Capitolul 8

1K 95 6
                                    

-Hyungie, ne putem întoarce acasă te rog ?

-Ce sa întâmplat babyboy ? Îl iau în brațe și îi observ lacrimile care stau să cadă.

-Lui Kookie îi este frică. D-Dacă, nu î-îl v-vo-vor ac-accepta p-pe Kookie ? Suspină și își ascunde fata in materialul hanoracului meu.

-Baby nu ai de ce să îți fie frică bine ? Dacă Jin și Namjoon hyung nu îl vor accepta pe Kookie, ceea ce e imposibil, vom pleca acasă și ne vom petrece seara ghemuiți pe canapea, cu diferite desene și mulți struguri, bine ?

-Bine Hyungie.
Spune și își șterge ochișorii acum roșii de lacrimi.

Am ieșit din lift de mână cu, Kookie și am pornit spre apartamentul cuplului Namjin. Odată ajunși am bătut la uși am așteptat să ne deschidă.

Ușa sa deschis, după ea apărând Jin hyung cu un zâmbet larg pe față.

-In sfârșit ați ajuns, ce va luat atât ? Spune și ne face loc sa intram în apartament.

-Scuze hyung, nu se va mai repeta. Spun și mergem toți trei în sufragerie unde îi găsim pe toți.

Jungkook îl observă pe Jimin și pot observa cum se abține să nu fugă la el să îl ia în brațe, cum fac de obicei când se întâlnesc.

Îi fac un semn scurt din cap lui Yoongi hyung, acesta aprobă și îi șoptește ceva lui Jimin.

-Baby fi pregătit, în curând îl vei tine pe Jiminie in brațe.
Îi spun iar acesta zâmbește fericit.

-Jungkookie~

-Jiminie~

Cei doi little strigă și se iau strâns în brațe chicotind și zâmbind fericiți. Mă uit la Yoongi hyung și văd că și el zâmbește la fel că mine de altfel. Ne bucurăm că micuții noștri sunt fericiți.

-Ce se petrece aici ? Țipătul lui Hoseok ne sperie pe toți, inclusiv pe Jimin și Jungkook s-au despărțit iar acum au început să plângă.

Îl iau pe Jungkook în brațe și îi șoptesc cuvinte dulci și liniștitoare, acesta calmându-se.

Mă uit după Yoongi hyung și văd că se chinuia să îl calmeze pe Jimin. El întotdeauna a fost mai sensibil, deci sa speriat mai tare.

-Hobi hyung, te rog nu mai țipa, nu este nimeni surd, cu toții auzim destul de bine. Spun destul de supărat, din cauză că la speriat destul de tare pe Jungkook.

-Si cum vrei sa reacționez când Jungkook și Jimin se comportă că doi copii de 3-4 ani ?

-Oricum dar nu așa. Plus că eu și Yoongi hyung avem să vă spunem ceva. Le spun și mă așez cu Jungkook pe un fotoliu de lângă canapea. Yoongi hyung se așează  cu Jimin langa noi pe un fotoliu.

-Cred că cu toții știm ce este little space așa-i ? Începe Yoongi hyung, ei aprobând scurt din cap.

-Jimin și Jungkook sunt little din cauza unor traume trăite în copilarie. Eu sunt îngrijitorul și iubitul lui Jimin.

-Iar tu Taehyung? Mă întreabă Namjoon hyung și se uită confuz la mine și la Jungkook.

-Eu sunt îngrijitorul lui Jungkook. Orice little are  nevoie de un îngrijitor, iar eu sunt al lui Jungkook.
Spun și îi las un sărut pe frunte micuțului din brațele mele. Jungkookie zâmbește și se face mai comod.

-Ce vrem noi să știm de la voi acum, este dacă sunteți de acord cu asta. Spune Yoongi hyung și face semn spre noi patru ( Yoongi, Jimin, Eu și Jungkook).

- Eu unul sunt de acord, chiar îmi doream un copil de care să am grijă, acum am doi. Spune Jin hyung și bate din palme fericit.

-Si noi suntem de acord. Spune Namjoon hyung, Hobi hyung aprobând scurt din cap.

-Kookie, îi dai eommei o îmbrățișare ?  Jin hyung se lasă pe genunchi și își întinde ușor brațe spre Jungkook.

Micuțul se uită la mine iar eu dau aprobator din cap. Jungkook sare, efectiv, în brațele lui Jin aproape dându-l jos, dacă nu era eu și Yoongi hyung care să îl prindem de cate o mână.

-Jiminie, vi și tu ? Jin hyung se pune în fund pe covorașul moale din mijlocul camerei cu Jungkook brațele sale.

Jimin sare și el în brațele sale, ambii little jucându-se cu Jin iar el cu ei.

Zâmbesc la imaginea din fața mea, fericit că ceilalți i-au acceptat pe Jungkook și Jimin.

Little Space |Taekook| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum