13

1K 74 12
                                    

Dimineață următoare sunt trezit de telefonul meu care sună continuu. Întind mâna până la noptiera acolo unde sună telefonul și mă uit să văd cineva sună așa de dimineață. Oh, Yoongi hyung ? Ce-i cu el ? De obicei nu se trezește așa devreme.

CV.T.

T:Alo ?

Y: Neața Taehyung, scuze că te-am trezit, dar vreau să te rog ceva important.

T:Sigur hyung, ce sa întâmplat ?

Y:Vreau să te rog să ai azi grijă de Jiminie. M-au sunat mai devreme de la muncă și nu îl pot lua cu mine. Poți te rog să ai grijă de el ? Diseară vin și îl iau înapoi.

T:Sigur hyung, te aștept să îl aduci. Până atunci fac micul de jun.

Y:Mulțumesc Taehyung, rămân dator.

CV.T.Î

Închid telefonul și mă uit la micul iepuras din brațele mele. Încă nu sa trezit deci am timp să fac micul de jun și să fac și un duș dacă mă grăbesc puțin.

Mă dau cu grijă jos din pat și fug la baie, îmi fac rutina repede apoi mă schimb de haine și merg în bucătărie unde mă apuc de micul de jun, adică omletă cu șuncă și câte un suc de fructe natural.

Chiar când termin de pus micul de jun pe masă soneria se aude, semn că Yoongi și Jimin au ajuns.

Merg să deschis ușa, iar ce văd îmi face inima să se înmoaie. Un Jimin cu ochii roșii de plâns cu o suzetă albastra în guriță în brațele lui Yoongi hyung care și el mai avea puțin și plângea.

-Bună Taehyung, îmi pare încă o dată rău că te deranjez dar chiar nu am la cine să apelez. Jin și Namjoon sunt plecați în vacanță iar Hoseok este în vizită la prinți lui.

-Nu-i nici un deranj hyung, mă bucur că Jiminie va sta la noi azi.
Spun și îl iau puțin de nas, acesta zâmbind și rușinându-se.

-Ți-am adus geanta cu toate lucrurile lui Jimin. Tot ce ai nevoie ai în geantă. De la suzetă până la schimburile. Mai ai și o lista cu ce are și nu are voie Jimin să facă. In caz că este rău și nu se poartă frumos ai o lista cu pedepse, iar când este cuminte și face ce trebuie ai o lista cu ce trebuie să îl recompensezi, gen abțibilduri, dulciuri etc.

-Bine hyung, sunt sigur că ne vom înțelege iar Jiminie va fi cuminte. Nu-i așa Jiminie ?

-Mhm.

-Bine atunci. Baby, dada va fi plecat câteva ore ok ? Să fi cuminte și să asculți de unchiul TaeTae da ? Să te comporți frumos cu el și Kookie și să nu fi rău cu ei ok ? Mă poți sună când ți se face dor să vorbim bine ?

-Bine, dar Jiminie nu vrea să pleci~
Micul little începe să plângă și se prinde mai bine de gâtul lui Yoongi hyung.

-Jiminie baby, voi fi înapoi înainte să îți dai seama ok ? Acum fi băiat bun și du-te la TaeTae.

Mă apropii de cei doi și încerc să îl iau pe micuț din brațele lui Yoongi dar parca ar fi lipit de el. Îl trag cu grijă de pe el iar când reușesc să îi dezlipesc Jimin începe să plângă și să țipe mai tare. Începe să se zbată în brațele mele, aproape căzând jos.

Yoongi hyung fuge afara din apartament cu lacrimi în ochii, iar eu îl duc pe Jimin pe canapea. Îl iau în brațele și încerc să îl calmez. Îi șoptesc cuvinte dulci, și îi promit că va veni curând Yoongi hyung, iar în cele în urma se calmează, adormind în brațele mele.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum