Гледна точка на Сури:
Омма се върна с напитките, но не беше сама Тае също ѝ помагаше.
И двамата се държаха странно, нямаше да оставя нещата така, след като BTS си тръгнат ще говоря с нея.През това време Магушито зяпаше заспалият Юнги, а аз за пореден път се оглеждах за един човек, а именно за Джон Джънгкук, но него така и го нямаше. Задавах си един и същи въпрос и той беше Къде ли може да е сега. Накрая не издържах и реших да попитам.
-Хора знаете ли къде е Куки.
-Да....ъммм.....той.....има работа.-каза Джун ,а последното го каза със скороста на светлината. Няма да ви лъжа. Стана ми адски гадно, но се замислих, че е прав. Аз съм просто една капка в морето. Те имат супер много фенове и той ще избере точно мен. Да бе. Най-добре беше да не мисля за това се насилих да се усмихна и продължихме да си говорим.
Гледна точна на Джънгкук:
Всички отидоха да видят Сурая, защото си е спукла крака.Такова внимание никога не съм получавал, а с тях се познавам от 5 години, а с нея са запознаха преди 1 седмица. Не ги разбирам. Само аз отказах да отида и си измислих, че съм имал недовършена работа.Гледна точка на Сури:
Момчетата все още са тук и продължаваме да си говорим.
Много са любопитни.-Как разбрахте за кей-попа.- попита Хоби.
-Ами Маги първа започна да го слуша и след това започна да ни говори за него. Аз първоначално не ви одобрявах, но след това се запалих супер много, както и Плами. А за Герито тя просто започна да ви слуша.
-Много хора не ни одобряват, не си единствена- каза току-що събудилият се Юнги.
-Аз.... Съжалявам.
-Няма защо. Пък и сега ни харесваш нали?-Джин
-Разбира се.
-А как решихте да дойдете в Корея. -Джимин
-Ами това ни е мечтата от както разбрахме за вас и с много усилия успяхме да я постигнем. -Маги
Докато говорехме на шестимата уникални момчета телефоните им извибрираха и явно е било нещо важно.
-Ъммм.....възникана ни нещо важно и се налага да си тръгнем.
-Оу....ъммм....няма нищо. Аз ще ви изпратя-Омма
И така след като омма ги изпрати, сега беше моят момент.
-Гериииии
-Кажи-Омма
-Елааа както и ти Магуши. -казах провиквайки се, за да може да ме чуе, защото беше в кухнята.
-Какво искаш- омма
-Ще карам направо.Има ли нещо между теб и Ви.
-Да от както се върна от кухнята, заради напитките се държите странно и двамата- Маги
-Ами.......аз.....такова..... -омма
-Това да ли трябва да значи.- казах, а тя погледна засрамено към земята.
-Оооо толкова се радвам за теб. -каза Маги и двете я прегърнахме.
После и Пламито дойде в къщи каза ни за чата ѝ с Хоби и за нея се радвам изключително много. По добре е така. Предпочитам близките ми са са добре и аз да не съм от колкото да знам, че съм добре, а близките ми не. Сега си давам сметка колко много ги обичам.
Здравейте, хора. Знам, че тази глава е къса, но нямах време и трябваше да кача днес. И може би това ще е последната глава, няма да е края, защото имам още идеи просто не ми харесва.
YOU ARE READING
Моята сбъдната мечта
RomanceЕдно момиче което е влюбено в едно момче, но дали той е влюбен в нея. Четете и разберете.