Capitolul 10

1K 83 15
                                    

A doua zi, dis de dimineață, undeva pe la ora 07:30, liniștea ce domnea în tot apartamentul a fost spartă de telefonul lui Taehyung care suna continuu.

Cu un mormăit indescifrabil chiar și pentru el, acesta își întinde mâna până la telefon, se uită cine îl sună atât de dimineață și rămâne surprins, poate chiar șocat, atunci când vede numele șefului său. Ce-i drept, Taehyung nu a mai dat pe la muncă de o bună perioadă de timp. Un motiv ar fi acela că nu vroia să îl lase singur pe micul little care doarme liniștit în brațele sale.

Cu grijă, Taehyung se ridică din pat, fără să îl trezească pe Jungkook, și merge in sufragerie unde îi răspunde șefului său.

CV.T

T: Bună dimineață domnule N/Ș. ( numele șefului)

N/Ș: Ar fi fost mai bună dacă te-aș fi găsit aici lucrând Taehyung-ah!

T: Îmi cer scuze că nu am venit până acum la muncă domnule, dar chestia este că am fost foarte bolnav în ultimă vreme și nu am vrut să risc nimin.

N/Ș: Înțeleg, înțeleg. Dar sper că vei venii curând la muncă. Nu uita că  pe tine se bazează toată lumea. In plus, când te vei întoarce înapoi la muncă, aș vrea să discut ceva foarte important cu tine.

T: Sigur că da domnule. Va mulțumesc pentru înțelegere. O zi bună în continuare.

CV.T.Î

Taehyung închide telefonul și oftează cu putere, masându-și vârful nasului cu doua degete.

Se uită la ceas și observă că Jungkook ar trebui să se trezească așa că merge în bucătărie. Scoate din frigider ingredientele pentru micul dejun, și se apucă de gătit.

În timp ce Taehyung, era în bucătărie gătind micul dejun, în camera celor doi, Jungkookie se trezeste, oftând somnoros și frustrat din cauză că hyungie nu era acolo cu el când acesta sa trezit.

Micul little coboară din pat și merge la baie. Se spala pe față și pe dinți, iese  din baie apoi din cameră și merge în bucătărie de unde simte miros de omletă cu șuncă.

-Bună dimineața Kookie.

-Bună dimineața hyungie.

- Cum a dormit micul meu iepuraș ? Taehyung a întrebat în timp ce a oprit aragazul, a pus micul de jun în farfuri și le-a pus pe masă, una în fața iepurașului somnoros.

-Binee, dar hyungie de ce nu a fost langa Kookie când sa trezit ? Little-ul a întrebat uitandu-se confuz la îngrijitorul său.

-Pentru că hyungie a primit un telefon important și a trebuit să răspund.

-Oh~ gângurește Jungkook, mai apoi ce doi se apuc de mâncat micul dejun.

După terminarea mesei, Jungkook îl ajută pe Taehyung la spălarea vaselor. Când termină, Kookie fuge sus în cameră de unde își alege o carte de colorat și creioanele, și coboară jos în sufragerie unde se pune jos la măsuța de cafea și începe să coloreze.

In primul rând vreau sa îmi cer scuze pentru ca, capitolul acesta este foarte scurt ( poate mai scurt că celelalte ) dar as vrea sa va întreb dacă ați dori sa, scriu și din alte perspective, gen Yoonmin sau Namjin. Vă aștept părerile in comentarii sau privat
Va pup 😘

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum