15

859 70 3
                                    

Taehyung pov:

Jungkook urcă sus fără să aștepte un răspuns din partea noastră. Mă scuz celor din de lângă mine și urc sus pe urmele sale. Ceva nu este în regulă cu el și trebuie să aflu ce.

Ajung la ușa camerei noastre și bat la ușă, însă fără să primesc un răspuns. Mai bat o dată dar de data asta deschid ușa cât să pot vedea în cameră.

-Jungkookie ? Baby, ești aici ? Întreb și intru în camera întunecată, din cauza draperiilor trase.

Mă uit prin cameră și îl găsesc pe marginea patului cu privirea în pământ.

-Baby ? Ce sa întâmplat ? Îl întreb îngrijorat și mă pun în genunchi în fața lui, pentru a fi la același nivel.

-N-Nimic h-hyung. S-Su-Sunt d-doar p-putin o-obosit a-atâta t-tot. Încearcă acesta să spună dar mai mult se bâlbâie. Nu este bine, el nu se bâlbâie. Nici dacă ar fi nedormit de o săptămână.

-Baby, nu te feri de mine te rog. Spune-mi ce ai. Este evident că ai ceva, nu te pot ajuta dacă nu îmi spui ce ai! Îi spun și îi iau fața în palme, forțându-l să mă privească în ochi.

-Nu vreau să intru iar în little space. Știu cât mai îngrijit până acum, știu că ai obosit să mă tot dădăcești atât. Vreau ca macar o perioadă să fiu mare, să lucrez iar, să aduc iar bani în casă, nu poți aduce în continuu numai tu, deja ai lipsit prea mult de la muncă și știu că ai fost sunat de la muncă pentru ai informa când te întorci. Vreau să te mai relaxezi o perioadă fără să te gândești că ai acasă un copil de care trebuie să ai grijă.

Îl privesc în timp ce îi șterg lacrimile ce au început să curgă din ochișorii lui minunați.

Nu m-am gândit că ar putea gândi așa ceva. Da adevărat, am avut momente in care am vrut să renunț, dar mi-am adus aminte că dacă renunț nu îl voi mai vedea pe micul iepuraș ce îmi face zilele mai frumoase. Fără el nu îmi văd viitorul.

-Iubitule, cum poți gândi una că asta ? Baby, fără tine nu îmi pot vedea viitorul, ești iepurașul meu, pe care îl iubesc și îl ador cel mai mult. Îmi faci zilele mai frumoase, pentru tine trăiesc. Gândește-te că ador să am grijă de tine. Să știu că ești bine, că mănânci bine, faci băiță, ești fericit, ai tot ce îți trebuie, nu îți lipsește nimic.
Îi spun și îl cuprind în brațele mele.

Îi simt lacrimile sărate pe materialul tricoului meu, dar nu mă deranjează din contră, mă bucur să știu că iepurașul meu se descarcă și nu mai are tot felul de prostii în căpșorul lui de iepuraș.

După minute bune, în care doar am stat îmbrățișați și i-am șoptit cuvinte dulci pentru al liniști, îl simt relaxându-se, mă uit la el și văd că a adormit.

Îl pun cu grijă în pat, îl învelesc și ies din cameră în liniște, pentru a nu-l trezi.

Cobor în sufragerie acolo unde Yoongi se pregătea de plecare și Jimin dormea liniștit la el în brațe.

-Imi pare rău că nu ne-am uitat împreună la film hyung, doar că Kookie, nu este în apele lui de azi dimineață. Îi spun și merg să îl ajut cu geanta pe care se chinuia să o ridice fără să îl scape pe Jimin.

-Este în ordine Taehyung. Am venit mai mult pentru că lui Jimin îi era dor să se joace cu Jungkook, iar cat timp voi ați fost sus, i-am explicat toată situația. Spun și iese pe ușă apartamentului.

-Ne vedem hyung, aveți grijă la drum.

-O să avem, ne vedem.

Închid ușa apartamentului și merg în sufragerie. Strâng ce era de strâns și merg să îl verific pe Jungkook care încă doarme.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum