18

863 60 8
                                    

Au trecut două săptămâni de când m-am întors la muncă. Mă simt din ce în ce mai obosit, iar gândul că mai trebuie să stau încă 4-5 ore pe platouri, special amenajate pentru ședințele foto, mă înnebunește.

Jungkook este în continuare la Yoongi hyung. Îl duc dimineața devreme, în jurul orei 7:30, când încă doarme. Pentru că știu că dacă ar fi treaz ar începe să plângă iar eu nu aș rezista și  m-aș întoarce imediat cu el acasă, pe canapea ghemuiți.

El încă este în baby space. Nu am încercat să îl scot și nici nu aș vrea. Nu vreau să îl forțez să facă ceva ce nu vrea. Când se va simți pregătit va ieși singur.

-Kim Taehyung să se pregătească pentru următoarea ședință.

Sunt trezit din gândurile mele de asistenta fotografului,care strigă cât o ține gura de tare. Frate ar trebuie să îmi iau niste dopuri de urechi cu ea prin preajmă.

Mă ridic de pe scaunul unde eram așezat și merg la cabină pentru a mă schimba de haine. Îmi dau jos hainele de pe mine, rămânând doar în lenjerie, și îmi iau pantalonii de stofă negri, cămașa albă cu picățele negre, sacoul negru cu model și papion negru cu același model.

Ies din cabină și mă duc la fetele ce se ocupă cu părul si machiajul și aștept să înceapă.

Când termină cu machiajul și părul, mă îndrept spre platou acolo unde fotograful MinSeok mă complimentează continuu.

Îndată ce am terminat programul, fug repede la cabină, mă schimb în hainele mele și fug repede la mașina parcată în parcarea subterană a studioului.

Intru în mașină și pornesc cu cea mai mare viteză spre apartamentul lui Yoongi hyung. De abia aștept să îl văd pe Jungkook. Îmi este atât de dor de el. Azi toată ziua am stat cu gândul doar la el. Dacă a mâncat, dacă a dormit, dacă sa jucat, dacă a fost cuminte.

Parchez în fața blocului unde locuiesc Yoongi hyung și Jimin. Ies din mașină, o încui și intru în bloc, nici nu mai aștept liftul, o iau direct la fugă pe scări până ajung la etajul lui Yoongi.

Stau o clipă să îmi strâng sufletul, apoi bat de două ori la ușă. De pe parte cealaltă a ușii, nu se aude nimic, liniște deplină, or dormi ?

Nici nu îmi termin bine gândul că ușa îmi este deschisă larg de către nimeni altul decât Jimin.

-Unchiule TaeTae~

-Oh, bună Chimi, ce mai faci ?

-Uh, fac bine, ai venit să îl iei pe Kookie ?

-Mhm, îmi spui te rog unde este Yoongi hyung și Jungkookie ?

-Daddy este plecat la magazin să cumpere banana milk pentru Kookie și încă câteva cumpărături, iar Kookie este sus la mine în cameră și se uită la desene.

-Multumesc că mi-ai spus dragul, ce ai spune să mergem la Jungkookie ?

-Binee~

Jimin o ia la fugă sus pe scări până ajunge la etaj, acolo sunt camerele și o baie, când ajunge la ultima treaptă, se întoarce și mă așteptă. Urc scările și îmi pun o mână în părul lui, ciufulindul. Acesta zâmbește și își așează la loc părul.

Ajungem în fața ușii lui Yoongi hyung și a lui Jimin și o deschid ușor. Intrăm în cameră, unde îl găsim pe Jungkook în mijlocul patului jucându-se cu jucăriile, care i le-am adus când l-am adus pe el, azi dimineață.

Când mă observă acesta face ochii mari.

-Dadaa~ mi-a fost dor de tine.

Stai...el tocmai a vorbit ? Deci a ieșit din baby space, și a intrat în little space.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum