10

5.9K 638 351
                                    

jseok: jimin'le öpüşmüşsün

(görüldü 23:38)

jseok: cevap vermeye yüzün yok değil mi

minyoongii: jimin sana mı anlattı bunu

jseok: elbette bana anlattı

unuttun mu?

onun en yakını benim

minyoongii: ne istiyorsun hoseok

jseok: nasıl bu kadar piç olabildiğini açıklamanı istiyorum yalnızca

bir zamanlar benim altıma yatıyorken

şimdi aşık olduğum çocukla mı yapmak istiyorsun?

seni terk etmemin acısını böyle mi çıkaracağını sandın yani

bu çok yıkık bir hareketti yoongi

minyoongii: hoseok

siktir git

ağzıma sıçtığın onca zaman seni dövmedim hiç

ama ben kullanıp bıraktığın yoongi değilim artık

seni öyle bir hale getiririm ki bu sefer kim kimin altına yatıyor görürsün

o yüzden kullandığın kelimelere dikkat et

jseok: sana tek söyleyeceğim şu

eğer jimini, benim jiminimi kullanabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun

senin kalpsiz biri olduğunu çok iyi biliyorum

jimini üzersen eğer

nasıl oraya geliyorum ve bütün düzenini sikiyorum görürsün

jseok'u engelle?

iptal | tamam

--

Sabah uyandığımda başım çatlayacak gibi ağrıyordu. Önceki gece şişelerce içmiş, sonra da sızmıştım. Sinirden tırnaklarımı kemirip durduğumu, sadece Jimin'i düşündüğümü hatırlıyordum. Aramızdaki bu garipliğin sonu nereye varacaktı? Fakat emin olduğum tek bir şey varsa o da kaçmaya devam ederse, bir daha onun peşinden gitmeyeceğimdi.

Onu hasta hâlde öylece bırakmıştım. Suçlu hissediyordum, bir yanım nasıl olduğunu sormak için ölüyordu ama kendime engel oluyordum.

Hoseok'la hâlâ yakınlıklarından hiçbir şey kaybetmemiş olmaları beni delirtmişti. Öpüşmemizi ona anlattığını düşündükçe çıldırıyordum. Onunla konuşmasını istemiyordum. İşin garip yanıysa bir zamanlar Hoseok'u Jimin'den kıskanırken şimdi tam tersiydi. Jimin'in onunla olan yakınlığına katlanamıyordum.

Üstelik Hoseok'un söylediklerinden sonra Jimin'i kırmaktan korkar olmuştum. Onu kullanacağımı söylemişti ama bu istediğim son şey bile değildi. Hoseok'u tamamen silmiştim ben. Bana mesaj atana kadar aylardır tek bir kere iyi bir şekilde hatırlayıp özlememiştim. Jimin'le olup ondan intikam almak aklımdan geçmemişti bile. Fakat eğer Jimin eskiden Hoseok'la aramızda geçenleri öğrenirse düşüneceği tek şey bu olurdu. Ona aksini ispatlayamazdım, duygularımı ona açacak kadar güçlü olamazdım asla.

Kafam dün gece aldığım alkolün etkisiyle yerinde değildi. Okula gitmem gerekiyordu üstelik. Küfürler ede ede kalkmış, tipimi düzeltip üstüme bulduğum ilk kot ve kazağı geçirmiştim. Montumu da alıp dışarı atmıştım kendimi.

Okula varmış, bütün öylece ölü gibi durmuştum yerimde. İnsanlar da artık bendeki bu hali farkediyor olacaktı ki birkaç kişi iyi olup olmadığımı sormuştu.

love maze Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin