2

128 8 2
                                    

По едно време се събудих и взех телефона си, за да видя колко е часа. Оказа се, че е 6:03.Реших, че е рано и ще поспя още "малко".

Та така след половин часово въртене разбрах, че няма да се спи.Станах и влязох в баня, за да си измия лицето, зъбите и да се изкъпя.

Вече бях готова и дори си бях избрала дрехите. Ето ги и тях:

Понеже момичетата още спяха реших да не ги будя

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Понеже момичетата още спяха реших да не ги будя. Беше ми скучно и затова си пуснах една кей драма на име "Because it's the first time".

Бях се загледала в сериала и не усетих кога е станало 12 часа. А като се замисля Гери и Маги още не бяха станали.

Днес е първият ни ден в Корея и трябва да си намерим работа затова първо влязох в стаята на Маги като започнах да я ръчка с пръст.

-Хайде ставай! Трябва да си открием работа.

-Ммм още 5 минути.

-Твойте 5 минути ще станат 5 часа. Айде ставай, че е 12 часа.

Тогава тя се изправи мигновено и  каза:

-12 часа?

-Да айде. -казах аз и излязох като се  запътих към стаята на омма (Гери). За моя радост тя вече беше станала и дори си избираше дрехи. Казахме си по едно "здрасти" и аз отидох в моята стая, за да си догледам серията.

30 минути по-късно

Вече всички бяхме готови и решихме да тръгнем. Излязохме от къщатa и се запътихме към центъра. С триста зора успяхме да го намерим. Благодарение на един възрастен човек които ни упъти.
Така започнахме да обикаляме навсякъде. Но не намерихме нищо.

Като се прибрахме решихме да проверим и в интернет. И се оказа, че в един малък хранителен магазин търсят служители.
Веднага се запътихме на там, но този път решихме да сме по-умни и да си пуснем навигацията.

Та така вече излязохме от магазина и говорихме с оправителят. И започваме от утре заедно с още двама човека.

На следващия ден:

Събудих се от приятната песен на  на име "Save me ".Но разбира се на мен ми се спеше както винаги и отново се върнах в страната на сънищата.

По едно време чух ,че телефонът ми иззвибрира и го отключих.Стана ми лошо,защото отново закъснявах.Станах и започнах да се оправям за работа. Първо влязох в банята и измих зъбите и лицето си. След това си облякох първите дрехи,които видях.
Слязох долу и омма и Маги вече бяха там и ме чакаха.Излязохме от квартирата ни и заключихме. Оставаха около 10 минути преди работното ни време. Затова се налагаше да тичаме.
В 7:58 вече пристигнали и освен нас имаше и още две момичета, с които трябваше да се запознаем. Но всъщност аз се познават с едното ,което се казва Кристиана. С нея се познаваме от деца. Когато бяхме 4 клас тя замина в Англия заедно с родителите си и повече не се видяхме. Мислих си, че още е там, защото не се бяхме чували от много време.Тя ми е една от най-добрите приятелки заедно с Гери и Маги. Веднага щом я видях се затичах към нея и я прегърнат много силно. Разбира се и тя ми отвърна. Аз я запознах с момичетата и вече беше време да се запозная и с другото момиче. Името ѝ беше.....

Моята сбъдната мечтаWhere stories live. Discover now