Capitolul 2

1.8K 114 6
                                    

Taehyung ajunge în fața ușii de unde provine sunetul dându-și seama că aceasta este camera lui Jungkook, iar cel mic ar fi trebuit să doarmă la ora asta, adică 23:45.

Deschide încet ușa și privește în cameră dând de Jungkook întins pe covorul din mijlocul camerei înconjurat de animale de pluș, cărți de colorat pentru copii și creioane colorate.

Confuz de ceea ce vede acesta decide să intre în camera celui mic pentru niste explicații, care speră să le primească

-Junkook ? Ce se petrece aici ? Și de ce ai o suzetă în gură ? Cel mai mare in treabă în timp ce Jungkook se ridică repede de jos și încearcă să își strângă toate jucăriile și cărțile de colorat de prietenul său, care deja văzuse totul.

-Jungkook, aștept să îmi răspunzi la ce te-am întrebat. Ce faci aici și de ce aveai o suzetă in gură ? Continua Taehyung să strige la Jungkook in timp ce, cel mai mic începe să plângă.

-Hyung, nu țipa te rog. Jungkook continua sa plângă în timp ce Taehyung este tot mai nervos, deoarece nu i se răspunde la întrebări, iar faptul că Jungkook plânge și nu vrea sa îi răspundă, îl face pe acesta și mai nervos.

Cel mare decide să iasă din camera lui Jungkook dar doar pentru al suna pe Yoongi. Acesta sigur avea să știe de ce se comportă așa Jungkook. De obicei cel mic petrece suficient timp pe la el și Jimin pentru a ști că se petrece cu el.

Convorbire telefonică:

Taehyung: Yoongi hyung, sper că nu te deranjez la ora asta dar te-am sunat pentru a te întreba ceva.

Yoongi: Taehyung sper că ce vrei să mă întrebi este ceva serios altfel când te prind îți jumul toți extratereștri din cap.

Taehyung: Hyung când am venit acasă, l-am găsit pe Jungkook pe jos în camera sa colorând cărți pentru copii, cu o grămadă de jucării de pluș și o suzetă în gură. Poți te rog să îmi spui de ce se comportă așa ?? Când a observat că sunt în cameră a început să își ascundă jucăriile și cărțile iar când l-am întrebat ce se întâmplă a început pur și simplu să plangă.

Yoongi: Taehyung, când l-ai găsit în camera lui era îmbrăcat într-o salopetă albastra și un tricou alb mai mare decât el ?

Taehyung: Da? Dar de ce ?

Yoongi: Taehyung, lasă ușa deschisă și așteaptă să vin, eu și Jimin vom veni acolo în maxim 10 minute, până atunci nu te apropia de Jungkook decât dacă acesta vrea să fi lângă el.

Taehyung: Ok? Dar cum știu dacă vrea să fiu lângă el ?

Yoongi: o să vină la tine și o să îți vorbească, dacă nu face asta sau nu iese de unde este atunci lăsa-l în pace până venim noi, o să mă ocup eu de el când ajung.
( Tati, Kookie a pățit ceva rău ? )
Nu scumpule, Kookie doar nu se simte bine și mergem să îl vedem bine ? Acum stai cuminte acolo.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum