După ce terminăm cu toții de mâncat, plătim masa și ieșim din local.
De data aceasta Yoongi hyung a propus să mergem la film, plătind el biletele pentru toții, iar eu am plătit gustările și băuturile.În timp ce noi cumpărăm gustările, Jungkook și Jimin au decis ce film să vedem, și anume 'In căutarea lui Nemo'.
-Jungkookie, Jiminie haideți să mergem în sală de film, în curând va începe filmul.
Le spun și mergem spre sala cu numărul 18, acolo unde se rulează filmul.
Intrăm în sală și ne așezăm la locurile noastre unul lângă altul. Eu sunt primul la începutul rândului, apoi vine Kookie, Jiminie iar ultimul este Yoongi hyung.
Am preferat să îi lăsăm pe ei la mijloc pentru a nu se lua cineva de ei, și a putea discuta între ei în liniște despre film.
Eu și Yoongi hyung mai vorbim din când în când prin mesaje, chestii legate despre cei doi little dintre noi.
După aproximativ o oră jumătate filmul se termină, iar noi ieșim din sală în urma cei doi hiperactivi little care ies alergând din sala discutând despre filmul care ia amuzant dar și întristat.
-A fost foarte trist atunci când Nemo a plecat de lângă tatăl său și s-a pierdut în larg. Nu-i așa Jiminie ?
-Daa, dar am fost fericit atunci când pești din acvariul domnului dentist au încercat să îl ajute să scape pentru a ajunge înapoi la tatăl lui.
-Daa, iar când s-au întâlnit, tatăl lui a fost așa fericit, iar apoi la certat din cauza că a plecat atunci cand el ia spus clar sa nu o facă.
-Eu o să îl ascult pe dada de acum. Nu vreau să mă pierd și eu așa cum a făcut Nemo, și să stau departe de el. Jiminie îl iubește pe dada și nu vrea să plece de lângă el niciodată. Spune Jimin și îl ia pe Yoongi de mână.
-Și dada te iubește Jiminie, și sper că de acum mă vei asculta mai mult. Spune Yoongi apoi îl ia în brațe și îl sărută pe frunte protectiv, Jimin zâmbind fericit.
-Taehyungie îl mai iubește pe Kookie ? Întrebă Jungkook și se oprește în loc, puțin mai în spate față de Yoongi și Jimin.
-Sigur că te iubesc baby, ce-i cu întrebarea asta ? Te iubesc până la lună și înapoi dragule. Nimeni și nimic nu va schimba asta niciodată ok ? Tu ești iepurașul meu care îl ador și îl iubesc pe zi ce trece tot mai mult și mai mult. Îi spun și îi cuprind corpul micuț și firav în brațele mele. Îl sărut o dată scurt pe frunte, apoi îmi lipesc ușor buzele de ale sale.
Sărutul este unul lent, pline de iubire și sentimente. Nu este prima dată când îl sărut dar mă simt că și cum ar fi prima oară.
Ne desprindem din sărut atunci când lipsa de aer își spune cuvântul.
Îmi lipesc fruntea de a lui și îi zâmbesc fericit când îi văd zâmbetul dulce de iepuraș.
-Să nu te mai îndoiești niciodată de iubirea mea pentru tine ok baby ? Fără tine nu as putea trăi, ești inima și sufletul meu. Te iubesc îngeraș, chiar foarte mult. De acum încolo când simți că ceva nu este în regulă, vino la mine ok ? Nu crede tot felul de prostii.
L-am asigurat și am continuat să mergem pe urmele prietenilor noștrii până i-am prins din urmă.La sfârșitul zile, am hotărât să ne despărțim. Fiecare mergând la casele noastre.
După aproximativ 20 de minute ajungem în fața blocului unde locuim. Intrăm în lift și urcăm la etajul nostru.
Coborâm din lift și ne îndreptăm spre apartamentul nostru, descui ușa și intrăm în holul de la intrare. Ne descălțăm apoi mergem în sufragerie acolo unde Jungkook se aruncă, aproape adormind.
-Dada, somnic ~
-Imediat baby. Întâi mergem să faci băiță apoi te schimbi apoi somnic.
Îl iau în brațe și urc scările cu grijă, până în camera noastră acolo unde îl pun pe Jungkook pe marginea patului.
Merg la dulap de unde îi pregătesc pijamaua preferată, roz cu urechi lungi de iepure și codiță albă stufoasă.
Mă duc la baie unde dau drumul la apă caldă, mă întorc în cameră până se umble cada, și merg la Jungkook îl ridic în brațe și merg cu el în baie.
Îi scot hainele și opresc apa. Intră cu grijă în cadă apoi se lasă ușor în jos, până când apa îi ajunge aproape de bărbie.
Îi spăl cu grijă părul, îl clătesc apoi mă apuc să îi curăț corpul.
Când termin cu baia îl clătesc bine și îl scot din cadă, înfășor un prosop mare în jurul lui și îl duc înapoi în cameră.
Îi dau lenjeria intimă cu dinozauri, și îl îmbrac cu pijamaua. Acesta se pune în pat, îi dau suzeta și îl întind pe pat.
-Poate Kookie să aștepte până face și daddy baie ? Îl întreb știind că nu poate dormi când nu sunt lângă el.
-Dada face băiță iar Kookie se uită la desene? Propune și se întinde spre telefonul meu, așteptând să îi dau desene.
-Sigur baby, la ce ai vrea să te uiți ? Îl întreb și deja intru pe YouTube apărând din start tot felul de desene.
-Fulger McQueen ~
Strigă și își ridică mâinile în sus zâmbind iepurește.Caut filmul și îi dau să se uite. Îi las un sărut pe frunte, după ce îi promit că mă întorc repede și merg la dulap de unde îmi iau un tricou alb și pantaloni scurți negri.
Fug în baie, îmi scot hainele și dau drumul la apa caldă apoi intru sub jetul de apa fierbinte.
Când termin, ies din duș, îmi șterg corpul cu un prosop mare moale și mă schimb în hainele alese.
Când termin mă întorc în cameră unde Jungkookie încă se uită atent la ecranul telefonului acolo unde încă se derulau desenele.
-Gata baby, acum haide la somnic. Îi spun și mă bag lângă el în pat, bag telefonul la încărcat și îl iau în brațe.
Își pune capul pe pieptul meu, și face cerculețe cu degetul pe materialul tricoului meu.
Încep să îi cânt un cântec, simțind cum se lasă moale în brațele mele. Îl pun cu capul pe pernă, pentru a dormi mai bine, și îi iau suzeta din gură care era să îi cadă și o pun sub perna lui.
Îl iau în brațe, iar la scurt timp adorm și eu.
CITEȘTI
Little Space |Taekook|
FanfictionIn care Jungkook este un little ce locuiește împreună cu colegul său de apartament Kim Taehyung, un râvnit model Gucci, care nu știe ce ascunde prietenul său de el. Mai multe veți afla pe parcurs #3 în Yoonmin #98 în bts