Ajunși la magazinul pentru copii, Yoongi începe să pună în coșul de cumpărături, cărat de Taehyung, diferite lucruri pentru copii, de la biberoane albastre cu iepurași, suzete, până la cărți de colorat, creioane de toate felurile și culorile, acoarele.
Desigur că și Yoongi ia cumpărat câte ceva lui Jimin, altfel cel mic s-ar fi simțit prost. Așa că ce au luat pentru Jungkook, au luat și pentru Jimin, unele doar culoarea sau modelul fiind diferite.
O dată terminate cumpărăturile, cei doi merg la casă pentru a plăti toate lucrurile cumpărate.
Cu (,) cumpărăturile făcute, cei doi pornesc la drum spre casă, Yoongi știind că cei doi little ar trebui să se trezească, iar dacă se vor trezi și se vor vedea fără unul dintre cei mari, sigur vor începe să plângă.
In 20 de minute cei doi au ajuns în fața ușii unde locuiesc Taehyung și Jungkook. Taehyung descuie ușa și pășesc ușor pe holul mic, oprindu-se pentru o clipă pentru a se asigura că cei doi little încă dorm, dar în loc de liniștea deplină ce ar fi trebuit să stăpânească apartamentul , cei doi dau de Jungkook și Jimin plângând din toți plămâni. Cei doi se uita o clipă unul la altul apoi o iau la fugă spre camera lui Jungkook acolo unde îi găsesc pe cei doi little care se țin în brațe și plâng spasmic.
Când Jungkook și Jimin le simt prezența celor mari aceștia fug repede în brațele lor începând să plângă mai rău.
-Jiminie baby, ce sa întâmplat ? De ce plângeți ? Îl întrebă Yoongi pe iubitul său când acesta se urca la propriu în brațele sale.
-Kookie visat urât. Oamenii rău au venit și l-au luat pe TaeTae hyung ș-și au spus că Kookie nu îl merită pe TaeTae. Continua Jungkook încă în brațele lui Taehyung.
-Shh, totul va fi bine Kookie. Nimeni nu mă va luat vreodată de lângă tine bine ? Acum o să fiu în permanență lângă tine să te protejez ok ? Taehyung își plimbă mâinile pe spatele celui mic pentru al calma.
-Jiminie puiule, tu de ce plângeai ? Ai visat urât ? Își întrebă Yoongi iubitul în timp ce se așează cu el pe un scaun din cameră.
-Nu, m-am speriat pentru că Kookie plângea și țipa în somn iar eu m-am speriat și nu știam ce să fac. Și când sa trezit, Kookie a spus că îl vrea pe unchiul Tae înapoi. Spuse Jimin oprindu-se din plâns, acum revenind oboseala.
-Acum sunt aici și nimeni nu mă va lua de lângă tine bine ? Vorbi Taehyung lui Jungkook sărutând fruntea celui mic.
-Taehyungie, nu este supărat pe Kookie ? Îl întrebă cel micul pe hyungul său.
-Desigur că nu Kookie! De ce ai crede asta ? Nu am fost și nici nu voi fi vreodată supărat pe tine. Spune Taehyung jucându-se în părul lui Jungkook.
-Jungkookie, Jiminie ce ați spune să mergem jos și să vedeți ce am cumpărat pentru voi ? Sugeră Yoongi uitându-se la micul lui urs koala din brațele sale.
Jungkook și Jimin au fugit într-o clipă jos în sufragerie, acolo unde erau toate pungile și cotropăind prin ele.
Taehyung și Yoongi cobor și ei în urma celor mici amuzându-se de cei doi copii care încep să răstoarne toate pungile așteptând ca cei doi hyungi ai lor să vină pentru a le spune care al cui este.
Când cei doi ajung jos încep să împartă lucrurile celor doi micuți, aceștia începând ușor ușor să obosească adormind amândoi pe canapea ținând în brate niste ursuleți pe care cei mari iau ales special pentru cei doi.
-Il voi lua pe Jimin și voi pleca. Deja este destul de târziu. Spune Yoongi apoi îl ridică ușor pe Jimin de pe canapea mergând cu el spre ușa apartamentului.
-Voi veni mâine după lucrurile lui Jimin, noapte bună, și ai grijă cu Jungkook. Dacă ai nevoie de ceva, mă suni.
-Sigur hyung, mulțumesc pentru tot.
-Oricând. Spuse Yoongi ieșind cu Jimin în brațe din apartament coborând jos unde îl pune pe Jimin pe bancheta din spate, apoi conducând spre apartamentul lor.
Taehyung închide ușa în urma celor doi, întorcâdu-se în sufragerie acolo unde dormea Jungkook cu un iepure de plus de culoare maro deschis.
Taehyung îl ridică cu grijă pe little de pe canapea, mergând cu grijă pe scări până în camera celui mic unde îl lasă fără să îl trezească în pat. Trage pătura peste micuț, lăsându-i un sărut pe creștet, observând un zâmbet micuț pe față celui mic.
Iese cu grijă din camera little-ului, intrând în a sa. Se schimbă în pijamalele sale, mai apoi intrând în pat după terminarea unui duș fierbinte, pe care îl aștepta de când a venit de la muncă. Când era aproape să adoarmă Taehyung aude ușa camerei cum se deschide, lăsând la vedere un cap mic castaniu.
-Hyung? Îndrăzni Jungkook să intre în camera hyung-ului său.
-Jungkookie? Ce sa întâmpla ? Îl întrebă Taehyung pe little mergând la el, ridicându-l în brațele sale, mergând cu el spre pat unde se așează cu el încă în brațele sale.
- Nu pot să dorm. Pot dormi cu hyungie ? Se alintă cel mic în brațele hyung-ului său.
-Sigur că da baby, acum haide în pat, este destul de târziu și trebuie să dormi. Continuă Taehyung în timp ce se întinde în pat împreună cu Jungkook, care îl ține în brațe.
Cei doi au adormit îmbrățișați, dormind fără coșmaruri și neplăceri.
Dimineața își face simțită prezența prin razele soarelui care pătrund prin perdele de un alb imaculat. Deranjat de razele soarelui Taehyung se trezește, aducându-și aminte de micul băiat din brațele sale care strâmbă din nas la lumina care îi deranjează somnul. Nevrând că Jungkook să fie un mic drăcușor, Taehyung coboară din pat și drage draperiile oprind razele soarelui din a încerca să îl trezească și pe Jungkook.
CITEȘTI
Little Space |Taekook|
FanfictionIn care Jungkook este un little ce locuiește împreună cu colegul său de apartament Kim Taehyung, un râvnit model Gucci, care nu știe ce ascunde prietenul său de el. Mai multe veți afla pe parcurs #3 în Yoonmin #98 în bts