Capitolul 11

1.1K 80 4
                                    

Termin de strâns ce mai era prin bucătărie și merg în sufragerie acolo unde Jungkookie desenează de zor la o pisică.

Dacă stau să mă gândesc, nu am mai ieșit de mult timp cu Jungkook afară. Poarte ar fi timpul să schimbăm unele lucruri. În ultimul timp ieșim mai rar afară la plimbări din cauza fricii lui Jungkook de a fi judecat de ceilalți oamenii. L-am auzit într-o zi vorbim cu Jimin în camera lui despre faptul că îi este frică să iasă afară din cauza fricii de a nu fi judecat.

Merg până în dreptul lui Kookie și mă pun în genunchi lângă el pentru a fi la aceeași înălțime.

-Kookie~ ce ai spune să mergem în parc ? Și poarte cumpărăm și niște struguri, sau poate vată de zahar ? Îi propun iar acesta își ridică capul spre mine, ochii sclipindui de fericire, dar cat de repede a apărut la fel de repede a și dispărut. În locul fericirii, pe fața sa a apărut un val de tristețe.

-Ce sa întâmplat micuțule ? Îl întreb îngrijorat lundu-l în brațe, plimbându-mi mână pe spatele său pentru al calma.

-Kookie nu vrea să iasă afară. Afară sunt oameni răi care nu îl plac pe Kookie. Oamenii răi îl sperie pe Kookie.

-Baby, atunci când ești cu mine nu trebuie sa îți fie frică de nimeni bine ?  Daddy este aici sa aibă grijă de tine ok ? Îi spun și îl sărut delicat pe frunte, acesta aprobând scurt din cap, fericirea reapărând pe chipul său.

-Daddy, putem merge acum afara ? Jungkook a întrebat iar eu am zâmbit.

Am aprobat din cap iar acesta a fugit sus în camera lui, așteptând să vin să îl pregătesc pentru a ieși afară.

Urc scările până în cameră noastră acolo unde mă așteaptă Jungkook cuminte pe pat.

Mă duc la dulap de unde îi aleg o ținută lejeră, adică o pereche de blugi albaștri, un tricoul alb și o geaca de blugi tot albastră dar cu diferite abțibilduri amuzante pe ea.

Îl schimb apoi îmi iau și eu un hanorac mai mare albastru, și ieșim din cameră. Merg în sufragerie de unde iau suzeta lui Jungkook și merg la ușa de la intrare unde mă așteaptă Jungkook gata încălțat, în adidași lui galbenii cu minionii.

Mă încalț și eu și ieșim din apartament, ne uitând să încuie ușa.
Coborâm la parter și pornim sper parcul central care este la doua străzi de noi.

-Hyungie, poate să vină și unchiul Yoonie și Jiminie cu noi ? Jungkook mă strânge de mână și se uită cu ochii mari rugători la mine.

-Sigur baby, stai sa îl sun pe unchiul Yoonie să vedem dacă pot veni.

Îmi scot telefonul îl din buzunarul hanoracului și caut în agendă numele lui Yoongi hyung iar când îl găsesc îl apelez așteptând că acesta să îmi răspundă. Iar după două tonuri acesta răspunde

CV.T

T:Alo? Bună Yoongi hyung, te-am sunat să te întreb dacă vreți tu și Jimin să mergeți cu mine și Jungkookie  în parcul central.

Y:Amm...ok, vom veni. Ajungem și noi cam în 20-25 de minute. Ne întâlnim în fața fântânei ?

T:Ok, până atunci eu și Jungkookie vom merge să l-om cate o vată de  zahăr.

Y:Ok, atunci ne vedem. Pa

T:Pa

CV.T.Î

-Ei vor veni curând baby. Acum haide sa ne grăbim și să luăm vată de zahăr pentru toți bine ?

-Bine hyungie~

Tot drumul până în parc Jungkook a cântat diferite melodii din desenele sale preferate, cum ar fi Moana.

Yoongi pov

Am închis apelul cu Taehyung și ies din bucătărie cu un pahar de suc natural de pere și mă întorc în sufragerie la Jimin care se uită la desenele sale preferate.

-Jiminie baby, a sunat unchiul TaeTae și a spus că ne așteaptă în parc împreună cu Jungkookie.

-Și de ce mai stăm? Haide Daddy, lui Jiminie îi este dor de Jungkookie și unchiul TaeTae~

-Bine baby, dar calmează-te ok ? Unchiul Tae și Jungkookie ne vor aștepta, acum haide să te schimbăm, apoi vom pleca ok baby ?

-Bine~ Spune și mergem împreună în cameră și ne poziționăm în fața dulapului lui Jimin.

-Cu ce ai vrea să te îmbraci azi ? Îl întreb și îl cuprind în brațele mele.

-Hmm... As vrea asta si..asta și poate și asta. Spune și scoate din dulap o pereche de blugi albaștri, un tricoul cu o animație pe el și un hanorac mai mare cu doua mărimi roz.

-Ok, atunci haide să te schimbăm apoi plecăm.

După ce îl schimb se haine mergem la ușa unde îl încalț cu o pereche de vanși roși, îi iau suzeta, apoi iesim din apartament, încui ușa apoi pornim spre par, acolo unde ne așteaptă de doi donsaeng. ( sper că am scris bine )

Ajungem în parc și se îndreptăm spre fântână acolo unde ne așteptau Taehyung și Jungkook.

-Salut! Bună Jungkookie~ Îi salut și iau îmi iau vata de zahar de la Taehyung.

-Daddy putem merge eu și Jungkookie să ne jucăm la leagăne ?

-Sigur baby, dar aveți grijă, bine ?

-Bine.

După ce, cei doi o iau la fugă spre zona amenajata special pentru copii cu tot felul de lucruri, eu și Taehyung mergem pe o bancă aproape de locul unde cei doi little se jucau.

Cât cei doi se jucau eu și Taehyung stăteam de vorbă fiind cu ochii încă pe ei.

După aproximativ 2-3 ore de când suntem în parc, eu și Taehyung decidem că este timpul să mergem să mâncăm cu toții.

Îi strigăm pe little iar aceștia vin în fug la noi, îi ajutăm să se scuture de praf și nisipul acumulat de la joaca lor, apoi ne îndreptăm spre cel mai apropiat restaurant unde ne comandam ce dorim.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum