18

61 3 10
                                    

Излязох от къщата и започнах да ходя към уреченото място. Не след дълго стигнах и я видях как седи на една пейка. Реших да не губя повече време и направо се запътих на там.

-Охооо. Кой реши да се появи.- поздрави ме тя

-Казвай каквото искаш да казваш и да се свършва най-после.

-Сега за какво се държиш толкова грубо.- Кристиана

-Може би защото бях в шибана болница и ти дори не си направи труда да дойдеш дори един път, а уж си ми приятелка.

-Защото, Сурая имах работа и не можеш.

-Колкото и да имаш работа все ще намериш някакво време да дойдеш ако аз ти бях важна, но няма проблем. Аз съм никой и нищо както винаги.- след казаното вече ми беше кипнало и просто си взех раницата, с която бях в момента и станах.

Не ми се прибираше, затова просто си сложих слушалките и започнах да ходя на някъде без да му мисля много.

Вече беше 00:52, не ми се прибираше много, но знаех, че малко или много момичетата са се притеснявали пък и си беше късничко.

Понеже бях близо до нас се прибрах за около 5 минути. Влязох вътре и видях следната гледка: Маги се беше свила на кълбо на дивана и спеше, омма беше на едно от фотьойлчетата с телефон в ръка и отново спеше, а Плами беше в другия край на дивана със слушалки в ушите и спяща.

Не исках да ги събуждам за това просто се качи в в стаята ми и направо се запътих тъй банята.

След като излязох от там, започнах да обличам пижамата си. Тъй като утре бяхме на работа, а и вече беше станало 02:34 реших да си лягам, защото трябваше да стана в седем.

Гледна точка на Кристиана:
Извиках Сурая, за да разбера, защо се отдръпна така от мен, а тя се държа изключително грубо. Не я разбирам.

Можеше да ме попита като нормален човек, да се разберем и всичко да е наред. Но аз няма да се дам толкова лесно. И знам как най-много ще я заболи.....

Гледна точка на Сури:
Бях събудена за пореден път от алармата ми, както всеки един ден отидох в банята, за да се оправя. За днес избрах да се облека така:

Бях готова, за това слязох долу, за да ги събудя

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Бях готова, за това слязох долу, за да ги събудя. Взех два тигана и започнах да ги удам един в друг.
Веднага се стреснаха и дори Плами падна от дивана, естествено започнах да се смея, а тя ме изгледа злобно.

Веднага започнаха с въпросите от сорта "Къде беше снощи", " Защо не се прибра", "Добре ли си " и още други, но вече не се сещам. Тааа както и да е, отговорих на всичките им въпроси и след това те се запътиха към стаите си, за да се оправят...

В края на работното време:
Вече с част от нашата "групичка" се бяхме запътили към квартирата и си говорехме. Бяхме без Гери, защото тя имаше среща с Тае, за което се радвам за тях и се надявам връзката им да продължи да се развива все така добре.

Таа влязохме вътре, направихме си набързо пуканки и започнахме да гледаме поредната к-драма...

Гледна точна на Гери:
Бяхме на работа и телефона ми извибрира. Изчаках да обслужа и последния клиент и след което погледнах кои ми е писал.

My_baby_Tae:
След работа ще дойда да те взема и ще си изкараме страхотно.

My_cute_girl:
Не се и съмнявам.

За пореден път се усмихнах като оставих телефона си, тъй като дойде нов клиент и трябваше да го обслужа....

Моята сбъдната мечтаWhere stories live. Discover now