Bab 39

421 14 0
                                    

"I told you I want my gun to be clean!!! Get the hell out of here!!!".

Genevieve menyepak orang suruhannya keluar dari pejabatnya. Lyon melihat budak suruhan Gen macam nak mati waktu dia masuk ke pejabat Genevieve.

"Sis come on. How many minions do you want to kick out? It's already 10 for today and it's not afternoon yet".

Genevieve menjeling dan membuka laptopnya. Lyon meletakkan air Starbuck yang dipesannya di atas meja Gen.

Pejabat Genevieve penuh dengan gambar Alexandra. Lyon memerhatikan kakaknya yang makin ketagih dengan dendam sendiri.

"How long do you want to keep hating her. This revenge thing is making you nuts".

"Shut the fuck up. Why are you siding her? I'm your sister. She's nothing to us. She played both of us. Keep that in mind".

Lyon mengeluh lalu meninggalkan Genevieve. Genevieve baru je keluar dari penjara di California.

Dia bertambah benci bila tahu Alexandra yang memasukkan dia ke dalam penjara. Makin lama difikir makin sakit hati dia.

Telefon di sebelahnya diambil. Dia menekan nombor seseorang.

"περιμένετε για την κλήση μου και βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι". (Tunggu panggilan aku dan pastikan korang dah sedia)

Panggilan itu dipadam selepas orang sebelah sana menjawab. Genevieve tersenyum dan meregangkan badannya.

Alexandra menguap kecil. Alec dan Emanuel sibuk main dengan Xbox dia. Emma datang dengan cawan berisi latte ditangannya.

Tangan Emma ditarik lembut. Alexandra menarik Emma duduk di antara kakinya. Emma hanya mengikut sahaja.

"Kau dah tak pandai main tak payah beria la!". Emanuel tersengih.

"Bitch please".

Tak sampai 5 minit, Alec dah kalah. Emanuel memandang Alec dengan bangga. Alec mengangkat tangannya dan menunjukkan jari tengah kepada Emanuel.

Andy dan Anthony dan tergelak tengok Alec yang dah bengang dengan Emanuel.

"Magnus!!".

"Yeah why? What's wrong?".

Alec terus memeluk Magnus. Magnus cuba menghadam apa yang dah jadi. Alexandra dan yang dah gelak habis. Ni lah yang jadi bila Alec kalah main game.

"You're such a crybaby. Boohoo". Alexandra meniru gaya bayi menangis.

"Shut it you meanie. Don't talk to me".

Makin kuat gelak Alexandra. Terhibur tengok Alec macam ni. Alec bangun dan mengheret Magnus masuk ke pejabatnya.

Dia kembali memeluk Magnus. Magnus yang berada di atas riba Alec tak tahu nak buat apa.

"There there everything's will be alright". Magnus menggosok kepala Alec.

Alec mendongak dan terus mencium Magnus. Magnus menolak Alec sebab terkejut dengan tindakannya.

"Why?".

"N-nothing". Alec menutup mukanya di dada Magnus.

"I'm sorry. I'm just surprised when you kissed me".

"No it's okay. My bad".

Alec menurunkan Magnus dari ribanya dan beralih ke atas sofa. Alec baring dan menutup mata dengan tangannya.

You're BeautifulWhere stories live. Discover now