10

66 4 4
                                    

На прага на вратата стоеше.... Минхо. Не го бях виждала от както излязохме само двамата и му признах за чуствата си. И аз все още имам някакви чувства към него. Не искаю да ги има, но не мога да променя този факт. Докато си седях успях да чуя разговора между омма и Минхо.

-Хей- каза той.

-Какво искаш- отговори му гневно тя.

-Ами...исках да видя как е Сурая след последната ни среща. Та тя тук ли е.- Минхо

-На дивана е- отвърна му гледайки го на кръв. Той просто влезе и се запъти към мен с думите.

-Хей исках да...чакай малко както ти има на крака.

-Здравей и на теб, а за това -казах като посочих крака си -нищо особено.

-Как така нищо. Виж си крака,а сега искам да ми обясниш всичко до най малката подробност.- Минхо

-Нужно ли е.-казах отекчено.

-ДА!!!- Минхо

-Офффф хубаво.- казах му и започнах да му разказвам какво се е случило.

.....

-Аз...много съжалявам за теб. -след казаното ме прегърна.

-Няма за какво, свикнала съм да се пребивам постоянно.

-Тогава си гледай в краката по-често. -Минхо

-Ще се опитам.

И така продължихме да си говорим докато на вратата отново не се позвъня. И понеже момичетата бяха по стаите си, за да си избират дрехите казах на Минхо да ме изчака на дивана. Имахме малко разправии, че той трябвало да отвори вратата, но аз съм инат и държа на своето за това не му се получи. Та взех си патериците и се запътих към вратата. Отворих я и пред мен стояха най-уникалните момчета. И като се замисля, че идват заради мен направо полудявам. Веднага започнах да търся Куки, но него така и го нямаше. Поканих момчетата да влязат вътре и изпратох съобщения на момичетата, за да им кажа, че BTS вече са тук. И понеже Пламито не беше с нас писах и на нея, за да се присъедини към нас и тя ми отговори, че до 15 минути ще е тук.
А през това време реших да запозная BTS с Минхо.

-Момчета това е Минхо -казах показвайки го с ръка.

-Здравейте- Минхо

-Здрасти, аз съм Ким Намджун, но всичко ми казват Рап Монстър. Това са Джин, Шуга, Хоби, Джимин и Тае. Ние сме BTS, а аз съм лидера на групата.

Моята сбъдната мечтаWhere stories live. Discover now