Capitolul 5

1.2K 94 4
                                    

După ce Yoongi îi strânge lucrurile lui Jimin acesta urcă sus pentru al anunța pe Jimin că trebuie să plece pentru a se pregăti pentru cina la Jin și Namjoon acasă. 

-Deja ? Dar eu vreau să mai stau cu Jungkookie. Se plânge Jimin în timp ce îl ia pe Jungkook în brațe și îl ține strâns.

-Stiu baby dar Namjoon și Jin hyung ne așteaptă diseară la cină. Promit că vom veni zilele următoare și vă veți juca împreună mai mult ok ?  Yoongi încearcă să își convingă little-ul să meargă cu el acasă pentru al putea pregăti pe cel mic pentru cina de diseară.

El știe că îi va lua ceva să îl pregătească deoarece, trebuie să îi facă celui mic o baie, iar când Jimin este la baie puține sunt șansele să îl scoți de acolo repede, plus că el este foarte nehotărât în legătură cu ce haine să poarte, ceea ce din nou va dura ceva timp. Între timp Jimin a acceptat oferta hyung-ului său și a început să își strângă lucrurile și să își ia la revedere de la Taehyung și Jungkook.

-Ne vedem diseară hyung. Eu și Jungkook vom veni cu mașina mea, nu e nevoie să vi sa ne iei, multumesc.
Spune Taehyung conducându-i pe cei doi la ușa apartamentului.

-Bine Taehyung, ne vedem acolo. Spune Yoongi apucând mâna lui Jimin și zâmbind către little-ul său care zâmbea continuu.

-Pa unchiul TaeTae~ ne vedem curând. Spune Jimin lundu-l pe Taehyung în brațe și zâmbind la el.

-Pe curând Jiminie, te așteptăm împreună cu Yoongi hyung pe la noi, oricând vreți să veniți. Spune Taehyung și îl sărută pe Jimin pe frunte și îi zâmbește.

Taehyung a închis ușa apartamentului  după cei doi, mergând în living acolo unde Jungkook era așezat pe canapea cu un bol de struguri în poală mâncând fericit în timp ce se uită la unul din desenele lui preferate de la TV.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum