Mă așez pe pat lângă el și îl ridic în brațele mele, el înconjurând talia cu picioarele sale. Îmi plimb mâinile prin părul și pe spatele său, șoptind cuvinte dulci și liniștitoare în urechea sa.

-Shh, gata baby, daddy e aici, nu ți se va întâmpla nimic. Sunt aici cu tine, calmează-te.

Când văd că sa liniștit, îi sărut fruntea și îi ridic privirea, pentru a mă putea privi în ochii.

-Esti mai bine baby ? Îmi poți spune ce ai visat?

Micuțul doar își clătină capul în negație și își lăsă capul înapoi pe pieptul meu.

-Baby, dacă nu vrei să  îmi spui ce ai visat, ce ai spune să te pregătești pentru a merge la Jiminie, hm ?

-Daddy, nu mă lăsa~
Micul iepuraș din brațele mele, începe iar să plângă, începând să mă panichez. Ce ar fi putut să viseze puiuțul meu ?

-Baby, gata nu mai plânge, daddy nu va pleca, vei sta cu mine.

După ce îl liniștesc încă o data, îi dau mesaji lui Yoongi hyung cu cele întâmplate, cerându-mi scuze dacă sa trezit degeaba, și mă ridic cu Jungkookie încă în brațele mele și merg cu el la dulap său.

Nu îl voi duce nicăieri, și nici nu îl voi lăsa singur cât timp sunt la muncă, deci îl voi lua cu mine.

-Baby, cu ce vrei să te îmbraci azi ?  Îl întreb și îi sărut fruntea drăgăstos acesta uitandu-se confuz la mine.

-Dar unde plecăm ?

-Baby, eu azi lucrez și nu pot lipsi de la muncă, așa că vei merge cu mine.

-Asta înseamnă că, Kookie, trebuie să fie mare ?

-Nu babyboy, nu trebuie să fi mare. Trebuie să fi tu însuți și să asculți de mine bine ? Acum hai sa alegem niste haine și să plecăm, pentru a avea timp să cumpărăm un mic de jun bun pentru tine, și poate o cafea pentru mine.

Jungkook aprobă scurt din cap, și se dă jos din brațele mele.
Se pune în fața dulapului, își înclină capul în stânga, apoi în dreapta, iar în cele din urmă, își pune mâna stângă la ochi iar cu cea dreaptă alege niste haine la nimereală.

Eu încep să râd de tehnica de a alege haine. Se întoarce pe jumătate la mine, zâmbind și venind la mine sa îl ajut să le îmbrace.

Și-a ales o pereche de blugi albaștri, un tricou alb cu un desen pe el, și un hanorac mai mare cu doua mărimi galben.

Îi dau pijamaua iepure jos, și îl ajut să se schimbe, în scurt timp terminând. Ieșim din cameră după ce îi așez puțin parul și îi dau cu puțin din parfumul său. Coborâm în sufragerie, unde îi dau drumul la televizor la desene, în timp ce eu îi pregătesc ghiozdănelul maro cu iepurași cu tot ce îi trebuie.

Când termin recapitulez totul pentru a fi sigur că am luat tot ce trebuie.
Deci:
-biberon ✔️
-suzetă ✔️
-cutia cu lapte proaspăt  ✔️
-servețele umede în caz de orice ✔️
-sticluța cu apă ✔️
-iepurașul de pluș ✔️
Și cam atât.

-Baby, haide să mă încălțăm, trebuie să plecăm.

-Vin acum daddy~

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum