Současnost:
Seděli jsme všichni v obývacím pokoji, všichni znamenalo já, Xavier, Rey a Will s Cliffem. Jediný koho jsem znala už předtím byl Cliff.
Bylo trapné ticho a všichni jsme jenom koukali na televizi a čekali, kdy konečně Char přijde - oni oblečeni v košilích a džínech, plus Xavier jako jediný k tomu měl i sako a já tam byla v bačkorách s bambulkami, nenamalovaná a v domácím oblečení, ale alespoň jsem si rozpustila vlasy z drdolu.
"Takže ty bydlíš s Char?" Zeptal se mě Rey, zrzek s pihami a vypadal nejvíc přátelsky, a taky se jediný pokusil se mnou komunikovat.
"Ehm, ano. Bydlím tu už druhým rokem. Díky Char se ze mě nestal bezdomovec." Zasmála jsem se a ostatní se mnou, ale jediný Xavier byl ticho a přišlo mi jako kdyby o něčem těžce přemýšlel. "Nevím, co jí tak trvá. Dejte mi minutku, půjdu se po ní kouknout." Kývla jsem a rychlím krokem vystřelila po schodech nahoru.
*****
Vešla jsem do jejího pokoje, kde všude bylo poházené oblečení a makeup. "Haló? Země volá Char, žiješ nebo jsi někde zakopaná pod tou kopou oblečení?" Zvolala jsem a napodobila chrachotící zvuk z vysílaček.
"Ty jsi fakt blbá Reo! Zatím žiju a jsem v koupelně, slyšela jsem zvonek, už jsou tady?" Odpověděla mi se smíchem.
Vešla jsem do koupelny a uviděla ji v rudých extrémně krátkých šatech, jak si nanáší rtěnku ve stejné barvě.
"No páni!" Zašeptala jsem v šoku. Tak tohle jsem nečekala.
"To znamená, jsi krásná nebo ježiš, sundej to?" Se strachem v očích se na mě otočila v půlce malování rtů.
"To znamená, že jsi sexy, ale není to už moc? Vždyť to je hrozně moc upnuté." Přišla jsem k ní blíže a obešla ji okolo. Byly to snad nejvíc sexy šaty, co jsem na ní viděla. Char se vetšinou drží na uzdě v odhalování. Říká, že ten správný ji uvidí nahou tak i tak, takže je víc vzrušující jít po holce co má něco schovaného, než po holce, co ukazuje všechno hned.
"Viděla si Xaviera? Toho vysokého s těmi tetování? Jo, tak přesně toho chci dostat. Nikdy jsem neviděla víc sexy kluka, než je on. A tyhle šaty mi v tom pomohou a v tom myslím, vyspat se s ním. Kašlu na nějaký vztahy, už jich mám dost. Stejně jednou všichni umřeme, ale je na nás jestli v manželství bez sexu a vášně nebo nezadaní, spokojení a šťastní nemyslíš?" Zasmála se a otočila se zpátky k zrcadlu.
"Kdo jsi a kde je moje kamarádka? Protože tohle přesný opak jí!" Odpověděla jsem jí a zatvářila se vážně a šokovaně, zatímco Char se smála a s kabelkou přes rameno šla dolů. Já se jenom plácla do čela a šokovaně ji následovala zpátky dolů.
Kluci seděli a ujídali moje brambůrky, když v tom se všichni podívali naším směrem a málem jim spadli brady na zem.
"No do prdele! Už vím, proč ti to tak trvalo. Char ty jsi-" Nadechl se Cliff a pokračoval. "-jsi naprosto božská!" Zakřičel a Rey s Willem hvízdli, ale jediný Xavier nic neříkal a jenom zvedl jeden koutek, ale co mě dostalo nejvíc bylo to, že se na Char skoro nekoukl ale pozoroval jenom mě.
"Děkuji pánové! Tak šup, jdeme!" Zvolala a oni tři se na povel zvedli a mířili si to za ní ke dveřím. Já si šla sednout, když mě chytil za paži Xavier a zašeptal mi do ucha, abych to mohla slyšet jenom já. "Ona je takhle namalovaná kvůli mně, že je to tak?"
Nevím, proč jsem to prozradila, ale přikývla jsem. On si jenom odfrkl a pořád mě držící za paži řekl. "Ona není ta kterou chci. Ta kterou chci je překrásná i v teplácích a bez tuny makeupu." A pustil mě.
Stála jsem tam v šoku, zatímco on si to mířil za nimi ven z bytu. Bála jsem se aby nás Char neviděla, protože on má šeptat takové věci jí, ne mně. Ale nemohla jsem si odpustit jemný úsměv, protože mě potěšil.
Charlotte a její outfit
ČTEŠ
Vyvolená
RomanceRea nic nehledala ani nepotřebovala, stačili jí její kamarádi a poklidný obyčejný život a práce v kavárně v Malibu. Ale někdy jednoduše stačí jeden trošku jiný den, než dny před ním a celá Vaše rutina je pryč - Vás čeká úplně nový život. Xavier přiš...