Името ѝ беше....Пламена.Тя е много позитивен човек, които може да те накара да се усмихнеш дори и да си тъжен. Плами е наполовина италянка наполовина българка. Майка ѝ е от България и за това може да говори и на български. Тя също е кей-попър. Беасът ѝ е Хоби.
И така след запознаването ни трябваше и да поработим.След 8 часа работа се прибрахме в квартирата и Маги сготви мусака. Беше уникална. Трябва по-често да ни готви. Особено мусака. След това седнах ме на дивана и започнахме да си говорим. Докато се усетим вече беше станало 00:07 и беше перфектното време да гледаме страшен филм. Затова си напукахме пуканки и решихме да гледаме "Train to Busan".
Изтеглихме филма и седнахме на дивана. През цялото време прегръщах омма, защото повечето сцени бяха с много кръв, а аз умирам от страх когато виждам кръв независимо дори и да не виждам пак ли става гадно като заговорим за кръв. Та така Филмът свърши и понеже беше около 2 часа през нощта и утре също бяхме на работа се налагаше да си легнем.Вече сигурно е 3 часа и мен много ме е страх от този филми и като си затворя очите виждам онези сцени. Затова реших да отида да спя в стаята на Магушито. Станах от леглото си като взех възглавницата си и се запътих към стаята ѝ. Почуках един път без отговор. Втори път-без отговор. Почуках още един път и най-накрая Магушито реши да ми отвори.
-Какво искаш-каза раздразнено.
-Да спя тук- казах аз с усмивка.
Тя само отвори вратата още по широка в знак да вляза и аз го направих. И се проста на леглото. А аз си извадих две одеяла като едното го сложих на пода,а с другото щях да се завия. Това щеше да е моето "легло".
Затворих очи в опит да заспя, но не ми се спеше и затова реших да проверя дали Маги е будна.
-Магуши. Спиш ли
-Оффф няма да се спи. Какво има пък сега.
-Айде да си бъбрим, че не ми се спи.
-И за кво.
-За какво може.- В повечето случай като не се сещаме за какво да си говорим обсъждаме BTS, EXO, TWICE... абе като щяло за кей-поп. Говорехме си малко ,защото на Маги ѝ се спеше. А след това и аз заспах.
На сутринта:
Сутринта се събудих от ярките слънчеви лъчи, които влизаха в очите ми. И очудващо бях се събудила по-рано, а именно 06:43.Имах време и затова влязох да се изкъпя. Като преди това си избрах и дрехи. Това бяха те:Слязох долу и веднага миризмата на гофрети ме удари право в лицето. Оказа се, че омма ги беше направила. Аз веднага си взех течният шоколад и две гофрети. Видях, че в хладилника имаше 5 кисели млека и реших да си направя айрян. Та така всички седнахме на масата и закусвахме.Излязохме от квартирата и я заключихме.
Здравейте, хора. Надявам се тази глава да ви е харесала. И моля ви каже ми дали ви е харесала тази шитня и дали да продължавам.
YOU ARE READING
Моята сбъдната мечта
RomanceЕдно момиче което е влюбено в едно момче, но дали той е влюбен в нея. Четете и разберете.