Когато вече бях в сградата се запътих към кабината на лекарят,но преди да вляза почуках за позволение, което всъщност ми беше дадено от него (докторът) и чак тогава влязох вътре. Настаних се на креслата, които се намираха пред неговото бюро и започнах да го разпитвам.
-Готов ли е докомента?
-Да, но не може само с молби трябва и финансови средства, ако ме разбираш.
-Разбира се, но аз няма много пари затова 20 000 вона, добре ли са.
-Не е много, но добре, имаме сделка. -каза той като подаде ръката си в знак да се здрависаме, не чаках втора покана протегнем ръката си, като така се здрависахме.
Дадох му парите на момента, защо с толкова разполагах и без това. Взех листа, които беше в някакъв плик и се запътих у нас.
След десетина минути вече бях пред нас, извадих ключовете и отключих входната врата. Все още ги нямаше, затова оставих плика на холната масичка и влязох в моята стая.
Взех си телефона от джоба и влязох в инстаграм. Усетих как клепачите ми натежават и така съм заспала.
Събудих се от отварянето на вратата тъй като не беше от най леките и малко след това се чу едно "тук сме".
Станах от леглото и слязох лениво долу при тях.
-Оуу ти заспала ли беше. - каза Маги, защото косата ми беше под всякаква критика и изглеждах сънена.
-Бях, а и между другото писмото дойде.
- Защо не започна с това бе, къде е. -омма
- На холната масичка.
Всички се запътихме на там и се настаните на дивана.
-Значи не си го отваряла. - Плами
- Не, исках и вие да бъдете тук.
Те не казаха нищо и веднага започнаха да го отварят. И трите се вкопчиха в документа като започнаха да го четат,а аз само надничат, за да не се осъмнят.
.
.
.
И след броени секунди и трите ми се нахвърлиха, предполагам от факта, че ми няма нищо според "истинския" документа.Не искам да ги лъжа, но така е по добре за всички. Така никои няма да се притеснява за мен, а аз ще се справя сама, ще продължавам да правя всичко, което се налага и ще се излекувам. Пък ако не се получат нещата, ще се справят и без мен, ще продължат напред, те са силни.
-Няма ти нищо- казаха и трите в хор
-Споко още ще ви тормозя свиквайте.
-СУРАЯ - Маги
-Е какво лъжа ли казвам.
-ДА!!! - отново в хор
-Добре де няма да спорим, но аз си знам, че аз съм правата.
И трите ми хвърлиха по някои злобен поглед и настана неловка тишина, която не мислих да задържа за дълго.
-Таа какво ще правим сега
-Искате ли да ядем баница-каза въодушевено Плами- които е за да си вдигне ръката.
Всички без освен мен го направиха и ме погледнаха странно.
-Какво, аз не харесвам баница.
-Това е ново, както и да е има няколко парчета в хладилника.- омма
Трите влязоха в кухнята и явно са очаквали и аз да отида с тях, защото се върнаха.
-Няма ли да идваш.- Плами
-Не, не съм гладна вие яжте.
-Ааа няма да се разберем така, днес не си яла нищо нали. - Магушито
-Ти па от де знаеш.
-Познавам те от 6 години и много добре знам, че не си яла нищо цял ден- Маги
-Оффф хубаво ама няма да ям таз смотана баница.
-Абе я не ми обиждай баницата.- Плами
-Добре де. -казах като се запътих направо към хладилника. Отворих го и вътре намерих малко зърнена закуска и кисело мляко (любимото ми😂😂) изсипаха ги вътре и започнах да ям.
- Как може да го ядеш с кисело мляко. -омма
-По вкусно ми е, а пък и не харесвам прясното мляко много много
-Ти какво ли харесваш- омма
- Кисело мляко.
-Оххх божее, яж си там млякото
-Е ям го де -казах с пълна уста.
След като се нахранихме решихме да излезем малко на въздух, за да се поразходим малко, взех телефона си и видях че Кристиана ми е писала. Съобщението гласеше:
Ела в парка в близост до домът ти, трябва да поговорим и не викай никои друг.Не исках да се занимавам с нея, но ако ѝ откажа ще се дрънка и филмира още повече затова написах просто едно "след 15 минути съм там"
Казах на момичетата, че ще излизам с Кристиана и се запътих към мястото.....
Здравейте хора. Първо: съжалявам, че качвам тази глава толкова късно (ако изобщо някои чете това де) но просто нямах много идеи, но вече знам какво ще има горе долу и все пак като всеки един ученик имах и доста за учене.
Второ: понеже сме лято ще се старая да качвам през 2-3 дена.
Борахае💜💜💜
YOU ARE READING
Моята сбъдната мечта
RomanceЕдно момиче което е влюбено в едно момче, но дали той е влюбен в нея. Четете и разберете.