16

88 3 0
                                    

Една седмица по-късно:
Както всеки обикновен ден станах и влязох в банята, за да извършва процедурите ми. Свалих дрехите си и пуснах топлата вода да се стича по тялото ми.

След като излязох от нея си сложих голяма хавлия около тялото и си извадих такава по-малка за главата.

Взех сешоара си и го включих в контакта, като започнах да се суша. И понеже косата ми е доста гъста ми отнемаше около трийсет минути най-малко докато тя изсъхне.

Вече бях почти готова и ми оставаше само да си избера дрехи. Ето ги и тях:

Не беше нищо кои знае какво

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Не беше нищо кои знае какво.

И понеже стомаха ми започна да къркори, реших да сляза долу и да закуся-обядвам понеже беше 12:22.
Тааа слязох и долу нямаше никой когато влязох в кухнята намерих бележка на която пишеше:

Ние сме навън и ще се върнем към 16 часа. Ти спеше и не искахме да те будим, затова не те повикани ЕС нас.

Е явно ще имам време да догледам к-драмата си. Та так нека се върнем към закускообяда ми. Отворих хладилника и вътре намерих мусаката на Маги и имаше една останало кисело мляко.

Сложих си в чинията едно парче и към него прибавим и малко кисело мляко. Тъкмо започнах да ям и телефона ми звънна. Погледанх го и видях, че е непознат номер.

Вдигнах го и от отсрещната страна се чу:

-Вие ли сте Сурая (и тук не мисля да казвам фамилията си)

-На телефона.

-Исках да ви кажа, че резултатите ви са готови.

-Веднага идвам.- казах като затворих, по най-бързият начин облякох якето си и изхвърчах от квартирата ни. Но преди това не забравих да я заключа.

15 минути по-късно
Току-що влязох в болницата и веднага се запътих към кабинетът на доктора. Когато стигнах пред него почуках и той ми отвърна влез. Не се поколебах и го по- слушах. Отворих вратата и се настаните на малките фотиолчета  пред бюрото му.

-Това са резултатите.- каза като ми подаде един лист.- не изглеждат никак добре.

-Може ли да Ви помоля за нещо- аз

-Разбира се.

-Може ли да изготвите същият документи, но резултатите да са напълно противоположни от тези.- аз

-Съжалявам, но това няма как да стане, не искам репутацията ми на добър доктор да се развали и да се разчуе.

-Уверявам Ви, че никои освен нас двамата няма да знае.- аз

-Добре.

-Чудесно, но кога ще мога да взема фалшивият документи.- аз

-След час ще е готов.

-Ще съм тук, пак ли да дойда в кабинета Ви.- аз

-Да.

-Ужасно много Ви благодаря.- казах и излязох от кабинета му. Чудех се какво да правя, защото беше едва 13:56 и имах близо два часа докато момичетата си дойдат.

Не исках да разбират, че това е истина, затова ще направя фалшив документ. По добре е така. Всичко ще е по старо му.

Нека се върнем към това какво ще правя един час. Единственото нещо което ми идваше на ум е да звънна на Минхо, за да излезем.

Нямаше да му казвам за нищо от това какво бях намислила. Просто трябваше да запълня времето си за този един час. Взех телефона си и го набрах.

-Хей....Ъммм....Исках да те питам дали искаш да излезам за час.

-Добре. Ти къде си? - ей сега я втасах. Трябва да измисля нещо бързо, за да бе се осъмни.

-Оууу....аз ли.....аз....аз съм...аз съм у нас.

-Сигурна ли си, че не ме лъжеш?

-Напълно.

-Добре до десет минути ще съм у вас.

-Добре, ще те чакам.- и сега какво ще правя. Трябва да тичам, за да стигна до нас преди той да е дошъл.

Така и стана. Тичах като дадох всичко от себе си. Реших да мина от задният вход в случай, че може да се срещнем пред входната врата и да оплескам всичко.

Влязох супер задъханата и веднага се хвърлих на дивана. След няма и десет секунди на вратата се звънна. Знавх, че е Минхо затова станах от дивана и отворих вратата.

-Защо се забави толкова бе момиче притесних се, че нещо може да ти е станало.- Минхо

-Нищо ми няма

-Защо се забави тогава.- Минхо

-Ааа това ли....ами....аз.....слушах музика на слушалките си и не съм чула, че си звънял.

-Добре? Нека излезем.- Минхо

-Хайде.- отвърнах му аз като затворих вратата , а след това я заключих.

Разхождаме се и аз постоянно гледах часа, за да не закъснея. Явно Минхо не забелязал. Той като ме попита.

-Какво става. Защо постоянно си гледаш телефона. Да не би да чакаш на кого.

-Не. Аз трябва да тръгвам.- казах и се прегърнахме за чао.

-Добре. Чао.

След като се разделихме аз се запътих към болницата......


Моята сбъдната мечтаWhere stories live. Discover now