Odată terminat micul dejun , Taehyung se uită la ceas, gândindu-se că Jungkook ar trebui să se trezească. Iar parcă știind că cineva se gândește la el, micul little se trezește în camera hyung-ului său mai odihnit ca până acum.
Jungkook se ridică din pat, îl aranjează apoi merge în baie pentru a face un duș cald cu multă spumă și baloane. Când termină cu baia, își înfrășioară un prosop alb mare în jurul corpului apoi își îmbracă lenjerie cu Iron Man, peste care își ia o salopetă albastră și un tricou alb cu dungi negre. Coboară jos la bucătărie unde simte miros de omletă cu șuncă, preferata lui.
-Bună dimineața hyung! Zâmbi Jungkook prietenului său când acesta era cu spatele la el.
-Bună dimineața Kookie! Cel mare a zâmbit când la observat pe Jungkook stând la masă și așteptând micul dejun.
-Hyung, putem merge azi la unchiul Yoonie și la Jiminie? Vreau să mă joc cu Jimin! Întreabă Jungkook în timp ce Taehyung îi pune farfuria cu micul dejun în față.
-Nu putem, deoarece ei doi vor veni mai târziu pentru a lua lucrurile lui Jimin care au rămas aseară aici, iar atunci vă veți putea juca. Spune Taehyung în timp ce se așează la masă, apoi încep să mănânce împreună.
După terminarea micului dejun Taehyung strânge masa și spală vasele în timp Jungkook îi dă un sărut pe obraz spunând un 'multumesc pentru masă hyung' apoi fuge sus în camera lui pentru a face curățenie și să pregătească toate jucăriile cu care cei doi se vor juca.
Jos în sufragerie telefonul lui Taehyung se aprinde auzidu-se melodia lui preferată, semn că cineva îl sună. Taehyung se șterge pe maini de apa rămasă după spălare vaselor și iese din bucătărie, mergând spre măsuță de cafea unde telefonul continua să sune de zor.
C.T
Taehyung:Alo ?
Yoongi: Bună Taehyung!
Taehyungie:Oh, bună Yoongi hyung, ce mai faci ?
Yoongi: Sunt bine Tae, te-am sunat să te anunț că în jumătate de oră voi veni cu Jimin la tine și Jungkook.
Taehyung: Sigur hyung, chiar acum Jungkook a fugit sus să își aranjeze camera pentru când va veni Jimin să se joaca împreună.
Yoongi: Atunci ne vedem în jumătate de oră.
C.T.Î.
Taehyung închide telefonul apoi urcă sus spre camera lui Jungkook Pentru al anunța de venirea prietenilor lor.
Când ajunge în fața camerei celui mic, Taehyung bate de două ori în ușa, auzind un 'intră' de pe partea cealaltă a ușii.
-Jungkookie? Mă sunat Yoongi hyung și a spus că el și Jimin vor fi aici în jumătate de oră.
-Serios ? Atunci trebuie să mă grăbesc, încă nu am terminat de aranjat toate jucăriile! Se grăbi Jungkookie să își termine de aranjat ursuleții de pluș în jurul patului.
-Jungkookie, mai ai destul timp să le aranjezi, nu trebuie să te grăbești ok? Îi zâmbi cel mare văzând cum Jungkook se grăbește să își termine de aranjat ursuleții.
CITEȘTI
Little Space |Taekook|
FanfictionIn care Jungkook este un little ce locuiește împreună cu colegul său de apartament Kim Taehyung, un râvnit model Gucci, care nu știe ce ascunde prietenul său de el. Mai multe veți afla pe parcurs #3 în Yoonmin #98 în bts