Capitolul 7

1.1K 94 15
                                    

Îl îmbrăcam pe Jungkook când îmi simt telefonul vibrând în buzunar, semn că am primit un mesaji. Scot telefonul și văd că este de la Yoongi hyung unde îmi spune că el deja a plecat cu Jimin spre apartamentul lui Jin hyung.

Mă grăbesc să îl termin de aranjat pe Jungkook, și îi spun să stea cuminte în sufragerie pe canapea până voi fi gata și vom pleca.

După ce Jungkook iese țopăind din cameră mă duc la dulap de unde îmi scot un hanorac mare negru, pantaloni albaștri și un tricou alb pe care o să îl iau pe sub hanorac. Le las pe toate pe pat și fug repede la baie unde îmi fac un dus rapid, șterg restul de apa de pe corp și îmi înfășor un prosop în jurul taliei.

Ies din baie și merg în camera mea și a lui Kookie unde mă schimb în hainele alese, mă dau cu parfumul meu preferat și iau geanta în care țin lucrurile de care are nevoie Jungkook. În ea pun, un biberon albastru cu iepurași, o cutie de lapte proaspăt, și suzet-, unde e suzeta?

Caut suzeta în camera dar nu o găsesc. Hotărăsc să merg la Jungkook să îl întreb dacă știe ceva de suzeta sa preferată, însă când ajung în sufragerie, îl găsesc pe Jungkook cu suzeta în gură în timp ce se uită la desenele sale preferate.

-Baby, ce faci cu suzi? Parcă o foloseai doar când faci nani. Îl întreb în timp ce mă așez lângă el pe canapea și îmi înfășor brațele în jurul lui.

-Kookie, a găsit-o pe suzi pe masă și a vrut să se joace cu ea. Spune și își scoate suzeta dintre dinți arătând urmele de dinții făcute.

-Dar Kookie, ști că nu ai voie să îți rozi suzetele, altfel vei rămâne fără ele și nu vei mai avea cu ce sa adormi, plus că îți vei strica dințișorii. Îi explic în timp ce îi iau suzeta din mână și o bag în geantă, alături de celelalte lucruri.

-Scuze hyungie. Promit să nu mai fac asta, decât atunci când Kookie vrea să facă nani. Kookie își lasă primirea în jos jucându-se cu degetele sale.

-Nu-i nimic baby, doar amintești. Îi spun și îl las un sărut pe frunte înainte să ne ridicăm și să ne îndreptăm spre ușa de la intrare.

-Hyungie, putem să îl l-om și pe Bunny ? Mă întrebă Kookie în timp ce se încălța cu o pereche de adidași galbenii.

-Sigur baby, fugi și ia-l apoi vino și haide să plecăm altfel Jin hyung se va supăra că am întârziat. Îi spun, iar acesta fuge în cameră de unde își ia iepurașul de pluș preferat și se întoarcere în fugă.

-Mai ușor Kookie, nu vrem să cazi și să te lovești. Îi spun când ajunge lângă mine. Acesta aprobă cuminte din cap și ieșim împreună din apartament, având grijă să închid ușa.

O dată ce am ieșit din bloc îi dau mesaji lui Yoongi hyung cum că am plecat și ne vedem la Jin hyung.
Deblochez mașina ( în caz că nu am menționat în capitolele trecute, Tae are mașină ) și deschid portiera din spate unde se urcă Jungkook, îi pun centura apoi mă așez la volan. Mă asigur că Jungkook are centura prinsă bine și pornesc motorul conducând cu grijă până la blocul unde locuiește Jin hyung împreună cu Namjoon hyung.

Cobor din mașină și merg pe parte lui Jungkook, îi deschid portiera și îi desfac centura, iar acesta iese fericit din mașină.

Chicotesc la energia lui și iau geanta cu lucrurile lui, înaintez împreună cu Jungkook de mână spre lift, apăs pe butonul cu numărul etajului lui Jin și așteptăm.

-Hyungie, ne putem întoarce acasă te rog?

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum