Taehyung pov:
-Hyungie, azi la cina lui Jin și Namjoon hyung, Kookie trebuie sa fie mare, nu-i așa ? Pentru că Jin și Namjoon hyung nu știu de Kookie. Spune Jungkook și își lasă privirea în jos.
-De fapt Kookie, diseară Jin și Namjoon hyung vor afla de Kookie și Jiminie. Îl lămuresc și mă pun lângă el pe canapea.
-Si Kookie nu o să trebuiască să mai fie mare ? Întreabă Kookie cu ochii mari sclipind de fericire.
-Da Kookie, nu o să trebuiască să te mai forțezi să fi mare. Acum ce zici să mergem să îți facem o baie cu bule apoi să îți alegi hainele cu care vei mergem diseară la cină?
-Da~ baie cu bule! Strigă Jungkook sărind de pe canapea, fugind spre baie.
Chicotind o iau pe urmele celui mic ajungând în baie unde dau drumul la apa caldă în timp ce îi scot tricoul și pantaloni lui Jungkook.
După ce îi scoc hainele,îi fac semn să intre în cadă pentru a face baie. Jungkook nu mai așteaptă și se grăbește să intre în cadă începând să se joace cu rățuștele sale în timp ce eu îi spăl cu grijă părul.
-Hyungie, cu ce crezi că ar trebui să mă îmbrac diseară ?
-Păi, ce ai spune de tricoul cu dungi negre, și salopetă ta preferată albastră ?
-E perfect hyung. Mulțumesc! Little-ul se întinde și mă îmbrățișează, la rândul meu îi răspund, ne interesat de faptul de Jungkook este ud.
Continui să îi spăl cu grijă corpul lui Jungkook, el jucându-se și rățuștele de cauciuc, și chicotind de fiecare dată când scoate acel sunet specific.După ce îl termin, mă întind după un prosop mai mare pe care îl înfășor in jurul lui Jungkook, după ce se ridică în picioare.
Îl scot cu grijă din cadă și îl duc în cameră unde îl pun pe pat și încep să îi șterg corpul care a început să îi tremure ușor.
Mă duc la dulap de unde îi scot o pereche de boxeri cu Iron Men pe ei, salopetă sa preferată și un tricoul de-al meu alb cu dungi negre, care știu că îi place lu Jungkook.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scurt și sec, îmi pare rău 😫 chiar încerc să scriu ceva bun și care sa va place dar pur și simplu nu am inspirație 😭
Sper că, capitolul următor să nu mai fie așa de sec și scurt.Daca va plăcut ( ceea ce nu cred) lăsați un vot pentru a mă ajuta să continui cartea.
PS: as vrea sa îmi lăsați mesaje in privat sau in comentarii dacă ați vrea să continui cartea sau să mă las de scris
CITEȘTI
Little Space |Taekook|
FanfictionIn care Jungkook este un little ce locuiește împreună cu colegul său de apartament Kim Taehyung, un râvnit model Gucci, care nu știe ce ascunde prietenul său de el. Mai multe veți afla pe parcurs #3 în Yoonmin #98 în bts