"Mason. Just let me go". Alexandra masih cuba melonggarkan ikatannya.
"Kau rasa aku nak lepaskan kau macam tu? Oh sweetie". Mason membelai rambut Alexandra lalu menariknya.
"No in a fucking way". Dia menolak kepala Alexandra.
Alexandra menahan sakit bila kepalanya terhantuk bucu katil. Dia rasa darah mengalir dari kepalanya sebelum dia jatuh dan pengsan.
Alec turun dari keretanya dengan memegang M246 miliknya. Magnus, Emanuel, Andy, dan Gadreel juga turun.
"Kau sure dorang ada kat dalam?". Alec memandang Emanuel.
"Ye aku sure. Ada dekat 20 orang dalam rumah". Alec menyuruh Magnus mengikutnya.
"Arel depan. Andy belakang. Magnus. You follow me".
Andy pergi ke belakang rumah tersebut. Emanuel hanya memerhati orang yang berada di dalam rumah. Mereka bergerak dengan senyap.
Buk!!
Dua orang dihadapan pintu utama jatuh. Gadreel masuk ke dalam rumah tanpa bunyi. Ada 3 orang di ruang tamu. Gadreel memandang Andy yang baru masuk dari belakang.
'1..2..3'.
Gadreel dan Andy mula menembak 3 orang lelaki yang berada di ruang tamu. Salah seorang lelaki mula menembak dan terkena tangan Andy sebelum dia ditembak oleh Gadreel.
"Kau okay?". Andy mengangguk.
Magnus dan Alec sudah berada di atas. Mereka sudah membunuh 6 orang yang menjaga ruang atas. Magnus terkena sedikit kaca dari tingkap yang pecah.
Alec menendang pintu bilik utama. Dia melihat Alexandra yang sudah lemah dalam tangan Mason. Mason menghalakan pisau di leher Alexandra.
"A..lec". Lemah suara Alexandra. Alec menggenggam senjatanya.
"Let my sister go". Mata Alec tajam memandang Mason.
"Well then. Let us go and your sister won't die". Mason tersenyum.
"Damn it Anthony hurry up and shoot him already". Magnus berbisik.
"Wait a moment". Anthony menunggu.
"Damn it". Magnus hanya berdiri di luar bilik.
"You know you love me, Alec". Magnus tersentak.
"Shut the fuck up". Mason tersengih.
"Oh now you want me to shut up? You never ask me to shut up when we were together". Alec menghalakan M246nya ke arah Mason. Mason menekan pisaunya.
"A...lec". Alec menurunkan senjatanya dengan perlahan.
"What a good boy". Mason mengundur kebelakang.
"Anthony now!!".
Click!
Peluru tersebut tepat mengena bahu Mason. Alexandra terlepas dari pegangannya. Alec segera pergi ke arah Alexandra.
Magnus masuk bersama Gadreel. Mereka berdiri di hadapan Mason yang sedang mengerang. Gadreel mula menyepak muka Mason.
"Gadreel". Gadreel berhenti dan mengambil Alexandra. Dia menyuruh Emanuel membawa Alexandra ke hospital.
"Aku tak sekejam syaitan. Aku tak sebaik malaikat. Tapi kau?". Alec mengangkat Mason.
"Hell is waiting for you". Alec mencampak Mason.
Gadreel dan Andy mengangkat Mason. Alec menyuruh mereka membawa Mason ke rumahnya untuk beberapa perkara.
"Magnus? Are you alright?".
"Yeah. Just some scratches".
Alec memegang bahu Magnus. Magnus menolak tangan Alec dan berlalu pergi. Alec hanya mengekori dari belakang.
Gadreel, Andy dan Anthony bergerak ke rumah Alec. Alec dan Magnus terus ke hospital untuk melihat keadaan Alexandra.
Emma tidak tenang duduk bila dapat tahu Alexandra berada di dalam hospital. Clare cuba menenangkan Emma.
"Cass". Perlahan suara Emma bila memandang bilik Alexandra.
Doktor yang merawat Alexandra keluar dan berjalan ke arah Alec dan yang lain. Alec bangun dari duduknya.
"How is she?".
"Nothing serious. She will be fine". Alec menghembus nafas lega.
"Bila kami boleh jumpa dia?". Emma menggosok tangannya.
"Kami akan alihkan dia ke wad biasa. Tapi buat masa sekarang kami kena pantau dia". Emma mengangguk.
Clare menggosok bahu Emma. Alec menyuruh Clare membawa Emma balik ke rumah. Clare hanya mengikut dan berlalu pergi.
"So apa kita nak buat dengan dia?". Emanuel menepuk bahu Alec.
Magnus sudah berada di rumah bersama Andy dan Anthony. Gadreel dan Zach pula akan menjaga Alexandra yang terlantar di hospital.
"Kita tengok sama ada dia kerja sendiri atau ada orang suruh dia". Emanuel mengangguk.
Alec memandang wad icu yang terletaknya Alexandra dan berlalu pergi bersama Emanuel. Mereka segera pulang ke rumah.
"Ahhhh sial lepaskan aku!!!". Andy duduk di atas Anthony. Dia gelak sahaja.
"Siallah Andy! bangun bodoh!! Badan kau berat anjing!".
"Ha tadi beria sangat kan".
Andy 'menunggang' Anthony. Magnus hanya melihat. Lawak juga dorang ni. Kedengaran Pintu depan diketuk.
"Ah Magnus! Can you get the door please".
"Sure".
Magnus membuka pintu. Alec terus masuk tanpa menghiraukan siapa yang membuka pintu.
"Mana dia?". Andy dan Anthony menunjuk ke pintu bilik bawah tanah.
"Korang ni dah kenapa?". Emanuel melihat Andy dan Anthony.
"Tak nampak aku tunggang kuda ni?".
Andy menarik rambut Anthony. Emanuel tergelak kecil. Anthony menahan amarahnya.
"Babi sakitlah!! Turunlah setan!!". Andy hanya tergelak.
Alec hanya membiarkan mereka bermain. Kalau dorang ikut nanti susah dia nak berbincang. Magnus mengikut Alec.
"Do you ever done this before?".
"Torture people? Not really".
Alec mengangguk. Mereka terus berlalu ke tingkat bawah tanah. Magnus hanya melihat Alec berjalan ke arah Mason.
Vote 4 me. Give ideas. Don't like, don't read. Haters will hate. Non of this is real. Please don't comment bad things
YOU ARE READING
You're Beautiful
De Todo(Updating) [Slow update] #lgbt #les #gay Not interested then don't read Still new to this so I appreciate it if you guys can support me and I'll do my best to keep on updating the story