Capitolul 9

1.1K 85 3
                                    

Seara a decurs normal, după ce Jin sa jucat cu Jimin și Jungkook, am servit masa, ne-am jucat diferite jocuri, am colorat diferite animale din cărțile lui Jungkook și Jimin, la cererea lor.

Termin de desenat un cățeluș, și mă ridic de jos amorțit după atâta stat în genunchi, nu știu cum rezistă Jungkook. Merg în bucătărie unde îmi pun un pahar cu apă și încep să îl beau. La scurt timp apare Jungkook langa mine somnoros, în timp ce se freacă cu pumnișorii la ochișori.

-Ce sa întâmplat Kookie ? Îl întreb și las pahar jos pe blat, și mă aprobi de el.

-Lui Kookie îi este somnic. Mormăie și cască.

-Atunci ce ar fi să îți pregătim lăpticul? Îi propun, el aprobând scurt din cap. Merg în sufragerie unde am lansat geanta cu lucrurile pentru Kookie, o iau și merg la bucătărie, unde îl găsesc pe Jungkook aproape adormit pe un scaun de la masă.

-Kookie, preferi lăptic sau scuzi ? Îl întreb iar acesta face semn spre cutia cu lapte.

-Lapte sa fie atunci. Spun și iau un ibric unde pun o cantitate medie de lapte și îl pun pe aragaz la încălzit.

În timp ce îi pregătesc biberonul, îi dau iepurașul în brațe. După ce a fiert laptele iau ibricul cu grijă de pe foc și îl pun cu grijă în  biberon.

Mă asigur că laptele nu este prea fierbinte apoi îl iau pe Jungkook în brațe, îi dau biberonul, și mă pun cu el pe un scaun de la masă.

Încep să mă legăn ușor cu el în brațe și îi cântând un cântec de leagăn, care îi place.

Când simt că a adormit mă opresc din legănat și cântat, îi iau cu grijă biberonul din gură.

La un moment dat în bucătărie intră Yoongi hyung cu Jimin în brațe și biberonul lui în mână semn că este ora de somn și pentru Jimin.

-Jiminie, vino și stai lângă unchiul Tae și Kookie cât timp Yoongi hyung îți prepară lăpticul. Îi spun lui Jimin iar acesta aprobă și se așează pe scaunul de lângă mine.

Își lăsă capul pe umărul meu, cel pe care nu este Kookie, și își închide ochii. Zâmbesc și îi ciufulesc puțin parul rozaliu.

Între timp Yoongi hyung termină laptele lui Jimin. Îl ia în brațe și se așează cu el la masă în fața mea.

- Eram sigur că aici te voi găsi. Spune Yoongi hyung după ce adoarme Jimin.

-Am venit să beau apă, apoi a venit Kookie și a zis că îi e somn, e ora lui de somn, aș vrea să plec să îl pun în pat dar nu vreau să îl dau nici jos din brate, s-ar putea trezi.

-O să te ajut eu. Stai să îl las pe Jimin și vin să te ajut. Spune și iese din bucătărie încă cu Jimin în brațe.

După 5 minute se întoarce cu cheile de la mașină, și îmi face semn să îl urmez. Ies pe urmele sale din bucătărie și merg în sufragerie pentru a strânge lucrurile lui Kookie.

Îi salut pe ceilalți și ieșim din apartament împreună. Coborâm cu liftul la parter, și ieșim din bloc.

După ce urcăm în mașină, Yoongi pornește mașină iar în 10 minute ajungem în fața blocului unde locuiesc. Mă dau jos din mașină încă cu micul little in brațele mele, îi mulțumesc lui Yoongi și intru în bloc apoi în lift, unde apăs butonul cu numarul etajului nostru.

Ajungem și ies din lift, mergând spre ușa apartamentului, o deschid și pătrund cu grijă în liniștea care domnea în tot apartamentul.

Mă descalț și merg cu grijă până în camera noastră, unde îl las pe Jungkook pe pat și merg la dulap de unde îi iau o pijamale și îl schimb.

Mă schimb și eu și mă bag lângă Jungkook în pat. Îl iau în brațe și îl sărut ușor pe frunte, pentru a nu-l trezi, la scurt timp adormind și eu.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum